سلام وقتتون بخیر من از روز سه شنبه احساس کردم ترشحاتم قهوه ای شده و گفتم حتما پریود هست چون همیشه شروع پریودم با لکه بینی هست چهارشنبه دلدرد و کمردرد خیلی شدید داشتم که لکه بینی شدم و پد گذاشتم و فقط یک نقطه کثیف شد و دیگه نیومد پنج شنبه هم چندبار لک دیدم بعد از اینکه خودمو خشک کردم و روی پد چیزی نبود امروز هم چیزی نبود که معذرت میخوام رابطه داشتم و یک ساعت بعد از رابطه یک مقدار خون روشن اومد که یکم روی پد هم بود و گفتم دیگه پریود شده و دوباره از اون موقع هیچی نیست با توجه به اینکه ۴ روز گذشته و دوشنبه راهی سفر هستم راهی هست که یا کامل باز بشه یا قطع بشه اشکالی نداره قرص جلوگیری استفاده کنم
1
1401/06/12
🌺 goli🌺 ❇
سلام الهه جان خوبی
خب چرا تست نمیزنی؟!
خب چرا تست نمیزنی؟!
1
1401/06/12
🌺 goli🌺 ❇
انشالله خیره😍
0
1401/06/12
سوال کننده
زده بودم گلی جون
اما قبل از شروع لکه بینی
اما قبل از شروع لکه بینی
0
1401/06/12
سوال کننده
مرسی عزیزم اما خبری نیست
2
1401/06/12
سلین حسینی
آخرین اقدامت چند روز میگذره؟
2
1401/06/12
🌺 goli🌺 ❇
خب الان بزن
شاید این لانه گزینی باشه دختر
شاید این لانه گزینی باشه دختر
0
1401/06/12
سوال کننده
😂 امروز ظهر
چه میدونم اگه هر روز رابطه نداشته باشم یه روز در میون دارم
چه میدونم اگه هر روز رابطه نداشته باشم یه روز در میون دارم
0
1401/06/12
سوال کننده
لانه گزینی ۴ روزه؟ بعد گاهی کمه گاهی اصلا نیست
میدونم باردار نیستم
کاملا دلدرد و کمردرد پریود دارن
میدونم باردار نیستم
کاملا دلدرد و کمردرد پریود دارن
0
1401/06/12
سوال کننده
م
1
1401/06/12
سلین حسینی
ببین اگر خیلی واجبه برات که بدونی بارداری یا نه واسه سفر
فردا برو بتا بده
و اینکه واسه ۲ شنبه تو هرکاری هم بکنی باز پریود میشی اگر زمانت باشه
فردا برو بتا بده
و اینکه واسه ۲ شنبه تو هرکاری هم بکنی باز پریود میشی اگر زمانت باشه
0
1401/06/12
سوال کننده
هی خدا آره زمانم هست البته که نامنظمم اما الان روز ۳۰ دورم هست
اگه قرص جلوگیری بخورم هم نمیشه ؟
اگه قرص جلوگیری بخورم هم نمیشه ؟
1
1401/06/12
سلین حسینی
نوچ ۲ روز جواب نمیده
و اینکه اگر باردار باشی قرص جلوگیری خوب نباشه شاید
و اینکه اگر باردار باشی قرص جلوگیری خوب نباشه شاید
0
1401/06/12
سوال کننده
نه باردار نیستم میدونم
کاملا دلدرد و کمردرد پریودی دارم گاهی شدید
کاملا دلدرد و کمردرد پریودی دارم گاهی شدید
1
1401/06/12
سلین حسینی
چی بگم از کجا میدونی
الان یکی بچه ها ۶ هفته هست همین اوما
میگه هنوزم هر لحظه احساس میکنم شاید پریود بشم چون فقط علائم پریودی دارم
الان یکی بچه ها ۶ هفته هست همین اوما
میگه هنوزم هر لحظه احساس میکنم شاید پریود بشم چون فقط علائم پریودی دارم
1
1401/06/12
سوال کننده
آخه تو سه تا بارداری قبلی اینجوری نبودم
1
1401/06/12
سحر تارات
شاید حامله باشی آخه تو دوران بارداری دل درد پریودی هم هست. بی بی چک بده
1
1401/06/12
رقیه 💚
الهه جان منم هر ۲تا بارداریم علائمام فرق داشت
حالا یه بتا بده ضرر نمیکنی قربونت
تکلیفت معلوم میشه
حالا یه بتا بده ضرر نمیکنی قربونت
تکلیفت معلوم میشه
0
1401/06/12
سوال کننده
باشه عزیزم مرسی فردا صبح بی بی چک میزنم
0
1401/06/12
سوال کننده
فردا صبح بی بی چک میزنم
در کل میتونم پروژسترون یا قرص جلوگیری بخورم که راحت برم سفر بتونم زیارت کنم
در کل میتونم پروژسترون یا قرص جلوگیری بخورم که راحت برم سفر بتونم زیارت کنم
1
1401/06/12
ماه 💙
الهه جان بهتره ازمایش بدی یا صبح بی بی چک بزنی
احتمال داره پریود نباشی و ان شاالله باردار باشی
احتمال داره پریود نباشی و ان شاالله باردار باشی
1
1401/06/12
مامان محمد حسین
بی بی بزن الهه ایشالله که مثبتی
پروژسترون هم ایرادی نداره چون اگه بچه باشه جاش سفت میشه و پری نمیشی
اگه بچه نباشه چن روز بعدش پری میشی
ولی قرص ال دی اصلا نخور...چون اگه مثبت باشی ضرر داره
پروژسترون هم ایرادی نداره چون اگه بچه باشه جاش سفت میشه و پری نمیشی
اگه بچه نباشه چن روز بعدش پری میشی
ولی قرص ال دی اصلا نخور...چون اگه مثبت باشی ضرر داره
1
1401/06/12
مامان محمد حسین
آزمایش بتا هم ک بدی چه بهتر
1
1401/06/12
مامان محمد حسین
چقدر خوبه الهه که تند تند میری مسافرت👏👏👏
اون سری هم بی بی زدنی مسافرت بودی
اون سری هم بی بی زدنی مسافرت بودی
0
1401/06/12
سوال کننده
مرسی عزیزم بی بی چک الان زدم منفی بود حالا میتونم قرص جلوگیری بخورم
0
1401/06/12
سوال کننده
فدات نه الان بی بی چک زدم منفی بود
1
1401/06/12
سوال کننده
مرسی عزیزم به لطف خدا میرم کربلا
و اصلا دوست ندارم پریود باشم
و اصلا دوست ندارم پریود باشم
1
1401/06/12
yase zahra
الهه جون عزیزم بی بی چک منفی باشه هاله نداشته باشه میتونی قرص جلوگیری بخوری ولی تا۳ روز روزی دوتا بخور بعد روزی یه دونه
0
1401/06/12
yase zahra
چقدر وقت گذشته بی بی زدی؟؟
0
1401/06/12
سوال کننده
خدا خیرت بده زهرا جون میتونم از دوشنبه این کارو کنم
یا اگه میخوام قطع بشه باید قبلش این کارو بکنم
یا اگه میخوام قطع بشه باید قبلش این کارو بکنم
1
1401/06/12
yase zahra
فدات عزیزم بخاطر اینکه میگه لک داری باید قبل تز اینکه دوباره لکه ببینی شروع کنی روزی ۲ تا بخوری
1
1401/06/12
yase zahra
چون اگه پریود بشی یا لکه بینیت شروع بشه دیگه نمیتونی قطعش کنی
1
1401/06/12
yase zahra
الهه بی بی چکت اصلا هاله نداره؟؟
1
1401/06/12
سوال کننده
باشه عزیزم مرسی که گفتی
0
1401/06/12
سوال کننده
همون جوری محو اونم بعد ۷_۸ دقیقه
0
1401/06/12
yase zahra
فدات گلم
1
1401/06/12
yase zahra
بهترین ها نصیب قلب مهربونت❤️
1
1401/06/12
yase zahra
مثل قبله یا پررنگ تر شده
0
1401/06/12
سوال کننده
نه پررنگ نشد اصلا
0
1401/06/12
سوال کننده
و همچنین عزیزم
1
1401/06/12
Fateme akbari
منم همینجوری بود از ی هفته قبل از موعدم و روز موعدم دیگه خونریزی واضح داشتم
0
1401/06/12
سوال کننده
نه نه میخوام تا دوشنبه تموم بشه
1
1401/06/12
پزشک اوما
سلام مامان جان
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم باید آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود ، بدون نتیجه آزمایش خون من نمیتوانم دارویی پیشنهاد دهم❤️
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم باید آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود ، بدون نتیجه آزمایش خون من نمیتوانم دارویی پیشنهاد دهم❤️
0
1401/06/12
سوال کننده
سلام وقتتون بخیر
بی بی چک زدم و منفی بود بازم لازمه آزمایش بدم
بی بی چک زدم و منفی بود بازم لازمه آزمایش بدم
1
1401/06/12
پزشک اوما
بله زیرا جواب مطمئن از بی بی چک یک هفته تا ده روز بعد از تاخیر در قاعدگی به دست میآید و البته در برخی ممکن است بازهم در این زمان نتیجه بی بی چک منفی باشد 🌹
1
1401/06/12
سوال کننده
ممنونم از شما
1
1401/06/13
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم🌹🌹
2
1401/06/13
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت ترشح قهوه ای در هفته دهم بارداری چیست ؟
- در زمان لکه بینی ضعیف، نزدیکی زمان تخمگذاری،آیا نزدیکی کرد درسته یا نه؟
- اگه حالتون بد میشه نگاه نکنید
- علت لکه بینی در شب ۲۵سیکل چیست ؟
- رابطه جنسی درهفته پنجم بارداری
- هماتوم بارداری و لکه بینی
- تعیین شروع پریودی ومراجعه به دکتر
- بتام بعد ۵ روز تاخیر ۶۰ شده
- سوال در مورد فیبروم
- لکه بینی و پریود نشدن



648

