Ooma
پرسش (1401/06/17):

درد زایمان کی شروع میشه

سلام وقتتون بخیر دوستان میگم من الان ۳۹هفته ام هیچ درد و علایمی ندارم میخوام بدونم درد زایمان یه دفعه ای میگیره یا نه از چند روز قبلش کم کم شروع میشه

سلام بچه اولی؟
ببین بستگی به بدن داره بعضیا زود زایمان میکنن ولی اکثرا چند ساعت درد میکشن درد شدید هم نه
منظورم تا دردا منظم بشن و تایمش کوتاه کوتاه شه چند ساعتی زمان میبره
اره بچه اوله
اها پس از چند روز قبل درد نمیگیره کلا نهایت یه روزه
بنظرمن بستگی به بدن هرکسی داره ولی درد زایمان با هر دردی متفاوته مثلا ۴۵ثانیه درد داری ۵دقیقه درد نداری اینجور منظم تکرار میشه
تا میتونی پروانه بزن و برعکس روی صندلی بشین تا لگنت آماده بشه
من اینکاررو انجام دادم خداروشکر زایمانم راحت بود تا رسیدم بيمارستان فول شده بودم
ممنونم لطف کردین چشم منم انجام میدم سپاس
من قبلش ی دردای پریودی داشتم
ولی یروز نماز صبح درد اصلی یهو اومد سراغم بعد فاصلش کم شد
سلام عزیزم
زایمان نكردی هنؤز
منم درد پریود نامنظم دارم گاهی میگیره
آخ اخ من همین تاپیکو زدم تو همین هفته حسرت درد زایمان و پاره شدن کیسه آب موند دلم آخرش نامه بستری دادن رفتم بیمارستان ،
تا میتونی پیاده روی پله
ببین رابطه داشته باش بعد رابطه و قبل رابطه برو پیاده روی
سلام دوستان
آقاااااا منم بعدپیاده روی کلی درددارم،همین الانم روی توپ نشستم،دردام هیچ منظم نمیشن،ازطرفی استرس زایمانوهم دارم،همش میگم کاش امشب میرفتم معاینه میشدم
دعاکنیداین هفته دیگه زایمان کنیم خداییش خیلی روزای آخر سخت وپراسترس میگذره
ممنونم⁦❤️⁩
باشه ممنونم لطف کردین
صبح دومرتبه هربار۵دقیقه پروانه واسکات زدم،۱۵دقیقه روی توپ،عصرنیم ساعت پیاده روی کردم،موقع پیاده روی حس میکنم شکمم سنگ میشه دردمیگیره نمیتونم بیشترراه برم
اره واقعا سخت میگذره ولی من اصلا استرس ندارم😊
وای من همش گریه میکنم دختر😭
من فقط پیاده روی میکنم چند روزه😂😂
سمیه بچت چی بود راستی دختر یا پسر
نمیدونم چه حسیه ذوقه یاترس،یبارخوشحالم یبارزارزارگریه میکنم،فکرکنم ازالان دارم افسرده میشم
من تاریخ زایمان طبق سونوی اول زده ۲۶٫۶
پسره عزیزم
خداکنه هممون طبیعی وراحت زایمان کنیم
خخخ من والا خیلی ذوق دارم ایشالا بچت به سلامتی به دنیا بیاد هیچ نترس
سونوی قلب واسم زده۲۹شهریور،اما ان تی ۲۴م
من دختره . من خیلی شوق دارماصلا نمیگذره این ذوزا
قربونت برم عزیزم همچنین خودت وبقیه بچه ها واقعا ازخدامیخوام بهمون صبروتحمل وآرامش بده
من توی ان تی چیزی نگفتن فقط سونوی تشکیل قلب گفتن
موعد پریودیمم ۱۹م
سلامت باشی عزیزم . ا منم موعد پریودم ۱۹بود
جدی؟چه باحال ان شاءالله دوتامون همین یکی دوروزآینده بترکیم دیگه 😄
خدایی که بچه میده صبرو تحملشم میده مطمعن باش
این تاپیکوروشن بذارآفرین
🤣🤣🤣🤣 ایشالا
نیت داشتم خودم همچین تاپیکی بزنم دیدی شما زدی 😄
چشم
چشمت روشن گلم
فک کنم یه هفت هشت روز دیگه باهم دیگه ایشالا زایمان کنیم
من همش دوهفتست که دارم پیاده روی میکنم اما ورزش میکنم،دردمیادسراغم ولی نامنظم
شوهره بیشتر از من شوق داره هی میگه کی میزایی
ان شاءالله 🙏🙏🙏
به نظرم خیلی ام فشار نیار فقط نرمش کن
عزیزم 😄
شوهرم امروزگفت میخوام شب جوری ببرمت پیاده روی ک همین امشب زایمان کنی،ولی تادیداذیت شدم دلش سوخت😄😄
نه من خیلی لاغرم بخوامم کمرم بیشتراز۳۰دقیقه نمیکشه واسه فعالیت بیشتر
😂😂🤣 نه دیگه اونیی که زایمان زودرس ندارن معمولا همون چهل هفته بن دنیا میان
منم اتفاقادرمعرض زایمان زودرس بودم آب دورجنینم لب مرزه روبه افزایش بود اگه اون هفته هاتنبلی نمیکردم حالا ایمان کرده بودم
منم خیلی تنبلی میکردم همش خواب بودم توی بارداری فقط یه ده روزیه ورزش میکنم اونم پیاده روی .
الان از دردکمر توپ گذاشتم پشتم
من هیچ دردی ندارم پ چرا
سونو وزن رفتی
آره من که ازاول بخاطرلکه بینی خونه زندگیموول کردم ۳ماه خونه بابام بودم همش خواب اماویارم افتضاح بود
وای منم خیلی بو اذیتم میکرد سه ماه اول
۳۷هفته آخرین سونورفتم
وزنش چقدر بود
آخ آخ نگم از بدحالی اول بارداریم
۲وخورده ای بودبه۳نرسیده بودالان ولی احتمالا۳کیلوشده
همه دون روزا گذشت اینام میگذره دوهفته دیگه داری بچه تر و خشک میکنی 😍
من ۳۸هفته رفتم گفت ۳۲۰۰
وای خدا ان شاءالله ان شاءالله 🙏🙏🙏😭
من دوست ندارم زیاد وزن بگیره که توزایمان اذیت نشم 😄
آخه جثه من ریزه،خودم خیلی لاغرم
اره زایمان اذیتم میکنه من حتمن
خواه ناخواه اذیت میشیم خواهر
با تجازه من برم ظرفامو بشورم
بروعزیزم خوشحال شدم 😘
اره دیگه طبیعیه ایشالا به سلامتی بگذرونی این روزارو
ممنون قربونت همچنین
منم همینطور ⁦❤️⁩ خدانگهدار
بسلامت گلم
سلام‌ن بابا جا خوش کرده
از من به تو نصیحت بیخیال باش اصلا روز شماری نکن کی میاد من ۹ ماه هی صدبار روزا رو شمردم بگذره هفته های آخر همه کارکردم دردام شروع بشه نشد فقط یه شب خودم و مامام بیخیال شدیم فقط یه شب فرداش زایمان کردم
😐
وای سماخودتم بخوای بیخیال شی بازم دردکه میگیره یهو استرس میگیری،یاهی یبارمادرت خواهرت آشنات زنگ میزنه چی شدزایمان نکردی همیناهول میکنن آدمو
خب درد زایمان یه جوری هست که متوجه بشی درد زایمان ، جالبه من درد زایمان گرفتم به حساب این گذاشتم معاینه تحریکی شدم بخاطر اونه بازم حس نکردم شاید می‌خوام زایمان کنم صب به شوهرم گفتم بریم بیمارستان باور نمی‌کرد ولی بستری شدم خودمون باور کردیم نی نی داره میاد
تورو خدا زایمان کردی نذار کسی توو بچه داری دخالت کنه و عصبی میشی شدید هرچی خودت صلاح میدونی انجام بده
الهی😍عزیزم
آره بابا همینجوریشم این روزا سگ اخلاق شدم😂
بچه وقتی خودشوسفت میکنه حس میکنم دیواره های مقعدم سفت وقفل میشن مثل این میمونه که یکی داره ازداخل همه جامو میکشه
خب دیگه مامانی دارم میام تازه اولشه سرش پایینه که به مقعدت فشار میاد
دورت بگردم زودتربیا دیگه طاقت ندارم🤩😂😂😂
بنظرت بااین وضع سفتی دردناک راحت میشه زورزدموقع زایمان؟
بستگی به بدنت داره والا من کم آوردم با اینکه ورزش هم کرده بودم ماما شکممو فشار داد بچه اومد بیرون
توو ۷ ۸ سانت بری بهت زور دست‌شویی میاد دیگه دست خودت نیست خودش زور میزنه بیاد تو هم باید همکاری کنی
من ازاین میترسم فقط،چون بدنم ضعیفه لاغرم
توچندسانت آمپول فشارومیزنن؟
بستری بشی میزنن
من ۱.۵ شده بودم آمپول فشار زدن ولی خیلی خیلی آروم وارد بدنم شد من ۹ بستری شدم ۱۲ دردام به وسیله سرم فشار شروع شد دیگه هی تند تند دهانه رحمم باز میشد
آها،،بعدکیسه آبت خودبخودپاره شدیااوناپاره ش کردن؟
عزیزم با امپول فشار دهانه رحم ات باز شد؟یا از قبل باز شده بود؟
من هنوز معاینه نشدم که بدونم چقدر باز شده بنظرتون باز شده الان ؟
فقط درد لگن و واژن دارم همین
خودش توو ۸ سانت یهو ترکید
اره عزیزم ۱.۵ شده بودم سرم زدن بهم باعث شد روند باز شدن سریع تر بشه
تو چرا نمیری بیمارستان ؟؟ ۴۱ هفته ای به دکترت بگو بستریت کنه ، میری یکسره دکتر ان اس تی بدی ؟؟
منم دردام شروع نمیشد اینقدر معاینه تحریکی شدم بلاخره دردام شروع شد فقط هم درد داشتم دهانه رحمم به زور سرم فشار باز شد
منم هنوزمعاینه نشدم نمیدونم چرا میترسم
اگه شجاع باشم فردامیرم
اره چهارشنبه دکتر بودم گفت اگر تا شنبه دردت نگرفت بیا ویزیت شو بیمارستان فکر کنم همون روز بستریم کنن
خوب پس خداروشکر همش میترسیدم نکنه برای من باز نشه
من اصلا نمیترسم اما دکترم معاینه ام نمیکرد میگفت وقتی طبیعی هستی چرا معاینت کنم
یعنی فردا میری بستری بشی ؟؟ 🥳🥳🥳
بخدا نمیدونم میخواد‌چیکار کنه گفت بیا ویزیت شو‌ درمانگاه بیمارستان
برو بگو درد دارم دلم درد می‌کنه خیلی مراقب باش بچه ات دستشویی‌ نکنه برو رو مخش بستری بشی
چشم عزیزم صبح زود میرم
سلام سمیه به سلامتی زایمان کردی؟
من که هنوز هیچ دردی ندارم
دیگه کم کم نوبت شماهاست
تو چه کردی ؟
سلام عزیزم خوبی
آره گلم سزارین شدم
هیچ درد نداری؟
خداروشکر خدانگهداره واستون . والا من هیچ دردی ندارم فعلا حرکاتشم خوبه
کی باید بستری بشی ؟؟
گفتن چهارروز دیگه وقت داری فعلا هر روز باید ان اس تی بدم 😏
۴ کیلو شده هرچی دیر تر بیاد سخت میشه
سز شو اشتباه منو نکن برو به دکترت بگو وزن بچه زیاده سز میشم
فردا بهش مبگم بینم چی میگه
من پسرم کبود شده بود وزنش زیاد بود حتی شده پول به دکترت بدی بده ارزش داره
سلام بلاخره دیروز به دنیا اومد 😍
عزیزم به سلامتی و دل خوش گذاشت گذاشت توو این شلوغی ها دنیا اومد خودت خوبی ؟؟
ممنون سلامت باشی شکر خوبم والا
اذیت شدی ؟؟
پس نوع بارداریت رو هم عوض کن
مبااارکه معصوم جان ان شاءالله زیرسایتون بزرگ بشه
طبیعی اومد؟
بچه هامن دیروزرفتم بخیه شکممودکترم کشیدولی گفت عفونت داری ازداخل،منتهاچیزنگران کننده ای نیست پمادآلفا وموپیروسین وقرص سفیکسیم داد
گفت چون خیلی لاغری وشکمت نسبت به لگنت بخاطروزن بچت سنگین بودطبیعیه که سفت بشه وعفونت کنه
مگه جذبی نبود بخیه هات ؟؟
نه لایه بیرونی کشیدنی بود
سماگردن بچم دون دون شده چی بذارم خوب بشه،کالاندولاگذاشتم خوب میشه دوباره برمیگرده
آب بزن یکسره زیر گردنشو بشور
گرمشه خنکی زیاد بخور شیر میدی اونم خنک بشه بدنش
لباس گرم تنش نکن
درد زایمان کی شروع میشه
عرق کاسنی به گردنش بمالم خوبه؟خودمم بخورم؟
آره یوقتایی خیلی لباس تنش میکنم
شیره وخرمازیادمیخورم باروغن حیوانی
نه دختر نکن خیلی گرمه
زردی نداره ؟؟

نه اینجوری نکن اذیت میشه نه خیلی گرمش کن نه سرد من پسرم و آستین حلقه ای تنش کردم
پسر و خیلی لباس تنش نکن
این پستونک رو هم بردار از زیر گلوش
خب خون زیادازم رفت مجبورم خرمابخورم 😂
آره داشت۹بودباقطره وعرق کاسنی رفت رو۷ الان نداره
یقش بازه وقتی خواستم عکس بگیرم تکون خورد😄
۱۱ روز گذشته اشکالی نداره قرص آهن بخور گناه داره بچه
هندونه بخور خنکی بخور گردنشو هی آب بزن حتی میتونی ببرش حموم یه روز درمیون
ازهمون روزاول دارم هماتنیک میخورم
من پسرم خیلی گرماییه تا خود صبح صدبار روشو پیش می‌کنه
پسرم خیلی شلیته ست نمی ایسته یه لحظه گردنشوبادستمال خیس تمیزکنم یکسره جیغ میکشه همشم میخوادسینم دهنش باشه
بایدموقع پوشک عوض کردن ببینیش کبودمیکنه خودشو
گشنه ش میشه دیگه پسر منم همین یکسره بهش شیر میدم ، شیرت خوبه ؟؟
شیرش بده بعد عوض کن بذار سیر باشه
بدنیست ولی کمکی هم میدم بهش کم میارم

اره خوبه
وای تاآروغ میزنه یاپی پی کنه تندی دهنشوبازمیکنه کلشومیچرخونه😂
آخی طفلکی
زیاد ماکارونی و کباب بخور ، شیر افزا بخور زیره دم کن بخور برای شیر خیلی خوبه چایی کمرنگ هم خوبه
زودبزودگشنش میشه
وقتی خواب عمیق می‌ره شیر خشک بده با حجم زیاد
کلا پسر بچه ها آقایون میبینی چقدر غذا میخورن باز گشنه ان
آره جدیدا استفراغ هم میکنه بعدآروغ،البته واسه ماارثیه
یکمی از این حالت در بیاد دستت میاد باید چیکار کنی
آره خداروشکر برام جاافتادامایمقدارمسئله جاعملم اوکی بشه رودورمیفتم
آناناس خیلی خوبه
اگه انبه هم دوست داری بخور اینا عالین پر از ویتامین
نفخ آورنیست برابچه؟
نهایت اینه بهش قطره میدی روز بخور بعدش زیره یا چایی نبات بخور
من همه چی میخورم
اصلا رعایت نکردم
خوب کردی ولی من خودمومحدودکردم
نه بابا اذیت میشی ، خونه خودت رعایت کنی شاید جایی رفتی غذای نفاخ داشت نمیتونی نخوری
آره راست میگی واقعا
نه حالا کلی غذای نفاخ بخوری ، من دوسه بار اش خوردم ، یکسره بستنی میخورم ، نیمرو ، پیاز همه چی میخورم
نه رعایت میکنم
حالا الان نه ولی ۱ ماهه شد عادتش بده تو هرچی بخوری اذیت نشه ، خودت سختت میشه در آینده
آره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه