نفسم بالا نمیاد چند روزع اینجوری هستم ولی دیگ امشب خیلی اذیتم علائم آمبولی ریه چی هست ؟تو هفته های منم امکانش هست اتفاق بیفته از نظر قلب چکاب شدم اکو و نوار دادم دکتر گفت مشکلی نداری امشب نمیتونم خوب نفس بکشم بی خوابی دارم گاهی اوقات قفسه سینه و پشتم دردمیگیره توروخدا بیایید بگید باید چیکار کنم
708
26
1401/06/16
سوال کننده
0
1401/06/16
سوال کننده
برم بیمارستان به نظر شما؟؟
1
1401/06/16
massi... .
شاید از معده ات باشه
0
1401/06/16
فاطمه مقدم
من توبارداری قبلیم چنین چیزی باشم شدبعدن دکترگفت نفس تنگی بارداری
0
1401/06/16
فاطمه مقدم
م
0
1401/06/16
فاطمه مقدم
وقتی زیادتحرک دارم یاکاری کنم بیشترنفسم میگیره بزورنفسم میکشیدم دردتوقفس سینم گرفته بودبعددکترگفت که نفس تنگی بارداری
0
1401/06/16
سمانه ودنیز🌊👶🏻
تو هفته های تو وقی دراز میکشیدم نفس تنگی میگرفم ک خب عادی بود ولی زیاد اذیت نبودم اگه خودت حس میکنی حالت بده ک برو بیمارستان
0
1401/06/16
عسل م
منم یک روز اینجوری شدم در حدی که عرق سرد یهو کردم و قلبم تند تند میزدو نمیتونستم نفس بکشم ولی خب بعدش خوب شدم، اگر دیدین خیلی اذیتی برو دکتر
0
1401/06/16
سوال کننده
دوستان گل مرسی از همگی شما
0
1401/06/16
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
0
1401/06/16
پزشک اوما
سلام مامان جان
تنگی نفس در بارداری امری طبیعی است عزیزدلم اما اگر شدت هم تا این حد زیاد است باید مراجعه کنید چون من نمیتوانم از اینجا شما را معاینه کنم حتما یک بررسی لازم است🌹
تنگی نفس در بارداری امری طبیعی است عزیزدلم اما اگر شدت هم تا این حد زیاد است باید مراجعه کنید چون من نمیتوانم از اینجا شما را معاینه کنم حتما یک بررسی لازم است🌹
0
1401/06/16
سوال کننده
ممنونم دکتر عزیزم دیشب رفتم نتونستم تحمل کنم دکتر گفت احتمالا از اسید معدته بعدم استرس داری بیشتر احساس خفگی میکنی
0
1401/06/16
سوال کننده
دکتر جان شما چند تا راهکار بهم میدید چیجوری ب استرسم غلبه کنم ممنونتون میشم
0
1401/06/16
پزشک اوما
عزیزم سوزش معده هم دارید ؟ چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟ خودتان فکر میکنید دلیل استرس چیست؟
0
1401/06/16
سوال کننده
ارع میسوزه اکثر اوقات
0
1401/06/16
سوال کننده
ویتامین د3وفولیک اسید و آسپرین و مولتی ویتامین مینرال
0
1401/06/16
سوال کننده
نمیدونم چه دلیلی داره این استرسم بیخابم کرده نمیتونم بخوابم اگرم بخوابم با یه تپش قلب بدی از خواب پا میشم نمیدونم حس میکنم تنگی نفسم باعث خفگیم میشه بیشتر بهش فک میکنم انگار نفس بزور بالا میاد
1
1401/06/16
پزشک اوما
جان من برای بهبود این شرایط این نکات را رعایت کنید :
تعداد وعده های غذایی را افزایش داده و از حجم هر وعده کم کنید.
همراه با غذا و مایعات نخورده و بین مصرف غذا و مایعات حداقل نیم ساعت فاصله قرار دهید.
بعد از مصرف غذا تا حداقل یک ساعت دراز نکشیده و خم نشوید.
سر و بالاتنه را بالاتر از سطح بدن قرار دهید (با زاویه 30 درجه). و نیمه نشسته بخوایید.
روزانه چند عدد بادام خام بخورید.
سرخ کردنی و ادویه مصرف نکنید.
غذا و چای را خیلی داغ نخورید.
صبح ها هنگام بیدار شدن قبل از بیرون آمدن از تخت برای 30 دقیقه صبر کنید.
شربت لاکسی ژل 3 بار در روز هر 8 ساعت یک قاشق و قرص فاموتیدین شبی یک عدد بخورید. اگر بهتر نشدید بگویید درمان جدی تر شروع شود اما بابت استرس تلاش کنید تا تنها نمانید، با افرادی که حالتان را خوب میکنند حرف بزنید، کارهایی که حالتان را خوب میکنند انجام دهید دیدن فیلم های خنده دار، خواندن کتاب، میتوانند موتر باشند و در نهایت با یک همکار روانپزشک صحبت کنید در صورت نیاز داروهای ایمن در بارداری برایتان تجویز گردد 🌹🌹
تعداد وعده های غذایی را افزایش داده و از حجم هر وعده کم کنید.
همراه با غذا و مایعات نخورده و بین مصرف غذا و مایعات حداقل نیم ساعت فاصله قرار دهید.
بعد از مصرف غذا تا حداقل یک ساعت دراز نکشیده و خم نشوید.
سر و بالاتنه را بالاتر از سطح بدن قرار دهید (با زاویه 30 درجه). و نیمه نشسته بخوایید.
روزانه چند عدد بادام خام بخورید.
سرخ کردنی و ادویه مصرف نکنید.
غذا و چای را خیلی داغ نخورید.
صبح ها هنگام بیدار شدن قبل از بیرون آمدن از تخت برای 30 دقیقه صبر کنید.
شربت لاکسی ژل 3 بار در روز هر 8 ساعت یک قاشق و قرص فاموتیدین شبی یک عدد بخورید. اگر بهتر نشدید بگویید درمان جدی تر شروع شود اما بابت استرس تلاش کنید تا تنها نمانید، با افرادی که حالتان را خوب میکنند حرف بزنید، کارهایی که حالتان را خوب میکنند انجام دهید دیدن فیلم های خنده دار، خواندن کتاب، میتوانند موتر باشند و در نهایت با یک همکار روانپزشک صحبت کنید در صورت نیاز داروهای ایمن در بارداری برایتان تجویز گردد 🌹🌹
1
1401/06/16
سوال کننده
خیلی ممنونم پزشک عزیزم لطف کردین
1
1401/06/16
سوال کننده
stk: |~|11|~|110_col
1
1401/06/16
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم 💓💓
0
1401/06/16
پزشک اوما
stk: |~|11|~|106_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




