سلام خانم دکتر و مامان های گل ، جاتون خالی دارم میرم مشهد ، ولی الان پنج روزه پریود شدم
من بعد زایمان خیلی خون ریزی داشتم دکتر رفتم با دارو خون ریزی قطع شد ، بعد یک ماه الان پریود شدم ، خیلی زیاد خون ریزی دارم
پنج روز هم گذشته ، کم نشده
چه پیشنهادی دارید
قبل بارداری .پریود هام پنج روز بود ، دو روز زیاد بقیه کم
الان پنج روز خیلی خیلی زیاد هست
کم هم نشده
پرسش (1401/05/30):
برای کم یا قطع شدن خون ریزی چه پیشنهادی دارید
1094
49
1401/05/30
سوال کننده
0
1401/05/30
سلما 💞💞
مفنایک اسید و نشاسته تو آب سزد
0
1401/05/30
سلما 💞💞
مخصوصا مفنامیک اسید
0
1401/05/30
آنا ....
چرا وقتی من یه سوال میپرسم تا چند ساعت نمیتونم ببینم کی برام چی نوشته .همش میزنه میاد بیرون حتی نمیزاره چت ببینم برای شما هم اینجوریه
0
1401/05/30
آنا ....
😮
0
1401/05/30
آنا ....
😕😲
0
1401/05/30
آنا ....
😑
0
1401/05/30
آنا ....
😤
0
1401/05/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
قرص ترانسید اسید
1
1401/05/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ماهم دعا کن بطلبه دلتنگیم
0
1401/05/30
سوال کننده
ممنون بابت راهنمایی تون
دعا کنید خون ریزی تموم شه
خیلی ساله مشهد نرفتم
دلم میخواد حداقل بتونم نماز بخونم
دعا کنید خون ریزی تموم شه
خیلی ساله مشهد نرفتم
دلم میخواد حداقل بتونم نماز بخونم
0
1401/05/30
سوال کننده
دعا گوی همه شما هستم
1
1401/05/30
سلما 💞💞
منم دعا کن خدا بهم نگاه کنه
0
1401/05/30
سوال کننده
چشم حتما عزیزم
ان شالله حاجت روا بشی
ان شالله حاجت روا بشی
0
1401/05/30
hana ۱۳۸۰
دم کرده گل محمدی
ژلاتین بریز توی آب سرد بخور.
مفنامیک اسید آره سلما جان راس گفتن
ژلاتین بریز توی آب سرد بخور.
مفنامیک اسید آره سلما جان راس گفتن
0
1401/05/30
سوال کننده
اصلا خیلی داغونه
0
1401/05/30
سوال کننده
گل محمدی گرم نیست بدترش کنه؟
0
1401/05/30
الی .
عزیزم خوش به سعادتت. برا منم دعا کن
0
1401/05/30
♡rosha 🌈
عزیزم منم دقیقا عین شما بودم آویشن جوشیده ۲لیوان خوردم خوب شدم.دوست داشتی امتحان کن..اول فکر کردم گرمی هست ولی بهم گفتن و امتحان کردم واقعا جواب داد
1
1401/05/30
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/05/30
سوال کننده
حتما
0
1401/05/30
سوال کننده
قابل باشیم چشم
0
1401/05/31
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون زهرا جانم
سابقه مشکلات انعقادی در بارداری یا قبل آن ندارید؟ داروهای ضد انعقاد مصرف نمیکنید؟
سابقه مشکلات انعقادی در بارداری یا قبل آن ندارید؟ داروهای ضد انعقاد مصرف نمیکنید؟
0
1401/06/01
سوال کننده
سلام خانم دکتر عزیز و مهربونم
0
1401/06/01
سوال کننده
نه خانم دکتر
من همونی هستم که تا هفتاد روز بعد زایمان شدید خون ریزی داشتم
داخل سونو هم چیزی نبود
به پیشنهاد شما دکتر رفتم
کلی دارو برام نوشت تا قطع شد
دو تا آمپول عضلانی همزمان
کپسول ترانگزامیک اسید
قرص جلوگیری سیپروترون کامپاند و استرومارین مصرف همزمان
بعد از مصرف این ها خون ریزی قطع شد
من همونی هستم که تا هفتاد روز بعد زایمان شدید خون ریزی داشتم
داخل سونو هم چیزی نبود
به پیشنهاد شما دکتر رفتم
کلی دارو برام نوشت تا قطع شد
دو تا آمپول عضلانی همزمان
کپسول ترانگزامیک اسید
قرص جلوگیری سیپروترون کامپاند و استرومارین مصرف همزمان
بعد از مصرف این ها خون ریزی قطع شد
0
1401/06/01
سوال کننده
دکتر گفت تا 21روز قرص بخورم
بعد قطع کنم
پریود میشم
سه روز بعد قطع قرص
پریود شدم ولی خون ریزی خیلی شدید
پنج شش روز هم هست کمتر نمیشه
بعد قطع کنم
پریود میشم
سه روز بعد قطع قرص
پریود شدم ولی خون ریزی خیلی شدید
پنج شش روز هم هست کمتر نمیشه
0
1401/06/01
سوال کننده
من قبل بارداری پنج روز پریود میشدم
دو روز خون ریزی بقیه لکه و تمام
دو روز خون ریزی بقیه لکه و تمام
0
1401/06/01
سوال کننده
ولی الان نمیدونم چرا اینجور شدم
0
1401/06/01
سوال کننده
از دیروز تاحالا
خودم دارم هشت ساعت یک عدد ترانگزامیک اسید میخورم
خودم دارم هشت ساعت یک عدد ترانگزامیک اسید میخورم
0
1401/06/01
سوال کننده
بهتر شدم
0
1401/06/01
پزشک اوما
عزیزم بله در خاطرم هستید، همان ترنسید را ادامه دهید اگر خونریزی خیلی شدت داشت در کنار آن مفنامیک اسید هم بخورید، احتمالا در دوره های بعدی شرایط بهتر میشود اما اگر نشد مصرف چند دوره قرص هورمونی جلوگيري از بارداری توصیه میشود 🌹
0
1401/06/01
سوال کننده
بزرگوارید
بسیار متشکرم
چشم
بسیار متشکرم
چشم
0
1401/06/01
سوال کننده
دعاگویی شما در جوار امام مهربانی ها هستم 🙏🏻🙏🏻😘😘😘😘
0
1401/06/01
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم و ممنونم از محبتتون ، بی نهایت دلتنگ حرم و شهر زیبای مشهد هستیم و این لطف شما برایم واقعا ارزشمند هست ❤️
0
1401/06/01
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
1
1401/06/01
سوال کننده
خواهش میکنم خانم دکتر مهربونم
ان شاالله که هر چی زودتر زائر حرم باشید
در حرم بودم
بسیار یادتون کردم
ان شالله که حاجت روا و سالم و تن درست باشید
ان شاالله که هر چی زودتر زائر حرم باشید
در حرم بودم
بسیار یادتون کردم
ان شالله که حاجت روا و سالم و تن درست باشید
1
1401/06/01
پزشک اوما
ممنونم زهرا جانم 💗💗بابت اینکه یاد من بودید واقعا از شما ممنونم و امیدوارم این زیارت نصیب من هم بشود، امیدوارم که در پناه امن خدا و امام مهربانی ها، همیشه سلامت و لبخند به لب باشید ❤️❤️
0
1401/06/01
پزشک اوما
stk: |~|2|~|grunge_14_col
1
1401/06/02
سوال کننده
خواهش میکنم عزیزم
متشکرم
و ان شالله
متشکرم
و ان شالله
1
1401/06/02
سوال کننده
💗💗💗💗
1
1401/06/02
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم و ممنونم🌺🌺
0
1401/06/02
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




