من فردا باید پریود شم از دو روز پیش هر صبح بی بی چک میزارم زیر ۳دقیقه هاله میفته و میبینمش خشک میشه کمی مشخص تر میشه مارکش هم مدیکور
سوالم اینه اگر باردارم چرا پررنگ تر نمیشه همون هاله،کمرنگ دو روز پیشه..؟
اگر فردا پریود نشدم و باز همین هاله کمرنگ بود بدون پررنگ شدن برم آزمایش بدم یا ترم تا ببینم پررنگ میشه یا نه
پرسش (1401/05/21):
چرا بی بی چک اگر باردارم پررنگ نمیشه
957
108
1401/05/21
سوال کننده
0
1401/05/21
سوال کننده

1
1401/05/21
سوال کننده
تو عکس خیلی مشخص نیست اما خودم با چشم میبینمش
علایمی که داشتم از یک هفته قبل درد خفیف و تیر کشیدن شکم .. سینه درد ... نفخ ... اما چون چندماه اقدامم احتمال دادم طبیعی باشه این علایم
علایمی که داشتم از یک هفته قبل درد خفیف و تیر کشیدن شکم .. سینه درد ... نفخ ... اما چون چندماه اقدامم احتمال دادم طبیعی باشه این علایم
2
1401/05/21
hana ۱۳۸۰
مدیکور نخر خیلییی هاله کاذب داره
0
1401/05/21
hana ۱۳۸۰
و اینکه الان زوده آخه شاید لقاح دیر بوده
0
1401/05/21
محدثه S.M
سر دو روز که پر رنگ نمیشه عزیزم.
0
1401/05/21
سوال کننده
فردا باید پریود شم بازم زوده یعنی؟
0
1401/05/21
Maryam pormehr
مدیکور بعد خشک شدنش هاله داره همیشه
0
1401/05/21
محدثه S.M
بزار چند روز از موعدت بگذره بعد بی بی بزن.شاید لقاح دیر گرفته
0
1401/05/21
محدثه S.M
اره عزیزم زوده..بزار بگذره از موعدت
0
1401/05/21
سوال کننده
میگم اگر فردا هم همین بود نرم آزمایش یا برم چون فردا موعدمه
0
1401/05/21
Maryam pormehr
اگ هاله زمان خیسی افتاد معتبره
ولی اگ بعد خشک شدنش هاله رو دیدی نامعتبر
ولی اگ بعد خشک شدنش هاله رو دیدی نامعتبر
0
1401/05/21
سوال کننده
نوشتم هر سه روز زیر دو دقیقه افتاده اما چرا پررنگ نمیشه اصلا
0
1401/05/21
محدثه S.M
واسه ازمایش خیلی زوده. اگه هم باردار باشی بتات خیلی پایینه
0
1401/05/21
سوال کننده
الان هرچی میری داروخانه فقط مدیکور دارن دیگه مدل دیگه ندارن
0
1401/05/21
محدثه S.M
اول بی بی بزن ایشالا مثبت شد چند روز صبر کن بعد از بده
0
1401/05/21
سوال کننده
یعنی حتی اگه پریود نشدم فردا هم نرم آزمایش دیگه فردا میشه ۲۵روز یعنی حدود ۱۳یا ۱۴روز بعد از تخمک گذاری
0
1401/05/21
محدثه S.M
مدیکور هم خوبه گفتم که فقط بزار از تاریخ پریودت بگذره دختر.چ عجله داری😁
0
1401/05/21
سوال کننده
فردا موعد نشدم میزارم یکشنبه خوبه 😜😁
0
1401/05/21
محدثه S.M
تخمک گذاریتو چیکار داری.الان مگه فردا تاریخ پریودت نیست؟؟؟؟؟؟
0
1401/05/21
سوال کننده
چرا فردا موعد پریودمه باید پریود شم
0
1401/05/21
محدثه S.M
به نظرم اگه نشدی ازمایش نده.بی بی بزن...چون خوده بی بی نشون میده.
0
1401/05/21
سوال کننده
اگه همین مدلی باز هاله افتاد و پررنگ نشد چی اعتباری بهش هست
0
1401/05/21
محدثه S.M
خب دیگه تازه فردا موعد پریودته.بزار دو سه روز از موعدت گذشت بی بی بزن ایشالا که مثبته.شاید لقاحت دیر گرفته.
من خودم قبل موعدم بی بیم مثبت شد
من خودم قبل موعدم بی بیم مثبت شد
0
1401/05/21
محدثه S.M
هر دو روز حاله یکم پر رنگ تر میشه.چند ماهه اقدامی؟؟؟؟
0
1401/05/21
سوال کننده
آدم اینموقعه ها صبرش کم میشه متاسفانه من دیگه الان بعد چند ماه اقدام خیلی صبور شدم که تا یه روز قبل موعد موندم یا موعد همیشه دو روز قبل آزمایش بتا میدادم 😁
1
1401/05/21
پاییز 🍀
عزیزم مال من هم همین بود شب عاشورا بی بی زدم مارک مدیکور بود زیر ۵ دقیقه هاله انداخت . داشتم سکته میکردم دوباره فرداش زدم هاله انداخت ۳ تا هاله انداخت و دوتا منفی شد الان مریود شدم . اگر مارکش مدیکوره یه مارک دیگه بزن
0
1401/05/21
سوال کننده
من از سه روز پیش همین مدلیه هر روز
پارسال یه دانه سقط داشتم دقیقا یکسال پیش
الآنم ۵ماهی میشه اقدام میکنم
پارسال یه دانه سقط داشتم دقیقا یکسال پیش
الآنم ۵ماهی میشه اقدام میکنم
0
1401/05/21
🌼 maryam 🌼
عزیزم بهتره بذاری از وقت پریودت ک کذشت بیبی بزنی الان با دیدن هاله فقط استرس میگیری
0
1401/05/21
محدثه S.M
بخوای ازمایش بدی هر ماه خودت اذیت میشی.
0
1401/05/21
پاییز 🍀
تازه من ۷ روز هم تاخیر داشتم
0
1401/05/21
🌼 maryam 🌼
متاسفانه جدیدا بیبی ها خیلی مسخره شدن قابل اعتماد نیستن
0
1401/05/21
سوال کننده
من هرچی میزارم مارک مدیکور هاله داره از یه هفته قبلم علایم داشتم هیچ منفی نداره اما الان خیلیا میگن کاذب زیاد داره
مارک دیگه ام که داروخانه ها ندارن اصلا اکثرشون را گشتم یه مارک روژان بود که اونم باز میگن بی اعتبار تر از مدیکوره
مارک دیگه ام که داروخانه ها ندارن اصلا اکثرشون را گشتم یه مارک روژان بود که اونم باز میگن بی اعتبار تر از مدیکوره
0
1401/05/21
محدثه S.M
عزیزم اگه بزاری از وقت پری بگذره بی بی ها درست نشون میدن.کاذب هم نمیشه.😖
0
1401/05/21
🌼 maryam 🌼
با مارک دیگه امتحان کن مثلا وندفو
0
1401/05/21
پاییز 🍀
من هم حالت تهوع داشتم . هم سرگیجه . هم لرز . هم خواب آلودگی و تکرر ادرار. و ترشح
0
1401/05/21
سوال کننده
واقعا مسخره اس این همه تبلیغ میکنن،بچه بیارید بعد یه بی بی چک معتبرم ندارن که با یه بار یه دوبار زدن مشخص شه
0
1401/05/21
محدثه S.M
خبببببب.منفی بود؟؟؟؟
0
1401/05/21
پاییز 🍀
بله😁
0
1401/05/21
سوال کننده
من که به علایم اعتنایی نکردم ولی واقعا مسخره اس که بی بی چک ها هم الکی شدن
0
1401/05/21
محدثه S.M
ایشالا ایندفعه مثبت میشه گلم
0
1401/05/21
سوال کننده
وندفو که اصلا نیست هرچی گشتم میگم به جز مدیکور چیز دیگه ای ندارن
0
1401/05/21
سوال کننده
هرچی خدا بخواد همونه،ممنون
0
1401/05/21
🌼 maryam 🌼
فردا هم پریود نشدی دوباره بیبی بزن اگر هاله بود بذار شنبه یا یکشنبه برو بتا
0
1401/05/21
سوال کننده
بازم ممنونم
0
1401/05/21
پاییز 🍀
واقعا من نمیدونم وقتی نمیتونن یک کیت بارداری معتبر درست کنند چجوری یک کیت تشخیص کرونا درست میکنند🤔
0
1401/05/21
🌼 maryam 🌼
خواهش انشاالله ک بارداری
0
1401/05/21
🌼 maryam 🌼
اونم معتبر نیس😂😂
1
1401/05/21
سوال کننده
کلا خودشون عامل ایجاد استرس و اضطرابن
1
1401/05/21
الی ح
عزیزم مدیکور جدیداً خیلی کاذب داره
ماه پیش بیبی من از این پر رنگتر بود ولی پریود شدم
ماه پیش بیبی من از این پر رنگتر بود ولی پریود شدم
0
1401/05/21
سوال کننده
آره خیلیا میگن بعضیام میگن نه هاله اش کاذب نیست ... بعد از موعد استفاده کردی یا قبلش
بازم صبر میکنم ببینم پریود میشم یا نه اگر نشدم میرم آزمایش میدم ...
بازم صبر میکنم ببینم پریود میشم یا نه اگر نشدم میرم آزمایش میدم ...
0
1401/05/21
لیلا س
برای منم هیچوقت پررنگ نشد...اگه خودت هاله میبینی بزار ازپریودت بگذره برو آزمایش بده
0
1401/05/21
sara .
کاشکی عزیزان اینو بدونن ک هورمون بارداری اول تو خون ترشح میشه و بعدش تو ادرار.
یعنی آزمایش خون زودتر از بی بی چک نشون میده
یعنی آزمایش خون زودتر از بی بی چک نشون میده
0
1401/05/21
سوال کننده
عزیزم میدونم اما برام سوال بود که آیا باید پررنگ بشه یا نه
0
1401/05/21
سوال کننده
درسته هرکس تجربه متفاوتی داره انشاالله که خدا بخواد و بشه
0
1401/05/21
maman m
من ی هاله میبینم انشالله ک حامله ای عزیزم
2
1401/05/21
maman m
منم صبح زدم ی هاله زد،امروز 12روزه اچ سب جی تزریق کردم ،انشالله براجفتمون مثبت باشع
0
1401/05/21
سوال کننده
انشاالله که صلاحه و هست اگر بودی بیا بگو خوشحال شیم🌹
0
1401/05/21
mahtab ...

0
1401/05/21
mahtab ...
عزیزم من دیروز پریوذ شدم با نه روز تاخیر و این بی بی مدیکور
0
1401/05/21
mahtab ...
یعنی جای شکنداشت که باردارم🥲🥲🥲🥲
0
1401/05/21
ارزو مامان اردلان و نیکان
حس می کنم هاله کاذبه
0
1401/05/21
mahtab ...
ولی دیروز پریود شدم😏
0
1401/05/21
ارزو مامان اردلان و نیکان
انشاالله پریودی اخره ماه بعد بی بی مثبت😍😍
0
1401/05/21
mahtab ...
انتقال دارم این ماه🤩🤩🤩🤩
1
1401/05/21
ارزو مامان اردلان و نیکان
خب پس صد در صد مثبته😍
0
1401/05/21
mahtab ...
ولی بی بی مدیکور خیلی مزخرف شده کلا هاله اولیه اش رو تو همه شرایط داره
0
1401/05/21
mahtab ...
من با همون بی بی رفتم از دادم منفی بود🥴🥴🥴
0
1401/05/21
mahtab ...
من با نه روز تاخیر مثبت نشون داد ولی کاذب بود🥲🥲🥲🥲
0
1401/05/21
mahtab ...
فقط وندفو...
0
1401/05/21
mahtab ...
حتی مثبت رومنفی نشون میده الکی ذوق نمیکنی😁
0
1401/05/21
maman m

این بیبی هام هس، بعد خشک شدن
0
1401/05/21
maman m
انشالله مال توم مثبت بشع دوستم
0
1401/05/21
maman m
فردا ی مارک دیگ میخرم صبح میزنم مدیکور دگ اعتبارنداره همه شاکین
0
1401/05/21
maman m

اینم بیبی امروزمه بعد چن دقع اینطور شد
0
1401/05/21
eliiii saburi
عزیزم شما سابقه تاخیر داشتید یا آمپول تزریق کرده بودید؟
0
1401/05/21
🌺 goli🌺 ❇
یه مارک دیگه بزن این الکی بعضی وقتا خط میندازه
واسه من درجا خط انداخت خیلی هم واضح بود ولی پری شدم
واسه من درجا خط انداخت خیلی هم واضح بود ولی پری شدم
1
1401/05/21
mahtab ...
من تو سیکل انتقالم ۷ تیر پانکچر شدم تاخیر داشتم ولی نه این قدر
0
1401/05/21
mahtab ...
مال منم همین مارک بود بالاتر عکسشوفرستادم برات
0
1401/05/21
mahtab ...
مارک روعوض کن ومدیکور نزن دیگه
0
1401/05/21
سوال کننده
من آمپول نزدم هیچ وقت تاخیر نداشتم جلو انداختم اما تاخیر نداشتم .. الآنم دیگه فردا مونده اگر نشدم یه آزمایشه میدم و تمام یا مثبته یا منفی
0
1401/05/21
سوال کننده
دیگه همین فردا مونده شدم که هیچ نشدم یه آزمایشه میدم که دیگه راحت شم یا مثبته با منفی
بخواد بشه میشه نخوادم بشه حالا حتی بی بی چک مثبت حتی آزمایش مثبت ممکنه آخراش ازت بگیرش بگه هرچی من بخوام من برام پیش اومده سپردم به خودش اما خوب انسان صبرش کمه شاید همین هم تمرین صبور بودنه
بخواد بشه میشه نخوادم بشه حالا حتی بی بی چک مثبت حتی آزمایش مثبت ممکنه آخراش ازت بگیرش بگه هرچی من بخوام من برام پیش اومده سپردم به خودش اما خوب انسان صبرش کمه شاید همین هم تمرین صبور بودنه
0
1401/05/21
سوال کننده
برای من را میگید یا افراد دیگه که تو تایپیک فرستادن
برای من یه دانه نیست سه تا طی سه روز همین مدلیه... حالا دیگه فردا موعدمه خدا بخواد میشه نخوادم نمیشه هرچی خودش بخواد
چون تا حالا هم تاخیر نداشتم تو این سالها که پریود شدم اگر پریود نشم یا لک نبینم شک میکنم
البته علایم دیگه هم دارم اما بهشون اعتنایی نکردم
التماس دعا
برای من یه دانه نیست سه تا طی سه روز همین مدلیه... حالا دیگه فردا موعدمه خدا بخواد میشه نخوادم نمیشه هرچی خودش بخواد
چون تا حالا هم تاخیر نداشتم تو این سالها که پریود شدم اگر پریود نشم یا لک نبینم شک میکنم
البته علایم دیگه هم دارم اما بهشون اعتنایی نکردم
التماس دعا
0
1401/05/21
سوال کننده
پس اینم بی اعتباره من وندفو هم داشتم که هاله انداخته اما پریود شدم کلا دیگه همه چی بی اعتباره فقط آزمایش خون و پریود نشدن معتبره
0
1401/05/21
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
سلام عزیزم الان زوده برای ازمایش دادن، دوست خودم چند روز پیش دوهفته از موعدش گذشته بود بیبی چک زد دوبار، دوبارشم هاله ی پررنگ انداخت دو روز بعدش پریود شد
1
1401/05/21
سوال کننده
درسته اگر کسی سابقه تاخیر پریود داشته باشه باید شک کنه که درسته یا نه
من سابقه جلو افتادن پریود داشتم همیشه مثلا ماه قبل۵روز اومد جلو اما عقب نیفتاده
بازم دیگه فردا مونده اگه پریود شدم که هیچ نشدم به آزمایشه میدم یا مثبته یا منفی دیگه
بازم التماس دعا
من سابقه جلو افتادن پریود داشتم همیشه مثلا ماه قبل۵روز اومد جلو اما عقب نیفتاده
بازم دیگه فردا مونده اگه پریود شدم که هیچ نشدم به آزمایشه میدم یا مثبته یا منفی دیگه
بازم التماس دعا
0
1401/05/21
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
ان شاءالله مثبت میشه ازمایشتون
2
1401/05/21
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
من خودم دو روز مونده ب موعدم همینجوری بیبی چک زدم خط انداخت دیگه نزدم چن روز بعدش رفتم ازمایش دادم اونم مثبت شد
2
1401/05/21
سوال کننده
من متوجه شدم بدن با بدن فرق میکنه مثلا بدن یه نفر زودتر نشان میده بدن یه نفر دیرتر ... یکی باردار میشه اما بدنش پس میزنع بارداری را یکی قصدش را نداره اما بدنش آمادگیشو داره و حفظ میکنه بارداری را .... برمیگرده به نظرم به سیستم عصبی و ساختار بدنی به خاطر همین اینجا نمیشه به استناد قطعی تجربیات را درست دونست اما خوب چون ما صبرمون کمه سوال میپرسیم کمی از بی صبریمون کم کنیم و آرامشمون بیشتر بشه ... اما تا خدا نخواد حتی برگ هم از درخت نمیفته به خاطر همین هرچی بخواد همونه بازم ممنونم التماس دعا
0
1401/05/21
maman m
فرسادم شوهرمو نداشته،عصرمیرم ی مارک دیگ
0
1401/05/21
eliiii saburi
انشالله توکل به خدا
مثبت باشه
نتیجه رو بهمون بگو انشالله حاجت روا بشی 🤲🌷
مثبت باشه
نتیجه رو بهمون بگو انشالله حاجت روا بشی 🤲🌷
0
1401/05/21
لیلا س
درسته ولی اینکه میگن بزار بگذره از پریودت بعد آزمایش بده واسه اینه که اگه بیبی چک کاذب بود الکی آزمایش نداده باشه طرف
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




