سلام به خانوم دکتر عزیز و دوستای گل من امروز رفتم سونو ان تی خداروشکر وضع جنین خوبه هماتمم کوچیک شده.از قبل میوم ساب سروزال داشتم که دکتر گفت مشکلی نداره چون داخل رحم نیست. امروز که رفتم سونو ان تی متوجه یه میوم دیگه شدم بنظرتون خطرناکه؟؟؟ خیلی میترسم😥😥😥
0
1401/06/09
سوال کننده

0
1401/06/09
حیدر کوچلو 😊😊
میوم چیه گلم
0
1401/06/09
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نه بعضی وقتا تو بارداری میوم و فیبروم پیش میاد و بعد بارداری از بین میره نگران نیاش
منم داشتم سر بارداری قبلیم اما بعد زایمان خوب شده بود .
منم داشتم سر بارداری قبلیم اما بعد زایمان خوب شده بود .
0
1401/06/09
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خداروشکر سونوت خوبه .
فقط استراحت داشته باش چون یکم جفتت پایینه و بخاطر طول دهانه رحمت ک ۳۵ هست
پله زیاده نرو . پیاده روی طولانی نکن . نزدیکی فعلا نداشته باش .توالت فرنگی هم استفاده کن . وقتی میشینی یا میخوابی ی بالش بزار زیر پات یکم سطح پاهات از بدنت بالاتر باشه .
نگران اصلا نباش تا آنومالی همش اوکی میشه ان شالله و جفت با بزرگتر شدن رحم خودشو میکشه بالا
فقط استراحت داشته باش چون یکم جفتت پایینه و بخاطر طول دهانه رحمت ک ۳۵ هست
پله زیاده نرو . پیاده روی طولانی نکن . نزدیکی فعلا نداشته باش .توالت فرنگی هم استفاده کن . وقتی میشینی یا میخوابی ی بالش بزار زیر پات یکم سطح پاهات از بدنت بالاتر باشه .
نگران اصلا نباش تا آنومالی همش اوکی میشه ان شالله و جفت با بزرگتر شدن رحم خودشو میکشه بالا
0
1401/06/09
سوال کننده
عزیزم یعنی طول سرویکسم کمه؟؟؟؟
0
1401/06/09
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نه عزیزم کم نیس
من ۳۴ بودم . دکتر اوما همینارو بهم گفت .
گفت رعایت کن ک کمتر نشه
من ۳۴ بودم . دکتر اوما همینارو بهم گفت .
گفت رعایت کن ک کمتر نشه
0
1401/06/09
سوال کننده
اولین سونو هماتومم منو ترسوند الان این جفته🥺
0
1401/06/09
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
انومالی رفتم خداروشکر ۳۵ شده بود .
اخه من استراحت ندارم چون بچه کوچیک دارم .
اما شماحتما استراحت کنی و رعایت کنی میره بالاتر حتما
اخه من استراحت ندارم چون بچه کوچیک دارم .
اما شماحتما استراحت کنی و رعایت کنی میره بالاتر حتما
0
1401/06/09
سوال کننده
خداروشکر بنظرتون چند هفته برم انومالی؟؟؟
0
1401/06/09
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نه اصلا نگران نباش
استراحت کنی هیچی نمیشه .
برای تو کمی نزدیک رحمه جفتت .
من سرزایمان قبلیم کامل سرراهی بود و بچه هم پایین ترین جای رحم و لانه گزینی کرده بود تو ۷ هفته گفت جفتت سرراهی و بچه خیلی پایینه .
من کامل استراحت میکردم ماهی یبار فقط از پله هامون میومدم بیرون میرفتم دکتر
اگر کاری داشتم مثل اشپزی یا ظرف شستن صندلی میزاشتم .
اما خداروشکر برای تو انقدر اوضاع وخیم نیس
نترس با بزرگتر شدن رحم و سن بارداریت ک دیواره رحم کش میاد بزرگتر میشه جفتم میره بالاتر تا سونوی بعدیت ک انومالیه استراحت کنی حتما میره بالاتر اصلا فکرش و نکن فقط استراحت کن .
استراحت کنی هیچی نمیشه .
برای تو کمی نزدیک رحمه جفتت .
من سرزایمان قبلیم کامل سرراهی بود و بچه هم پایین ترین جای رحم و لانه گزینی کرده بود تو ۷ هفته گفت جفتت سرراهی و بچه خیلی پایینه .
من کامل استراحت میکردم ماهی یبار فقط از پله هامون میومدم بیرون میرفتم دکتر
اگر کاری داشتم مثل اشپزی یا ظرف شستن صندلی میزاشتم .
اما خداروشکر برای تو انقدر اوضاع وخیم نیس
نترس با بزرگتر شدن رحم و سن بارداریت ک دیواره رحم کش میاد بزرگتر میشه جفتم میره بالاتر تا سونوی بعدیت ک انومالیه استراحت کنی حتما میره بالاتر اصلا فکرش و نکن فقط استراحت کن .
0
1401/06/09
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
دکترت بهت میگه .از ۱۷ هفته و چندروز تا ۲۰ هفته بهترین وقتشه .
0
1401/06/09
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ان شالله هممون ب شلامتی میگذرونیم این دوران و 💗💙💫🤲🏻
1
1401/06/09
مامان محمد حسین
سرویکس من ۴۸ هست زیاده؟؟؟
1
1401/06/09
سوال کننده
خیلی خیلی ممنونم از راهنمایی های خوبت عزیزم مرسی که وقت گذاشتی و جواب دادی♥♥♥
1
1401/06/09
سوال کننده
انشاللللله 🙏🙏🙏🙏
1
1401/06/09
سوال کننده
نه عزیزم خیلی خوبه برای شما
0
1401/06/09
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نه عالیه عزیزم .
0
1401/06/09
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
فدات💗💙💫
0
1401/06/09
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️

0
1401/06/09
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
بله خداروشکر در سونوگرافی همه چیز عالی است جان من فقط جایگاه جفت, لولایینگ یعنی حاشیه ای گزارش شده است که نشان میدهد جفت اندکی به دهانه رحم نزدیک است. در چنین مواردی در اغلب مواقع با افزایش سن حاملگی و بزرگ شدن رحم، دیواره های آن کشیده شده و بنابراین جفت نیز به سمت بالا کشیده می شود و مشکلساز نخواهد شد اما فعلا باتوجه به این مساله و. طول سرویکس (پایین نیست مراقبت بیشتر میطلبد)، میزان استراحت خود را تا جایی که می توانید افزایش دهید. از انجام دادن کارهای سنگین و بلند کردن وسایل با وزن بالا اجتناب کنید. پیاده روی طولانی نداشته باشید. نزدیکی و دخول کامل متوقف شده و همچنین شخص شما به ارگاسم نرسید. اندام های جنین ها نیز همگی طبیعی و بدون مشکل بوده ولی با وجود طبیعی بودن NT باید منتظر نتیجه بخش خون غربالگری نیز باشیم.
در مورد میوم ها نیز، نگران نباشید خطری وجود ندارد فقط باید تحت نظر باشید تا در سونوگرافی ها روند تغییرات میوم ها مورد ارزیابی قرار بگیرد 🌹
بله خداروشکر در سونوگرافی همه چیز عالی است جان من فقط جایگاه جفت, لولایینگ یعنی حاشیه ای گزارش شده است که نشان میدهد جفت اندکی به دهانه رحم نزدیک است. در چنین مواردی در اغلب مواقع با افزایش سن حاملگی و بزرگ شدن رحم، دیواره های آن کشیده شده و بنابراین جفت نیز به سمت بالا کشیده می شود و مشکلساز نخواهد شد اما فعلا باتوجه به این مساله و. طول سرویکس (پایین نیست مراقبت بیشتر میطلبد)، میزان استراحت خود را تا جایی که می توانید افزایش دهید. از انجام دادن کارهای سنگین و بلند کردن وسایل با وزن بالا اجتناب کنید. پیاده روی طولانی نداشته باشید. نزدیکی و دخول کامل متوقف شده و همچنین شخص شما به ارگاسم نرسید. اندام های جنین ها نیز همگی طبیعی و بدون مشکل بوده ولی با وجود طبیعی بودن NT باید منتظر نتیجه بخش خون غربالگری نیز باشیم.
در مورد میوم ها نیز، نگران نباشید خطری وجود ندارد فقط باید تحت نظر باشید تا در سونوگرافی ها روند تغییرات میوم ها مورد ارزیابی قرار بگیرد 🌹
1
1401/06/10
سوال کننده
خیلی ممنونم از پاسخگویی خوبتون واقعا باعث دلگرمیه😍♥ خانوم دکتر بااینکه میدونم سوالی احمقانه ایی ولی بازم میخوام بپرسم من میتونم شهرستان برم مسافتش ۴ساعته البته هر یک ساعت یبار یک ربع استراحت کنم؟؟
1
1401/06/10
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم ممنونم از محبتتون❤️دور از جان شما عزیزم سوال پرسیدن هیچ ایرادی ندارد و متاسفانه خیر اجازه سفر اصلا ندارید 🌹
1
1401/06/10
سوال کننده
بازم خیلیییی خیلی ممنونم بخاطره وقتی که گذاشتین♥♥
1
1401/06/10
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من زنده باشید ❤️
1
1401/06/10
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- آیا میوم رو بارداری تاثیر داره؟؟؟؟؟؟
- خانم دکتر لطفا جواب بدید ؛ من دو ماه پیش سونو دادم روز ۱۴ سیکلم؛ میدونم فولیکولم برای این روز کمه؛ ولی سوالم راجع به میوم هست ۹ میلی بزرگه ؟؟
- سلام دکتر سنوی دوستمو ببینید
- سونو چهل روز بعد زایمان
- میوم رحم جذب میشه یا دفع میشه؟؟؟
- چیکارکنم میومم جذب شه و کار ب جراحی و اینا نکشه؟
- اندازه میوم کوچیکتر شده
- میوم در بارداری و زایمان زودرس
- وجود میوم در رحم
- میوم درمان داره و برای بارداری ضررداره؟؟



571

