Ooma
پرسش (1401/06/01):

ضایعه در سوراخ واژن بعد زایمان طبیعی+عکس

سلام خانم دکتر من امروز متوجه ی ضایعه قرمز در واژنم شدم ک درد چیزی نداره وقتی فشار میدم میرع داخل واژن و درحالت عادی یخورده بیرون واژن وسوراخ پوشونده چی میتونه باشه نگرانم.؟
ب تازگی شیو نکردم بابت عکس خیلی معذرت میخام

شاید گوشت اضافه آورده
نمیدونم خیلی میترسم
ازگوشت نرمترع قرمز روشنه
جنسش مث دیواره داخلی واژن
خانما بابت عکس معذرت میخام بدتون میاد نیایید
چون میخام منظورم برسونم عکس بهترع
ب دکتر فعلا دسترسی ندارم
مثل این تخمکه رنگش و شکلش
مثل این تخمکه رنگش و شکلش
سلام عزیزم شاید افتادگی رحم داری
این دوتا قرمز،بالاش سوراخ واژنم هس
این دوتا قرمز،بالاش سوراخ واژنم هس
وایی خدانکنه
نمیتونه بخاطر بخیه ها باشه
آخه شکل بخیه نیست
زور میزنی میادبیرون؟
میگم شاید بخیه هام ازداخل ورم کردن چیزی شده
ن کلا انگار بیرونه.دقت نکردم
به افتادگی هم نمیخوره
ولی هل ک میدم میرع داخل باز
خیلی نگران شدم🥲🥲
برو دکتر ببینه خیالت راحت بشه تا معاینه نشی معلوم‌نمیشه
اره میرم.تازه الان دیدم اخه
انشاالله که چیزی نیست به مرور زمان درست بشه چون تازه زایمان کردی یکم صبر کن تا رحمت برگرده به حالت قبل
منم داشتم بخیه هام گوشت اضافی اورده بود که ب مرور زمان رفت
اوف این موقع رابطه اذیتت نمیکنه؟؟
ایشالا ک هیچی نباشه
باش
همینجوری بود؟؟
مال بخیه هاست؟
چیزی مصرف نکردی
هنو بعد زایمان رابطه نداشتم.لکه بینی داشتم تازه خب شدم
الان ۵۶روزه
انگار گوشت اضافه اورده
آره فک کنم مال بخیه های داخلی باشه😔
شبیه تبخال تناسلی هم هس
وایی نگو توروخدااا
فک نکنم تبخال باشه😨😨😨
من تافردا میمیرم وای خدااا
نه بابا منم داشتم بخدا
مث این بود خود ب خود رفت
اخی خیالم یکم راحت شد خداروشکر
اصلاا دست کاریش نکن منم دست کاری میکردم زیاد شده بود
شوهرم گف دستاتو داغ میکنم دست بزنی نکن بزا بره
خود بخود نمیدونم کی رفت اصلا
منم انگار اینو دارم من زایمان هم نکردم فک کنم جزو بدنمه
اها باش.نه دست نمیزنم
اره منم حس میکنم قبلا بوده ولی الان زده بیرون یکم ورم کرده
منم زایمان طبیعی کردم یادمه قبلا بود جدیدا چک نکردم
آره دس نزن درست میشه
رو چیزی کلیک کنی خراب میشه خخ
منم قبلا داشتم وقتی تو اینه ب بخیه هام نگا میکردم متوجهش شدم ولی الان اصلا نیستش حتی ب دکتر هم گفتم ببینه باز گفت چیزی نیست
نگران نباش عزیزم
اره عزیزم هیچی مصرف نکردم فقط اصلا دست نزن
من نمیدونم دقیق چی هست ولی اگه زایمان طبیعی داشتی عادیه اینطور چیزا
به مرور زمان میره عقب درست میشع
منم زایمانم طبیعی بوده تا یه مدت همینطوری بودم
الان درست شده
اره طبیعی بودم.خداروشکر
وایی خیالم‌ راحت شد کلی فکر زد ب سرم
منم دارم بخاطر زایمان طبیعیه خواهر پاره شدیم میفهمی پاااااااااره
الان رابطه برات سخته؟
🥲🥲🥲
نه تبخال نیس
سلام به روی ماهتون عزیزم
باید از نزدیک معاینه شوید و لمس گردد، تبخال تناسلي قطعا نیست می‌تواند بخشی از بافت باشد اما معاینه هم لازم است 💗
باشه ممنون
اکثر کسایی که زایمان طبیعی داشتن می گویند این ضایعه رو دارند به نظر شما چیز نگران کننده است
عزیزم من واقعا در این موارد بدون معاینه نمیتوانم نظری بدهم 🌹
نه سخت نیست هیچ تأثیری نداره .البته من تا ۴ماه بعد از زایمان رابطه نداشتم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه