Ooma
پرسش (1399/06/01):

قرص ناظم زنان

سلام دکتر اوما و بچه ها
میخواستم بگم کسی از این قرص استفاده کرده برای تنظیم پریودی
اگه کسی استفاده کرده بیاد بگه

قرص ناظم زنان
اینم عکس قرصا ک ترکیبیه
چندگرفتی
من 8 روز گذشته پریودنشدم
بی بی بزن سلما😍😍ان شاءالله ک بارداری
هر کدومش 17 تومن از طب سنتی
من 10 روز با امروز دیروز بی بی زدم منفی بود
دیگه فهمیدم پریودیم عقب افتاده
نه عزیزم منفیه
تنبلی داری
بنظرم بجای این پونیکا میخریدی
خواستم بخرم نداشت
بعدش دیگه اینو معرفی کرد
منم خیلی گشتم بااینکه تو تهرانم سخت گیر اوردم ولی ارزش گشتنشو داشت
بی بی نمیزنی؟
اینجا هم نبود بجاش چیزای دیگه دارن
فعلا از این استفاده میکنم امروز شروع کردم تا ببینم چی میشه
ایشالا خوب باشه و جواب بگیری😘
انشالله
پونیکا رو داروخانه بگرد دنبالش من از داروخانه خریدم
شما استفاده میکنی
یه ماه استفاده کردم ولی من نه از قبلش پریود میشدم نه بعدش فقط ترشحاتم زیاد بود.میخواستم که پریود شم خو نشدم
با ی ماه مصرف ک نمیشع انتظار داشت میگن طول درمان دا وگیاهی ۳ ماه بعضیا تو‌همون دوره اول بدنشون جواب میده.
بعضیام طول میکشه
من ماه اول نتیجشو دیدم
نمیدونستم داروخونها دارن چقد من ازاین عطاری ب اون عطاری و گشتم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه