تو ایسنتا یه فیلم دیدم
نه هفته تکون میخورد
😢
آره توی اینترنت هم نوشته حرکت هاش از همین هفته های پایین شروع میشه
ولی خب خیلییییی ضعیفه ما متوجه نمیشیم ۸ هفته
سلام عزیزم اره جنین از ۸هفته به بعد تکون میخوره فقط چون خیلی کوچیکه متوجه نمیشه
اره عزیز منم اولین سنوم۹هفته رفتم تکون میخورد دست و پاشم رییییز مشخص بود گفتم دکتر داره تکون میخوره گفت اره دیگه
از ۸ تکون می خوره ولی ۲۰هفته به بعد متوجه میشی
واقعی عزیزم منم ۸هفته رفتم سونو قشنگ تکوناش معلوم بود تو سونو ولی چیزی حس نمیکردم
سلام به روی ماهتون عزیزم
بله جنین در این هفته ها حرکات ظریفی را شروع میکند اما ابعاد او به قدری کوچک است که احساس این حرکات توسط مادر ممکن نيست 🌹
ممنونم🙏🏻🌱💚
نه خودم ک حس نکردم هیچی فقط توی مانیتور سونوگرافی دیدم تکوناشو ک میخواستم مطمئن بشم واقعا تکون بوده
بازم مرسی🌷
من ۸ هفته که بودم سنگینیشو سمت چپ رحم حس میکردم ۱۰ هفته رفتم سونو قشنگ حرکاتش مشخص بود تو سونو
خواهش میکنم عزیزدل دوست داشتنی ❤️❤️بله درست متوجه شده اید 🌹