سلام به همه .دوستان اگر کسی تجربه ای داره راهنمایی کنه لطفا
من پنجشنبه هفته پیش سرموقع پریود شدم اما خون تیره و در حد خیلی کم .از اون روز به بعد دیگه هیچ اثری از خون نیست و یک هفته گذشته .چند روزی هست این ترشح که عکسشو میزارم دارم .بنظرتون چرا اینجوری شدم ؟😔
پرسش (1401/06/17):
پریود نشدنعکس گذاشتم اگر بدتون میاد باز نکنید لطفا
1022
48
1401/06/17
سوال کننده
0
1401/06/17
سوال کننده
ببخشید بابت عکس
0
1401/06/17
سوال کننده

1
1401/06/17
Parisa ♡🦋
عزیزم ی تست بزن احتمالا بارداری
0
1401/06/17
سوال کننده
انقد زدم منفی شده میترسم بزنم و حالم گرفته بشه .من از سال ۹۸ اقدامم و واقعا این چند سال خیلی بهم سخت گذشته
1
1401/06/17
Parisa ♡🦋
رستااااا جانم😍😍
بیاااا
بیاااا
0
1401/06/17
Parisa ♡🦋
عزیزم ان شالله ک اون خون هم لک لانه گزینیه
امیدوار باش و با امیدی تست بزن ایشلا ک مثبته🙏
امیدوار باش و با امیدی تست بزن ایشلا ک مثبته🙏
0
1401/06/17
Fateme akbari
چقدر شبیه ترشح تخمک گذاریه
0
1401/06/17
سوال کننده
انشالله
0
1401/06/17
سوال کننده
خیلی .ولی تخمک گذاری انقدر دیر مگه میشه آخه ؟
0
1401/06/17
سوال کننده
ولی الان باز از ظهر این ترشح نداشتم و ببخشید اینجوری میگم حالت شیری شده .
0
1401/06/17
سحر تارات
عزیرم این نشونه تخمک گذاریه الان نزدیکی داشته باشی شانس باردار شدن بیشتره
1
1401/06/17
masoome n
سلام عزیزم به نظرم برو آزمایش بتا
من تا چهارماهگی تست بیبی چکم منفی میزد در کل خطا داره
من تا چهارماهگی تست بیبی چکم منفی میزد در کل خطا داره
0
1401/06/17
سوال کننده
مگه میشه این موقع تخمک گذاری داشته باشی ؟
0
1401/06/17
سوال کننده
بی بی چک هم نزدم هنوز
0
1401/06/17
سوال کننده
امروز میشه ۳۸ دوره من .مگه میشه الان تخمک گذاریم باشه 😔😔
0
1401/06/17
💗سحر💗 g
تا چهار ماهگی😲
چطور طاقت اوردی گرمیجات نخوردی
من دو روز که نیاد میرم امپول میزنم😂😂
چطور طاقت اوردی گرمیجات نخوردی
من دو روز که نیاد میرم امپول میزنم😂😂
0
1401/06/17
💗سحر💗 g
اگه بیبی داری بزن عزیزم
بهتر از این بلاتکلیفیه
بهتر از این بلاتکلیفیه
0
1401/06/17
سوال کننده
خب نشون میده؟
0
1401/06/17
💗سحر💗 g
منم ۶ساله دارم بیبی منفی میبینم ولی چه میشه کرد.
باید با واقعیت کنار اومد
باید با واقعیت کنار اومد
0
1401/06/17
💗سحر💗 g
اگه ۳۸ دوره هستی اره نشون میده
0
1401/06/17
💗سحر💗 g
بزن زودی بیا
اینجا اعلام کن
تاپیکو باز میذارم
اینجا اعلام کن
تاپیکو باز میذارم
0
1401/06/17
💗سحر💗 g
پریودات منظمن؟
0
1401/06/17
سوال کننده
با چهار پنج روز اینور اونور منظمه تقریبا
0
1401/06/17
سوال کننده
الان سرکارم برم خونه میزارم
0
1401/06/17
فاطمه مقدم
انشاالله که مثبته عزیزم
0
1401/06/17
سوال کننده
نمیدونم من توهم زدم یا هاله داره
0
1401/06/17
سوال کننده

1
1401/06/17
سوال کننده

0
1401/06/17
ریم ش
این اصلا خرابه باید خط کنترلش پر رنگ بشه 😐
0
1401/06/17
❤mahur❤ ❤mahak❤
کلا خیلی کمرنگه بی بیت.یکی دیگه بزن
0
1401/06/17
آهید اکبری
تنبلی تخمدان یا کیست نداری ؟
حتما برو دکتر.یه سونو کنه تخمدونا چک بشن
حتما برو دکتر.یه سونو کنه تخمدونا چک بشن
0
1401/06/17
سوال کننده
نه کیست ندارم من تا عکس رنگی پیش رفتم مشکلی ندارم
0
1401/06/17
سوال کننده
اره از اول همینجوری بود
0
1401/06/17
💗سحر💗 g
این مارک بیبی همیشه کمرنگه خطاش
0
1401/06/17
💗سحر💗 g
بعد که خشک شد پررنگ نشد؟
0
1401/06/17
سوال کننده
نگاش نکردم انداختمش دور
0
1401/06/17
💗سحر💗 g
اگه بازم داری فردا یا پسفردا با ادرار غلیظ صبح تست بزن
0
1401/06/17
💗سحر💗 g
انشالله که خیره
0
1401/06/17
سوال کننده
اره حتما میزنم
0
1401/06/17
💗سحر💗 g
🎀🎀
0
1401/06/18
💗سحر💗 g
سلام عزیزم زدی؟
0
1401/06/18
سوال کننده
نه عزیزم اومدم شهرستان با خودم گفتم دو سه روز بگذره دوباره بزنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




