سلام خانم دکتر
پسر من ۴۳روزشه، دو سه مدل ویتامین آد براش خریدم، ساعت مصرفشو تغییر دادم، دوتا نیم سی سی کردم، عصر و صبح دادم، قبل و بعد شیردهی ندادم ولی درهمه حالتا بعدش استفراغ میکرد.
منم دیگه ندادم بش. دوباره این هفته امتحان کردم بازم استفراغ کرد.
دیروز دکتر بهم گفت ب جاش قطره ویتامین دی خالی بهش بده ک فعلا جبران بشه تا سه ماهگی، بعد باز آد بده ولی یادش رفت بنویسه.
میشه بگین چقدر باید روزانه بهش بدم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



282
1401/06/07


