من دوره هام27روزه س، این ماه لتروزول و پودر اینوفولیک مصرف کردم و روز14سیکل سونو شدم ک دکتر گف ی تخمک دیروز ازادکردی و ی فولی خوبم داشتم امپول ازادسازی زدم همون روز، الان، روز 27دوره و روز14تزریقم هستم،، روز 9،12،13،14 بیبی چک گزاشتم ک همشون هاله زد، الان فرداموعدمه اگ برم ازمایش نشون میده باردار یاعدم بارداربودنو؟علایم هم فقد کمردردوپادرد و درد پری خفیف و هاله و نوک سینه هام تیره شده
1717
88
1401/05/23
سوال کننده
0
1401/05/23
yase zahra
عکس بی بی چک رو بذار
0
1401/05/23
محبوبه برهانی
چه سریع هاله انداخته
0
1401/05/23
yase zahra
برا آزمایش زوده عزیزم وقتی بی بی چک دو خط پررنگ شد برو ازمایش
0
1401/05/23
سوال کننده

بیبی چک امرو 14 تزریق
0
1401/05/23
yase zahra
هاله ش نسبت به دیروز پررنگ تره یانه؟
0
1401/05/23
سوال کننده
اثرامپولع
0
1401/05/23
سوال کننده
اون ی مارک دیگ بود
0
1401/05/23
محبوبه برهانی
اخه منم امپول زدم ولی اصلا هاله ننداخت
0
1401/05/23
yase zahra
نه اثر آمپول ۱۴ روز نیست
0
1401/05/23
yase zahra
فردا از همینمارک امروزی باز بزن ببین پررنگ تر میشه ۴ شنبه برو ازمایش
0
1401/05/23
سوال کننده

این دیروز روز13
0
1401/05/23
سوال کننده
دوتاامپول زدم ینی اثرش رفتع؟
0
1401/05/23
سوال کننده
کی زدین بیبی چک
1
1401/05/23
ندا ❤
اره هاله میزنه من درست روز ۱۴هاله زد
0
1401/05/23
سوال کننده
مثبت بود ؟
0
1401/05/23
مائده ❣️مامانِ هامین🧿
فکر میکنم اثر آمپول تا ۱۰ روز باشه
ان شاالله که باردار هستین
ان شاالله که باردار هستین
0
1401/05/23
سوال کننده
روز نهم ک بیبی چک گزاشتم پررنگتر بود هالش ازون ب بعد هرچی میزنم هاله داره مث هم هس هاله هاش و تو دو دقه هاله میزنه و صورتی ان، خداکنه مثبت شه
0
1401/05/23
yase zahra
امروزی هاله ش واضح تره
مثبته به نظرمن
مثبته به نظرمن
0
1401/05/23
سوال کننده
انشالله دعاکن گلم
0
1401/05/23
سوال کننده
فردا اگ پریودنشدم میرم ازمایش بدم
0
1401/05/23
yase zahra
امید خدا که بارداری
0
1401/05/23
yase zahra
فردا زوده نرو
0
1401/05/23
سوال کننده
بارداری اولم روز سوم تاخیررفتم
0
1401/05/23
سوال کننده
اگ فردا نشم پسفردابرم بتا نشون میده؟
0
1401/05/23
مائده ❣️مامانِ هامین🧿
ان شاالله که باردار باشین
بذار موعدت بگذره بعد برو
بذار موعدت بگذره بعد برو
0
1401/05/23
سوال کننده
از بس مدیکور مثبت کاذب داره منم دیشب این مارک روگرفتم دیدم اینم هاله زد کمی امیدوارشدم
0
1401/05/23
سوال کننده
باشه اگ پری نیومد بعدموعدم میرم
0
1401/05/23
مائده ❣️مامانِ هامین🧿
چون اگه زود بری ممکنه بتات پایین باشه اونوقت استرس اونو میگیری
0
1401/05/23
سوال کننده
الانم وقتی دردپری میاد استرس میگیرم
0
1401/05/23
مائده ❣️مامانِ هامین🧿
دیگه شما تجربه داری
هم میدونی که اوایل بارداری درد پریودی طبیعیه و هم میدونی که به امیدخدا اگر باردار باشی استرس برات خوب نیست
هم میدونی که اوایل بارداری درد پریودی طبیعیه و هم میدونی که به امیدخدا اگر باردار باشی استرس برات خوب نیست
0
1401/05/23
bahareh s
ولی من امپول زدم روز ۱۴ هاله ازین پررنگتر بود ان شاالله که برای شما مثبت عزیزم
0
1401/05/23
سوال کننده
مرسی واقعا عزیزم
0
1401/05/23
سوال کننده
مرسی انشالله بزودی نینی دارشین،شما مشکلتون چی بود دارومصرف کردین
0
1401/05/23
bahareh s
من ای یو ای کردم
0
1401/05/23
bahareh s
خودم کیست دارم شوهرمم ضعیف
0
1401/05/23
سوال کننده
من وشوهرم چکاب قبل بارداری دادیم هردوتامون نرمال بود
0
1401/05/23
سوال کننده
انشالله هردومون ب زودی بیبی چک مثبت ببینیم عزیزم
1
1401/05/23
bahareh s
ان شاالله عزیزم هرچی خدابخواد
0
1401/05/23
razieh sh
انشاالله که مثبت میشه
0
1401/05/23
سوال کننده
انشالله عزیزم
0
1401/05/23
مامان محمد حسین
تکرارش کن ایشالله که پر رنگ تر میشه و مثبت هستی
ولی به هاله دل نبند
ولی به هاله دل نبند
0
1401/05/23
سوال کننده
چون قبلا علایم بارداریو تجربه کردم ی کم شک دارم ،مثلا زیر دلم سفت وبزرگ شده، یا نوک سینه هام تیرع شده، اگرم پریود شدم انشالله ماه بعد دگ
0
1401/05/23
سوال کننده
نمیدونم فردا ک موعدمه بیبی بزنم دگ دقیقع یا براخاطر امپوله
0
1401/05/23
سوال کننده
سینه هامم کمی دردناک شدن
0
1401/05/23
ندا ❤
اره دیگه عزیز
0
1401/05/23
سوال کننده
تا قبل از روز۱۴همبیبی زدین هاله داشت؟ روز۱۵چطور
0
1401/05/23
سوال کننده
کی رفتین ازمایش دادین؟
0
1401/05/23
راحیل zzzzz
من روز ۱۲امپول بیبی هاله داشت روز ۱۴پررنگ تر شد همون روز ۱۴از دادم مثبت شد الآنم مثبته هنوز 🥰
0
1401/05/23
راحیل zzzzz
ان شاالله شما هم مثبتی
0
1401/05/23
سوال کننده
مال من پررنگ نمیشع ولی کمرنگم نمیشه
0
1401/05/23
سوال کننده
عزیزم بسلامتی بغلش بگیری
0
1401/05/23
سوال کننده
انشالله عزیزم ،،میگم اگ فرداصب بیبی زدم وهاله زد برم آز نشون میده اگ باردارباشم؟فرداموعدمه و روز۱۵ تزریق امپول
0
1401/05/23
سوال کننده
امیدوارم کردی عزیزم
1
1401/05/23
سوال کننده
بتا تون چن بود
1
1401/05/23
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
جان دل نتیجه بی بی چک در این زمان تاثیر hcg نیست اما برای انجام آزمایش خون تا 18 روز بعد تزریق صبوری کرده و بعد آزمایش دهید تا خیالتان راحت شود، امیدوارم شادی منتظرتان باشد بانو جان ❤️
جان دل نتیجه بی بی چک در این زمان تاثیر hcg نیست اما برای انجام آزمایش خون تا 18 روز بعد تزریق صبوری کرده و بعد آزمایش دهید تا خیالتان راحت شود، امیدوارم شادی منتظرتان باشد بانو جان ❤️
0
1401/05/23
سوال کننده
خداروشکر ،پزشک جانم اگ فردا ازمایش بدم ممکنه نشون نده؟آخه استرس دارم میخام زودتر بفهمم باردارم یانه.
0
1401/05/23
سوال کننده
ینی ممکن نیست بعداز روز ۱۴ که درپنج دقیقه اول هاله کمرنگ انداخته باز منفی بشه؟
1
1401/05/23
پزشک اوما
عزیزم توقع داریم نشان دهد تاکید کنید تیتر بتا باشد❤️
1
1401/05/23
سوال کننده
امیدوارم ک مثبت باشه، خیلی ممنونم خیالمو راحت کردید 😍
1
1401/05/23
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من منتظر اخبارتان هستیم ❤️😊❤️
1
1401/05/23
سوال کننده
همینجا ازمایشمو میزارم تا راهنماییم کنین مرسی❤️😍
0
1401/05/23
پزشک اوما
منتظر نتیجه هستم گل من و در پناه امن خدا باشین 💗💗
0
1401/05/23
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/05/23
سوال کننده
پزشک جان من خونریزیم شروع شد متاسفانه، یک روز قبل موعد
0
1401/05/24
پزشک اوما
عزیزم اگر در حد و اندازه پریود همیشگی است، بارداری رد میشود اما امید خود را از دست ندهید فرصت زیاد است و قطعا خدا در بهترین زمان هدیه خود را به شما میدهد❤️❤️
1
1401/05/24
سوال کننده
بله دکترعزیزم پریود هس،،، ممنون از دعای زیباتون❤️❤️❤️. ممنون وقت گزاشتین جواب سوالامو دادین ❤️😍
1
1401/05/24
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من💜💜همیشه شاد و لبخند به لب باشید ❤️❤️
1
1401/05/24
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
0
1401/05/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
وای ازاین بی بی چک مدیکور کلا باید بذاریمش کنارهمیشه هاله میندازه
0
1401/05/24
سوال کننده
اره بدرد نمخورع ،دگ هیچوقت بیبی نمیزنم اگ عقب انداختم مستقیم میرم ازمایش میدم، این همه پول بیبی چک میدیم باکلی استرس، اخرم پریودمیشی الکی امیدوار بودی با ی هاله
1
1401/05/24
سوال کننده
همچنین پزشک جان امیدوارم همیشع روزگار وفق مرادتون باشع🥰💓🌹
1
1401/05/24
پزشک اوما
ممنونم عزیزدلم از دعای زیباتون و امیدوارم که همیشه لبخند به لب باشید ❤️❤️
0
1401/05/24
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




