سلام خانم دکتر من امروز متوجه ی ضایعه قرمز در واژنم شدم ک درد چیزی نداره وقتی فشار میدم میرع داخل واژن و درحالت عادی یخورده بیرون واژن وسوراخ پوشونده چی میتونه باشه نگرانم.؟
ب تازگی شیو نکردم بابت عکس خیلی معذرت میخام
پرسش (1401/06/01):
ضایعه در سوراخ واژن بعد زایمان طبیعی+عکس
1204
73
1401/06/01
سوال کننده
0
1401/06/01
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
شاید گوشت اضافه آورده
0
1401/06/01
سوال کننده
نمیدونم خیلی میترسم
0
1401/06/01
سوال کننده
ازگوشت نرمترع قرمز روشنه
0
1401/06/01
سوال کننده
جنسش مث دیواره داخلی واژن
0
1401/06/01
سوال کننده
خانما بابت عکس معذرت میخام بدتون میاد نیایید
چون میخام منظورم برسونم عکس بهترع
ب دکتر فعلا دسترسی ندارم
چون میخام منظورم برسونم عکس بهترع
ب دکتر فعلا دسترسی ندارم
0
1401/06/01
سوال کننده

مثل این تخمکه رنگش و شکلش
0
1401/06/01
sara jafari
سلام عزیزم شاید افتادگی رحم داری
0
1401/06/01
سوال کننده

این دوتا قرمز،بالاش سوراخ واژنم هس
0
1401/06/01
سوال کننده
وایی خدانکنه
نمیتونه بخاطر بخیه ها باشه
نمیتونه بخاطر بخیه ها باشه
0
1401/06/01
sara jafari
آخه شکل بخیه نیست
0
1401/06/01
sara jafari
زور میزنی میادبیرون؟
0
1401/06/01
سوال کننده
میگم شاید بخیه هام ازداخل ورم کردن چیزی شده
0
1401/06/01
سوال کننده
ن کلا انگار بیرونه.دقت نکردم
0
1401/06/01
sara jafari
به افتادگی هم نمیخوره
0
1401/06/01
سوال کننده
ولی هل ک میدم میرع داخل باز
0
1401/06/01
سوال کننده
خیلی نگران شدم🥲🥲
0
1401/06/01
sara jafari
برو دکتر ببینه خیالت راحت بشه تا معاینه نشی معلومنمیشه
0
1401/06/01
سوال کننده
اره میرم.تازه الان دیدم اخه
0
1401/06/01
sara jafari
انشاالله که چیزی نیست به مرور زمان درست بشه چون تازه زایمان کردی یکم صبر کن تا رحمت برگرده به حالت قبل
0
1401/06/01
fa.......
منم داشتم بخیه هام گوشت اضافی اورده بود که ب مرور زمان رفت
0
1401/06/01
سمانه ودنیز🌊👶🏻
اوف این موقع رابطه اذیتت نمیکنه؟؟
1
1401/06/01
سمانه ودنیز🌊👶🏻
ایشالا ک هیچی نباشه
1
1401/06/01
سوال کننده
باش
0
1401/06/01
سوال کننده
همینجوری بود؟؟
مال بخیه هاست؟
چیزی مصرف نکردی
مال بخیه هاست؟
چیزی مصرف نکردی
0
1401/06/01
سوال کننده
هنو بعد زایمان رابطه نداشتم.لکه بینی داشتم تازه خب شدم
الان ۵۶روزه
الان ۵۶روزه
0
1401/06/01
❄️🌨️mamiye barfdooneh j
انگار گوشت اضافه اورده
2
1401/06/01
سوال کننده
آره فک کنم مال بخیه های داخلی باشه😔
0
1401/06/01
hana ۱۳۸۰
شبیه تبخال تناسلی هم هس
0
1401/06/01
سوال کننده
وایی نگو توروخدااا
0
1401/06/01
سوال کننده
فک نکنم تبخال باشه😨😨😨
0
1401/06/01
سوال کننده
من تافردا میمیرم وای خدااا
3
1401/06/01
hana ۱۳۸۰
نه بابا منم داشتم بخدا
2
1401/06/01
hana ۱۳۸۰
مث این بود خود ب خود رفت
0
1401/06/01
سوال کننده
اخی خیالم یکم راحت شد خداروشکر
0
1401/06/01
hana ۱۳۸۰
اصلاا دست کاریش نکن منم دست کاری میکردم زیاد شده بود
شوهرم گف دستاتو داغ میکنم دست بزنی نکن بزا بره
خود بخود نمیدونم کی رفت اصلا
شوهرم گف دستاتو داغ میکنم دست بزنی نکن بزا بره
خود بخود نمیدونم کی رفت اصلا
0
1401/06/01
مهشید .
منم انگار اینو دارم من زایمان هم نکردم فک کنم جزو بدنمه
0
1401/06/01
سوال کننده
اها باش.نه دست نمیزنم
0
1401/06/01
سوال کننده
اره منم حس میکنم قبلا بوده ولی الان زده بیرون یکم ورم کرده
0
1401/06/01
مامان گل
منم زایمان طبیعی کردم یادمه قبلا بود جدیدا چک نکردم
0
1401/06/01
hana ۱۳۸۰
آره دس نزن درست میشه
رو چیزی کلیک کنی خراب میشه خخ
رو چیزی کلیک کنی خراب میشه خخ
3
1401/06/01
Azi 💖 ...
منم قبلا داشتم وقتی تو اینه ب بخیه هام نگا میکردم متوجهش شدم ولی الان اصلا نیستش حتی ب دکتر هم گفتم ببینه باز گفت چیزی نیست
نگران نباش عزیزم
نگران نباش عزیزم
1
1401/06/01
fa.......
اره عزیزم هیچی مصرف نکردم فقط اصلا دست نزن
0
1401/06/02
somaye malekpour
من نمیدونم دقیق چی هست ولی اگه زایمان طبیعی داشتی عادیه اینطور چیزا
به مرور زمان میره عقب درست میشع
به مرور زمان میره عقب درست میشع
1
1401/06/02
somaye malekpour
منم زایمانم طبیعی بوده تا یه مدت همینطوری بودم
الان درست شده
الان درست شده
0
1401/06/02
سوال کننده
اره طبیعی بودم.خداروشکر
0
1401/06/02
سوال کننده
وایی خیالم راحت شد کلی فکر زد ب سرم
2
1401/06/02
سحر تارات
منم دارم بخاطر زایمان طبیعیه خواهر پاره شدیم میفهمی پاااااااااره
0
1401/06/02
سوال کننده
الان رابطه برات سخته؟
0
1401/06/02
سوال کننده
🥲🥲🥲
0
1401/06/02
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
نه تبخال نیس
0
1401/06/02
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
باید از نزدیک معاینه شوید و لمس گردد، تبخال تناسلي قطعا نیست میتواند بخشی از بافت باشد اما معاینه هم لازم است 💗
باید از نزدیک معاینه شوید و لمس گردد، تبخال تناسلي قطعا نیست میتواند بخشی از بافت باشد اما معاینه هم لازم است 💗
0
1401/06/02
سوال کننده
باشه ممنون
0
1401/06/02
سوال کننده
اکثر کسایی که زایمان طبیعی داشتن می گویند این ضایعه رو دارند به نظر شما چیز نگران کننده است
1
1401/06/02
پزشک اوما
عزیزم من واقعا در این موارد بدون معاینه نمیتوانم نظری بدهم 🌹
0
1401/06/03
سحر تارات
نه سخت نیست هیچ تأثیری نداره .البته من تا ۴ماه بعد از زایمان رابطه نداشتم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




