
اینو تو اوما یکی میگف خوبه
نه گلم دکتر که بمن گفت هیچی نزن
بخیتون چی بوده جذبی یا کشیدنی؟؟
مال من زیاد دیده نمیشه جذبی بوده بخیه ام ب نظرتون ردش خودش از بین میره یا چیزی بزنم؟؟
اگه جذبی بود نزن اگه کشیدنی بود بزن من بخیم کشیدنی بود از دکتر پرسیدم چیزی بزنم گفت نه نمیخاد بعدش گوشت اضافه شد😭
پماد خوب نیس ک،اگر زخم نیس نزن،من فقط اسپری ضدعفونی نیواشا دکترم داد
فکر نمیکنم لازم باشه
دکتر من نه پماد داد نه اجازه داد کمر بند ببندم گفت نیازی نیست شما وقتی شیر میدی شکمت میره تو
سلام مامان جان
انتخاب نوع پماد بستگی به این دارد که بخیه در چه شرایطی باشد و کی بخواهید استفاده کنید برحسب شرایط به صورت حضوری پزشکی که میتوانند بخیه را ببینند باید تصمیم بگیرند، قبل زایمان با بعد آن حتما سوال کنید 🌹