سلام عزیزم نه قطع نکن هر وقت دکترت گفت قطع کن
شما شیاف و که میزاری جذب میشه ولی یه مقدار چون آب میشه داخل بدنت میاد بیرون مشکل نداره
اها مرسی چون قبلا اینطور نبودم
سلام عزیزم میتونی مقعدی بزاری
و اینکه قطع نکن
من بخاطر هماتوم تا هفته ۲۳ گذاشتم
دکترم گفتم واژینال بزار کی گفته مقعدی بزاری دیگ نزاشتم مقعدی
پروژسترون رکتال و واژینال جذب داره
اگر فکر میکنی میریزه بیرون البته صبور باش پزشک نظر بده
مقعدی خیلی بهتره
نه بیرون میریزه
نه عفونت میگیری
زمانایی ک لکه بینی یا خون ازت میاد هم که راحتی
مقعدی مدتی استفاده کردم الان حساسیت پیدا کردم خارش میگیرم
سلام جان دلم به روی قشنگتون
مامان گل فعلاً تا زمان سونوگرافی بعدی که در آن نبود هماتوم تایید شود باید به استفاده از شیاف ادامه دهید در رابطه با مشکل شما نیز حتماً در هنگام خواب شیاف را درون واژن قرار دهید تا مدت بیشتری در حالت خوابیده بمانید و احتمال بیرون آمدن آن به حداقل برسد، میتوانید از همسرتان بخواهید اینکار را انجام دهید. اگر قبل از دو ساعت چیزی بیرون نیامد یا اگر شیاف به طور کامل خارج نشد دیگر جای نگرانی وجود نداشته و آنچه که در ادامه بیرون میریزد مواد روغنی و نگهدارنده شیاف بوده که اثر دارویی ندارند🌹
خواهش میکنم نازنینم 🌺🌺❤️❤️🌺🌺