سلام خانم دکتر عزیزم و دوستای گلم
خانم دکتر نی نی من ضربان قلبش گاهی بالا میره. سه روز هم بیمارستان بستری شدم و مرخصم کردن و منتظر درد زایمانم. یک روز درمیان ان اس تی انجام میدم. اگر ضربانش بالا بره مشکلی برای زایمان طبیعی نیست؟
لطفا تجربه هاتون در مورد زایمان طبیعی و توصیه ای اگه دارین بهم بگید برای زایمان راحت تر.
پرسش (1401/06/15):
در مورد زایمان طبیعی و علائم
806
110
1401/06/15
سوال کننده
0
1401/06/15
سوال کننده

این توصیه هاتونو تا جایی که میتونم انجام میدم دکتر جان اگر مورد دیگه ای هست بفرمایین
0
1401/06/15
سوال کننده
دوستای گلم که زایمان طبیعی داشتین لطفا راهنمایی کنین
0
1401/06/15
sami *
سلام خوبی عزیزم درد داری ؟؟
0
1401/06/15
sami *
وقتی دردهات شروع میشه اصلا نشین حرکت کن راه برو قر کمر ، اسکات دوش آب گرم
0
1401/06/15
sami *
سعی کن دم و باز دم کنی هنگام درد و هنگام زایمان اصلا جیغ نزن ، درد زایمان کم کم شروع میشه اول نامنظم بعد منظم میشه وقتی به درد اصلی برسی دیگه قطع نمیشه فقط کم و زیاد میشه
0
1401/06/15
sami *
هربار درد داری فقط زمان بگیر ، دست بذار رو قله شکمت اون قسمت با هر درد سفت میشه اگه دیدی یکسره سفت شده و نرم نیست اینا پروسه زایمانه سفتیش در حدی هست که فشار میدی فرو نمیره
0
1401/06/15
sami *
درد زایمان شبیه درد پریود از بالای شکمت شروع میشه میاد پایین تا کشاله ران تا میتونی ورزش کن بذار سرش بیاد پایین تر
1
1401/06/15
sami *
مراقب کیسه آبت هم باش یه مایع خیلی خیلی گرم ازت خارج شد کیسه آب اگه پاره شد نترس ولی برو بیمارستان هرگونه ترشح خونی دیدی برو بیمارستان
0
1401/06/15
sami *
من خودم از ۳ صب هر ۲۰ دقیقه به مدت ۵ دقیقه درد داشتم در حدی که باید میرفتم دستشویی خالی میشدم باز ۲۰ دقیقه بعدش شروع میشد ، تا تقریبا ۵ صب همینجوری بودم تیر میکشد کل شکمم ساعت ۶ صب دیگه شد هر ۱۰ دقیقه دیگه قطع نمیشد کم و زیاد. میشد ۷ صب رفتم بیمارستان چون دردام هر ۵ دقیقه شدید میشد بعد کم میشد باز هر ۵ دقیقه اوج میگرفت بستری شدم فکر کنم ۱.۵ یا ۲ سانت شده بودم ، سرم فشار زدن ، هی توو خود بیمارستان با ماما خودم ورزش میکردم دیگه ساعت ۱۲ از شدت درد نمیتونستم سرپا بمونم ساعت ۳ تووی ۸ سانت کیسه آب پاره کردم دیگه کم کم بهم زور دستشویی می اومد البته من زور کم آوردم ماما بخش شکمم و فشار داد ساعت ۳:۴۰ دقیقه زایمان کردم
0
1401/06/15
sara jafari
سلام عزیزم اگه درد ازکمرت شروع شد به سمت زیر شکم درد زایمانه .دوش آب گرم بگیر واینکه اگه آستانه دردت بالاست درداتو توخونه بکش بعد برو بیمارستان ولی حواست به ترشحاتت باشه که اگه سبز یاقهوه ای بود درجا بری بیمارستان
0
1401/06/15
سوال کننده
سلام عزیزم فقط مثل درد پریودی دارم گاهی میگیره
مثلا یه بار نصفه شب یه بار صبح یه بار غروب
مثلا یه بار نصفه شب یه بار صبح یه بار غروب
0
1401/06/15
سوال کننده
اصلا نمیدونم سرش اومده توی لگن یا نه
زیر دنده هامه گاهی
زیر دنده هامه گاهی
0
1401/06/15
سوال کننده
فعلا که نه آبریزش دارم نه لک و خون
0
1401/06/15
سوال کننده
توی خونه ورزش میکنم و پیاده روی هم میرم
0
1401/06/15
سوال کننده
دردم خفیفه اونجور شدید نیست که قابل تحمل نباشه
و منظم هم نیست
و منظم هم نیست
0
1401/06/15
sara jafari
من ازشب قبل زایمان درد داشتم که قابل تحمل بود دوش آبگرم گرفتم خیلی خوب بود بهترمیشدم ولی چشمت روز بد نبینه فشاریا همون باد زایمان زده بود تو دندونام که باسرمیزدم تو دیوار باقرص خودمو آروم میکردم صبح ساعت ۷بود بادرد زیرشکم ازخواب بیدارشدم توخونه تحمل کردم تاجایی که میشد بعد رفتم بیمارستان معاینه شدم گفتن ۶سانت بازشدی بستریم کردن ساعت ۱۱هم زایمان وردم
0
1401/06/15
sara jafari
دردات از۱۰دقیقه رسید به ۵ دقیقه دیگه زایمان میخوای بکنی
0
1401/06/15
سوال کننده
خودمم میخوام دیگه لحظه آخری برم بیمارستان
دیگه درد قابل تحمل تو خونه نباشه
دیگه درد قابل تحمل تو خونه نباشه
0
1401/06/15
سوال کننده
فعلا که اصلا منظم نیس
0
1401/06/15
سوال کننده
دکترم گفته شنبه بیا تحریک کنم
0
1401/06/15
sara jafari
زود بری بیمارستان هی معاینه میکنن اذیت میشی
0
1401/06/15
sara jafari
منم تحریک شدم فرداش زایمان کردم
1
1401/06/15
سوال کننده
خدا کنه منم زود و راحت زایمان کنم
برام دعا کن عزیزم
برام دعا کن عزیزم
2
1401/06/15
sara jafari
انشاالله بهترین روز زندگیت میشه .راحت بارتو زمین میزاری به حق این ماه عزیز توهم برای من دعا کن به سلامت بگذرونم
1
1401/06/15
سوال کننده
چشم اگه قابل باشم🤲🌹
0
1401/06/15
سوال کننده
خیلی درد داره تحریک؟
1
1401/06/15
sara jafari
عزیزی
0
1401/06/15
sara jafari
اصلا درد نداره قابل تحمل مثل معاینه که میری دکتر
0
1401/06/15
❤مریم باانو❤ .
سلام عزیزم ان شاءالله بسلامتی فارغ بشی وبچه تو سالم بغل بگیری 🥰
خیلی پیاده روی کن خیلی تاثیر داره
خیلی پیاده روی کن خیلی تاثیر داره
1
1401/06/15
سوال کننده
فدات شم دعا کن برام
پیاده روی میکنم
پیاده روی میکنم
0
1401/06/15
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
سلام ببخشید اصلا برای ترسوندنت نمیخوام بگم کلا ضربان قلب بچ من ۱۹۰ میشد سزارین اورژانسی شدم برای شما چند بوده که مرخصت کردن؟
0
1401/06/15
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
بیمارستان دولتی میری یا خصوصی؟؟؟
0
1401/06/15
سوال کننده
اومد زیر ۱۶۰
0
1401/06/15
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
ببین نظر دکتر اوما چیه من خصوصی بودم برای زایمان طبیعی بستری شدم معاینه شدم ان اس تی گرفتن ضربان قلب بچم یهو میشد ۱۹۰ بعد یهو میشد ۸۰ ۹۰ دوباره میرفت ۱۸۵ که سریع بردنم سزارین
0
1401/06/15
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
من دوباره معاینه شدم سونوهم رفتم گفتن سرش تو لگنه
0
1401/06/15
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
پله برو
شیاف مغربی بزن
من من کیسه اب گرم پر کردم هم میذارم کمرم هم لای پام
فقط بپیچ لای دستمال ک نسوزی
شیاف مغربی بزن
من من کیسه اب گرم پر کردم هم میذارم کمرم هم لای پام
فقط بپیچ لای دستمال ک نسوزی
0
1401/06/15
سوال کننده
نه واسه من اینجوری نیست
0
1401/06/15
سوال کننده
درد هم داری؟
0
1401/06/15
sami *
نباید خودتو سفت کنی یهو انگشتش رو فرو میکنه دکتر یا ماما داخل واژن ممکنه با همون تحریک درد زایمان بگیری ممکنه چند روز بعد باشه ولی بعداز معاینه تحریکی به خونریزی می افتی
0
1401/06/15
sami *
اگه درد لگن داری اگه درد واژن داری راحت نمیتونی بشینی ، وقتی تکون میخوره تمام واژن تا کشاله رانت درد بگیره یعنی سرش اومده توو لگن
0
1401/06/15
سوال کننده
اووووووف🥴
0
1401/06/15
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
پس خداروشکر انشالله زایمان راحتی داشته باشی
0
1401/06/15
سوال کننده
نه اینجوری نیستم 😟😟 یا خدا یعنی هنوز نیومده تو لگن
0
1401/06/15
سوال کننده
فدات شم دعا کن برام🌹
0
1401/06/15
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ن شکمم سفت میشه
سرپا وایسم کمردرد میگیرم ولی خبری نیست
ماما گفت حالا وقت داری
۱.۵ سانت بودم
سرپا وایسم کمردرد میگیرم ولی خبری نیست
ماما گفت حالا وقت داری
۱.۵ سانت بودم
0
1401/06/15
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
من تقریبا اینجورم
0
1401/06/15
sami *
خب پس ایشالا زودی زایمان میکنی خیلی مراقب کیسه آبت باش
0
1401/06/15
sami *
اسکات و پروانه خیلی برو خیلی خوبه برای اینکه بیاد توو لگن سر بچه
0
1401/06/15
سوال کننده
اسکات، گربه، پیاده روی میرم
0
1401/06/15
سوال کننده
پروانه چجوریه؟
0
1401/06/15
sami *
بشین رو زمین کف هردو پاهات رو بهم بچسبون
0
1401/06/15
sami *
با دستت پاتو نگه دار زانوهاتو تکون بده میشه پروانه اگه میتونی پات تا جایی که میشه بکش توو شکمت فقط خیلی فشار نیاری تا هرجا میتونی
0
1401/06/15
sami *
باز توو نت بزنی برات میاره بهش فکر نکن خودش و خدا میدونه کی باید بیاد تاریخ زایمانت کی هست ؟؟
1
1401/06/15
سوال کننده
آهان اینه پروانه
0
1401/06/15
سوال کننده
۱۰ روز دیگه ولی دکتر میگه تلاشمونو میکنیم زودتر دنیا بیاد چون گاهی ضربان بالا میره
0
1401/06/15
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ان شاالله
دگ سخت شده
دگ سخت شده
0
1401/06/15
sami *
خیلی مراقب تکون هاش باش درسته جاش کوچیک شده ولی باید یکسره تکون بخوره تا میبینی آرومه آب سرد بخور یه چیزی خیلی شیرین بخور بیدار بشه من جات باشم میرم دکتر میگم حالم بده دلم درد میکنه
0
1401/06/15
سوال کننده
تکون که میخوره یکسره
همین انقد تکون میخوره ضربانش میره بالا
دکتر گفت شنبه بیا تحریک کنم برم ببینم چی میشع
همین انقد تکون میخوره ضربانش میره بالا
دکتر گفت شنبه بیا تحریک کنم برم ببینم چی میشع
0
1401/06/15
sami *
بگو محکم تحریکت کنه دردات شروع بشه من و ماما بیمارستان خیلی محکم تحریک کرد فرداش زایمان کردم
0
1401/06/15
سوال کننده
برم ببینم چی میشه توکل به خدا
0
1401/06/15
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
عزیزم چون ضربان قلب بالا می رود باید حتما تحت نظر باشید زیرا در صورت لزوم برحسب نتیجه nst و شرایط جنین ممکن است نیاز به سزارین اورژانسی شود اما فعلا چون شرایط تحت کنترل است همین اقداماتی که ارسال کردید را انجام دهید. به علاوه در طی روز در فواصل منظم چمباتمه بزنید و در همان حالت بمانید. تمرینات کگل را انجام دهید. از پله بالا و پایین بروید اما مراقب باشید زمین نخورید عزیزم. بایستید، یک پا را با شتاب مثل قدم برداشتن به جلو ببرید و روی زمین بگذارید و کمی کشش انجام دهید. جریان آب گرم را روی شکم و کمر بگیرید و بعد ماساژ را انجام دهید 💗
عزیزم چون ضربان قلب بالا می رود باید حتما تحت نظر باشید زیرا در صورت لزوم برحسب نتیجه nst و شرایط جنین ممکن است نیاز به سزارین اورژانسی شود اما فعلا چون شرایط تحت کنترل است همین اقداماتی که ارسال کردید را انجام دهید. به علاوه در طی روز در فواصل منظم چمباتمه بزنید و در همان حالت بمانید. تمرینات کگل را انجام دهید. از پله بالا و پایین بروید اما مراقب باشید زمین نخورید عزیزم. بایستید، یک پا را با شتاب مثل قدم برداشتن به جلو ببرید و روی زمین بگذارید و کمی کشش انجام دهید. جریان آب گرم را روی شکم و کمر بگیرید و بعد ماساژ را انجام دهید 💗
0
1401/06/15
سوال کننده
ممنون دکتر جان
0
1401/06/15
سوال کننده
خانم دکتر بیمارستان که بودم روزی سه چهار بار ان اس تی میگرفتن نتیجه خوب بود
وقتی مرخص شدم دکترم گفته یک روز در میان انجام بدم
کافیه؟
وقتی مرخص شدم دکترم گفته یک روز در میان انجام بدم
کافیه؟
0
1401/06/15
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ، بله کافی است اما حتما خودتان هم حواستان به حرکات دلبندتان باشد و در صورت کاهش یا افزایش غیرمعمول برای بررسی مراجعه کنید 💗
1
1401/06/16
سوال کننده
چشم خانم دکتر عزیزم
خیلی استرس دارم خدا خیرتون بده خیال آدمو راحت میکنین
برام دعا کنین❤️❤️🌹🌹
خیلی استرس دارم خدا خیرتون بده خیال آدمو راحت میکنین
برام دعا کنین❤️❤️🌹🌹
0
1401/06/16
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل دوست داشتنی و امیدوارم به سلامت دلبندتان را در آغوش بگیرید اصلا نترسید جانم💖💖
0
1401/06/16
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
1
1401/06/16
سوال کننده
الهی آمین انشالله
قربون شما برم دکتر ❤️🌹❤️🌹
قربون شما برم دکتر ❤️🌹❤️🌹
0
1401/06/16
پزشک اوما
الهی که زنده باشید عزیزجانم 🌸❤️🌸❤️
0
1401/06/16
پزشک اوما
stk: |~|11|~|106_col
0
1401/06/16
سوال کننده
خانم دکتر اگه قبلا تحرک جنین زیاد باشه
ولی الان کم بشه اما جوریکه توی نیم ساعت سه تا حرکتو داشته باشه اشکال داره؟
اگه مثل قبل حرکاتش زیاد نباشه خطر داره؟
ولی الان کم بشه اما جوریکه توی نیم ساعت سه تا حرکتو داشته باشه اشکال داره؟
اگه مثل قبل حرکاتش زیاد نباشه خطر داره؟
0
1401/06/16
سوال کننده
برم بیمارستان چک کنم؟
0
1401/06/16
پزشک اوما
مامان زیبا اگر طی نیم ساعت 3 حرکت خوب داشته باشد یا طی یک ساعت 5 حرکت خوب داشته باشد یعنی مشکلی نیست نگران نباشید کمی کاهش حرکات بدلیل بزرگ شدن دلبندتان و. کاهش فضای حرکتی طبیعی است، اما اگر غیر از این است بله مراجعه کنید 🌹
0
1401/06/17
سوال کننده
ممنونم دکتر جان
نه توی نیم ساعت سه تا حرکتو داشت ولی چون قبلا خیلی تحرک داشت نگران شدم
نه توی نیم ساعت سه تا حرکتو داشت ولی چون قبلا خیلی تحرک داشت نگران شدم
0
1401/06/17
سوال کننده
اما حرکاتش ملایم تر و مثل حالت لرزش شده
ضربه ها کمتر شدن
بخاطر کم شدن فضا هست؟طبیعیه؟
ضربه ها کمتر شدن
بخاطر کم شدن فضا هست؟طبیعیه؟
0
1401/06/17
پزشک اوما
بله. مامان گل بخاطر کاهش فضای حرکتی است اما اگر مثلاً نسبت به چند روز قبل تغییر کامل قابل توجه است به بیمارستان مراجعه کنید و همچنان یک روز در میان لازم است تست nst انجام گردد💓
0
1401/06/17
سوال کننده
بله یک روز در میان که انجام میدم.
اما حرکات از ضربات محکم آرومتر شده کمی
اما حرکات از ضربات محکم آرومتر شده کمی
0
1401/06/17
پزشک اوما
عزیزم اگر مجموعا نسبت به چند روز گذشته تغییر واضح دارد امروز nst و بیوفیزیکال انجام دهید
0
1401/06/17
سوال کننده
ممنون دکتر جان دوباره شیطنت رو شروع کرد😀
0
1401/06/17
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
اگمیتونی نزدیکی کن تحریک نوک سینه
0
1401/06/18
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
من شوهرم پیشم نیست شانس
0
1401/06/18
پزشک اوما
خداروشکر که حال وروجکمان خوب است مامان گل 😉❤️پس دیگر جای نگرانی نیست ❤️❤️
0
1401/06/18
سوال کننده
شوهرم هست ولی اصلا نمیتونم انگار قفل شده انقد دردم میگیره
0
1401/06/18
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ولی خیلی خوبه
1
1401/06/18
سوال کننده
قربون شما برم❤️❤️🌹🌹
0
1401/06/18
سوال کننده
حالا بازم تلاش میکنم
0
1401/06/18
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
درحد همینه ک مایع منی داخل ریخته بشه
خودتم اگ ب ارگاسم برسی عالیه
میدونم خیلی دردناکه
خودتم اگ ب ارگاسم برسی عالیه
میدونم خیلی دردناکه
0
1401/06/18
سوال کننده
نمیتونم اصلا حسش برام نمیاد 😫
0
1401/06/18
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
پس ورزش کن
0
1401/06/18
سوال کننده
هم ورزش میکنم هم پیاده روی
0
1401/06/18
sami *
نازی من همه کار کردم آخرش خودش تصمیم گرفت کی بیاد من ۲۷ اردیبهشت باید زایمان میکردم ۲۹ زایمان کردم ، زیاد خودتو خسته نکن پیاده روی زیاد به کمرت فشار میاره باز حین زایمان بدنت خسته اس ، بدنت و خسته نکن جون داشته باشی برای زایمان
0
1401/06/18
سوال کننده
آخه نی نی من ضربانش بالا میره خیلی دلم میخواد طبیعی زایمان کنم
میترسم دکتر سزارین کنه بخاطر ضربان
میترسم دکتر سزارین کنه بخاطر ضربان
0
1401/06/18
سوال کننده
میخوام زودتر دنیا بیاد
1
1401/06/18
sami *
نازی از خدا بخواه هرچی به صلاح سلامتی بچه ات و خودت هست پیش بیاد منم یکسره میگفتم طبیعی ولی تا به امروز خودم و هر لحظه لعنت میکنم چرا سز نشدم هرچی به صلاح هست پیش بیاد برات فقط سلامت خودت و بچه ات مهمه ، ایشالا به زودی بغل میگیری
1
1401/06/18
سوال کننده
آره واقعا هرچی خدا بخواد
انشالله
ممنون عزیزم
انشالله
ممنون عزیزم
0
1401/06/18
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم 🌹❤️🌹
0
1401/06/18
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- با پارکی درجه ۳ امکان بخیه دوباره هست ؟
- لطفا درباره ی زایمان طبیعی و سزارین اگه تجربه دارید بگید کدوم بهتره
- تهوع از هفته ۳۸ بارداری؟؟؟
- کلاس بارداری و نتایج ان
- دوستایی که گفتن زایمان طبیعی راحت میخان من یه چیزیو یادم رفت بگم
- دوستان کرجی خواهش میکنم راهنماییم کنید
- اقدامات زمان دنیا امدن بچه
- پریود طولانی بعد از زایمان طبیعی است؟
- خانوما یه لحظه بیاین بخونین خالی از لطف نیست
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی




