بی بی بزن سلما😍😍ان شاءالله ک بارداری
هر کدومش 17 تومن از طب سنتی
من 10 روز با امروز دیروز بی بی زدم منفی بود
دیگه فهمیدم پریودیم عقب افتاده
بنظرم بجای این پونیکا میخریدی
منم خیلی گشتم بااینکه تو تهرانم سخت گیر اوردم ولی ارزش گشتنشو داشت
اینجا هم نبود بجاش چیزای دیگه دارن
فعلا از این استفاده میکنم امروز شروع کردم تا ببینم چی میشه
ایشالا خوب باشه و جواب بگیری😘
پونیکا رو داروخانه بگرد دنبالش من از داروخانه خریدم
یه ماه استفاده کردم ولی من نه از قبلش پریود میشدم نه بعدش فقط ترشحاتم زیاد بود.میخواستم که پریود شم خو نشدم
با ی ماه مصرف ک نمیشع انتظار داشت میگن طول درمان دا وگیاهی ۳ ماه بعضیا توهمون دوره اول بدنشون جواب میده.
بعضیام طول میکشه
من ماه اول نتیجشو دیدم
نمیدونستم داروخونها دارن چقد من ازاین عطاری ب اون عطاری و گشتم