تو ۳ ماهه دوم انجام میدن میگن خطرش کمه تو این دوره
برا منو دو سری عصب کشی کرد و پر کرد
هفته ۱۱ بودم عصب کشی کرد😐
۱۴ ام این ماه هم یبار دیه عصب کشی کرد
عکس هم دو سری دیروز ۱۴ ام گرفت ازم
با لباس مخصوص
منم اون دندونم سوراخه باید پر یا عصب کشی بشه😔
مرگ من دندونپزشکیه خیلی میترسم😔
سلام مامان گل به روی ماهتون
زنده باشید عزیزم 🌸
بله باتوجه به سن بارداری با نامه پزشکی که برای بارداری تحت نظر ایشان هستید میتوانید به دندانپزشکی مراجعه کنید تا با در نظر شرایط شما دندانپزشک اقدامات لازم را انجام داده و مراقبت کند که خطری دلبندتان را تهدید نکند ، فراموش نکنید در طی بارداری بهتر است اصلا عکس از دندان گرفته نشود اما اگر تصمیم به گرفتن عکس از دندان شد حتما استفاده از گاید سربی حفاظتی شکم فراموش نشود 🌹
خواهش میکنم مامان فاطمه دوست داشتنی ❤️❤️