Ooma
پرسش (1401/06/12):

لکه بینی و پریود نشدن

سلام وقتتون بخیر من از روز سه شنبه احساس کردم ترشحاتم قهوه ای شده و گفتم حتما پریود هست چون همیشه شروع پریودم با لکه بینی هست چهارشنبه دل‌درد و کمردرد خیلی شدید داشتم که لکه بینی شدم و پد گذاشتم و فقط یک نقطه کثیف شد و دیگه نیومد پنج شنبه هم چندبار لک دیدم بعد از اینکه خودمو خشک کردم و روی پد چیزی نبود امروز هم چیزی نبود که معذرت می‌خوام رابطه داشتم و یک ساعت بعد از رابطه یک مقدار خون روشن اومد که یکم روی پد هم بود و گفتم دیگه پریود شده و دوباره از اون موقع هیچی نیست با توجه به اینکه ۴ روز گذشته و دوشنبه راهی سفر هستم راهی هست که یا کامل باز بشه یا قطع بشه اشکالی نداره قرص جلوگیری استفاده کنم

سلام الهه جان خوبی
خب چرا تست نمیزنی؟!
انشالله خیره😍
زده بودم گلی جون
اما قبل از شروع لکه بینی
مرسی عزیزم اما خبری نیست
آخرین اقدامت چند روز میگذره؟
خب الان بزن
شاید این لانه گزینی باشه دختر
😂 امروز ظهر
چه می‌دونم اگه هر روز رابطه نداشته باشم یه روز در میون دارم
لانه گزینی ۴ روزه؟ بعد گاهی کمه گاهی اصلا نیست
می‌دونم باردار نیستم
کاملا دل‌درد و کمردرد پریود دارن
م
ببین اگر خیلی واجبه برات که بدونی بارداری یا نه واسه سفر
فردا برو بتا بده
و اینکه واسه ۲ شنبه تو هرکاری هم بکنی باز پریود میشی اگر زمانت باشه
هی خدا آره زمانم هست البته که نامنظمم اما الان روز ۳۰ دورم هست
اگه قرص جلوگیری بخورم هم نمیشه ؟
نوچ ۲ روز جواب نمیده
و اینکه اگر باردار باشی قرص جلوگیری خوب نباشه شاید
نه باردار نیستم می‌دونم
کاملا دل‌درد و کمردرد پریودی دارم گاهی شدید
چی بگم از کجا میدونی
الان یکی بچه ها ۶ هفته هست همین اوما
میگه هنوزم هر لحظه احساس میکنم شاید پریود بشم چون فقط علائم پریودی دارم
آخه تو سه تا بارداری قبلی اینجوری نبودم
شاید حامله باشی آخه تو دوران بارداری دل درد پریودی هم هست. بی بی چک بده
الهه جان منم هر ۲تا بارداریم علائمام فرق داشت
حالا یه بتا بده ضرر نمیکنی قربونت
تکلیفت معلوم میشه
باشه عزیزم مرسی فردا صبح بی بی چک میزنم
فردا صبح بی بی چک میزنم
در کل میتونم پروژسترون یا قرص جلوگیری بخورم که راحت برم سفر بتونم زیارت کنم
الهه جان بهتره ازمایش بدی یا صبح بی بی چک بزنی
احتمال داره پریود نباشی و ان شاالله باردار باشی
بی بی بزن الهه ایشالله که مثبتی
پروژسترون هم ایرادی نداره چون اگه بچه باشه جاش سفت میشه و پری نمیشی
اگه بچه نباشه چن روز بعدش پری میشی
ولی قرص ال دی اصلا نخور...چون اگه مثبت باشی ضرر داره
آزمایش بتا هم ک بدی چه بهتر
چقدر خوبه الهه که تند تند میری مسافرت👏👏👏
اون سری هم بی بی زدنی مسافرت بودی
مرسی عزیزم بی بی چک الان زدم منفی بود حالا میتونم قرص جلوگیری بخورم
فدات نه الان بی بی چک زدم منفی بود
مرسی عزیزم به لطف خدا میرم کربلا
و اصلا دوست ندارم پریود باشم
الهه جون عزیزم بی بی چک منفی باشه هاله نداشته باشه میتونی قرص جلوگیری بخوری ولی تا۳ روز روزی دوتا بخور بعد روزی یه دونه
چقدر وقت گذشته بی بی زدی؟؟
خدا خیرت بده زهرا جون میتونم از دوشنبه این کارو کنم
یا اگه میخوام قطع بشه باید قبلش این کارو بکنم
فدات عزیزم بخاطر اینکه میگه لک داری باید قبل تز اینکه دوباره لکه ببینی شروع کنی روزی ۲ تا بخوری
چون اگه پریود بشی یا لکه بینیت شروع بشه دیگه نمیتونی قطعش کنی
الهه بی بی چکت اصلا هاله نداره؟؟
باشه عزیزم مرسی که گفتی
همون جوری محو اونم بعد ۷_۸ دقیقه
فدات گلم
بهترین ها نصیب قلب مهربونت❤️
مثل قبله یا پررنگ تر شده
نه پررنگ نشد اصلا
و همچنین عزیزم
منم همینجوری بود از ی هفته قبل از موعدم و روز موعدم دیگه خونریزی واضح داشتم
نه نه می‌خوام تا دوشنبه تموم بشه
سلام مامان جان
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم باید آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود ، بدون نتیجه آزمایش خون من نمیتوانم دارویی پیشنهاد دهم❤️
سلام وقتتون بخیر
بی بی چک زدم و منفی بود بازم لازمه آزمایش بدم
بله زیرا جواب مطمئن از بی بی چک یک هفته تا ده روز بعد از تاخیر در قاعدگی به دست می‌آید و البته در برخی ممکن است بازهم در این زمان نتیجه بی بی چک منفی باشد 🌹
ممنونم از شما
خواهش میکنم جانم🌹🌹
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه