مولتی رو صبح آهنم شب بده
آهن نیم ساعت قبل و بعدش شیر نخوره تا جذب بشه
من آهن لیپوزفر آبی و مولتی بی بی جویس میدادم خیلی خوب بود
مولتی بو بدی داره بهترنیس یه چیز خوشمزه تربگیرم؟
عزیزم اگر مولتی بد باشه طعم وبوش زده میشه یه چیز خوش طعم بگی اینم گه گدار بده بخورا
چیزی که دکتر به بچه من گفت
آهن هم من فیلیپ میدم خوبه .لیپوزوفر آبی هم خوبی روزی یک میل با معده خالی هم جذبش بهتره
بی بی جویس واقعا به بچم ساخت و خوب میخوردش
همه مولتی ویتامینا اون بو رو دارن بعضیا کمتر بعضیا بیشتر
سلام به روی قشنگتون مامان جان
زنده باشید 🌹🌹
مولتی ویتامین خوب است اما اگر دلبندتان طعم آن را دوست نداشت پدیابست بدهید. قطره مولتی ویتامین صبح داده شود بهتر است و نیازی به فاصله گذاری از شیر خوردن نیست اما با مصرف قطره آهن فاصله داشته باشد.
بهترین زمان برای دادن قطرهی آهن نیز در فواصل میان شیردهیها است و دقت کنید تا آن را بلافاصله قبل و بعد از شیر خوردن به فرزندتان ندهید، زیرا کلسیم موجود در شیر جذب آهن را کم میکند.
در مورد مارک مکمل آهن ، احتمال سیاه شدن دندان ها در آینده (بعد رویش) و خط لثه در حال حاضر هست مارک هایی مانند لیپوزوفر و سیدرال از این جهت ارجح و بهتر هستند.
و در مورد سوال آخرتان هم به صورت کلی برای رویش اولین دندان ها تا 18 ماهگی هم میتوان به شیرخواران فرصت داد اگرچه جهت اطمینان بهتر است اگر تا انتهای 13 ماهگی هیچ دندانی رویش پیدا نکرد به دندانپزشک مراجعه کنید 🌷