Ooma
پرسش (1401/05/21):

چرا بی بی چک اگر باردارم پررنگ نمیشه

من فردا باید پریود شم از دو روز پیش هر صبح بی بی چک میزارم زیر ۳دقیقه هاله میفته و میبینمش خشک میشه کمی مشخص تر میشه مارکش هم مدیکور
سوالم اینه اگر باردارم چرا پررنگ تر نمیشه همون هاله،کمرنگ دو روز پیشه..؟
اگر فردا پریود نشدم و باز همین هاله کمرنگ بود بدون پررنگ شدن برم آزمایش بدم یا ترم تا ببینم پررنگ میشه یا نه

چرا بی بی چک اگر باردارم پررنگ نمیشه
تو عکس خیلی مشخص نیست اما خودم با چشم میبینمش
علایمی که داشتم از یک هفته قبل درد خفیف و تیر کشیدن شکم .. سینه درد ... نفخ ... اما چون چندماه اقدامم احتمال دادم طبیعی باشه این علایم
مدیکور نخر خیلییی هاله کاذب داره
و اینکه الان زوده آخه شاید لقاح دیر بوده
سر دو روز که پر رنگ نمیشه عزیزم.
فردا باید پریود شم بازم زوده یعنی؟
مدیکور بعد خشک شدنش هاله داره همیشه
بزار چند روز از موعدت بگذره بعد بی بی بزن.شاید لقاح دیر گرفته
اره عزیزم زوده..بزار بگذره از موعدت
میگم اگر فردا هم همین بود نرم آزمایش یا برم چون فردا موعدمه
اگ هاله زمان خیسی افتاد معتبره
ولی اگ بعد خشک شدنش هاله رو دیدی نامعتبر
نوشتم هر سه روز زیر دو دقیقه افتاده اما چرا پررنگ نمیشه اصلا
واسه ازمایش خیلی زوده. اگه هم باردار باشی بتات خیلی پایینه
الان هرچی میری داروخانه فقط مدیکور دارن دیگه مدل دیگه ندارن
اول بی بی بزن ایشالا مثبت شد چند روز صبر کن بعد از بده
یعنی حتی اگه پریود نشدم فردا هم نرم آزمایش دیگه فردا میشه ۲۵روز یعنی حدود ۱۳یا ۱۴روز بعد از تخمک گذاری
مدیکور هم خوبه گفتم که فقط بزار از تاریخ پریودت بگذره دختر.چ عجله داری😁
فردا موعد نشدم میزارم یکشنبه خوبه 😜😁
تخمک گذاریتو چیکار داری.الان مگه فردا تاریخ پریودت نیست؟؟؟؟؟؟
چرا فردا موعد پریودمه باید پریود شم
به نظرم اگه نشدی ازمایش نده.بی بی بزن...چون خوده بی بی نشون میده.
اگه همین مدلی باز هاله افتاد و پررنگ نشد چی اعتباری بهش هست
خب دیگه تازه فردا موعد پریودته.بزار دو سه روز از موعدت گذشت بی بی بزن ایشالا که مثبته.شاید لقاحت دیر گرفته.
من خودم قبل موعدم بی بیم مثبت شد
هر دو روز حاله یکم پر رنگ تر میشه.چند ماهه اقدامی؟؟؟؟
آدم این‌موقعه ها صبرش کم میشه متاسفانه من دیگه الان بعد چند ماه اقدام خیلی صبور شدم که تا یه روز قبل موعد موندم یا موعد همیشه دو روز قبل آزمایش بتا میدادم 😁
عزیزم مال من هم همین بود شب عاشورا بی بی زدم مارک مدیکور بود زیر ۵ دقیقه هاله انداخت . داشتم سکته میکردم دوباره فرداش زدم هاله انداخت ۳ تا هاله انداخت و دوتا منفی شد الان مریود شدم . اگر مارکش مدیکوره یه مارک دیگه بزن
من از سه روز پیش همین مدلیه هر روز
پارسال یه دانه سقط داشتم دقیقا یکسال پیش
الآنم ۵ماهی میشه اقدام میکنم
عزیزم بهتره بذاری از وقت پریودت ک کذشت بیبی بزنی الان با دیدن هاله فقط استرس میگیری
بخوای ازمایش بدی هر ماه خودت اذیت میشی.
تازه من ۷ روز هم تاخیر داشتم
متاسفانه جدیدا بیبی ها خیلی مسخره شدن قابل اعتماد نیستن
من هرچی میزارم مارک مدیکور هاله داره از یه هفته قبلم علایم داشتم هیچ منفی نداره اما الان خیلیا میگن کاذب زیاد داره
مارک دیگه ام که داروخانه ها ندارن اصلا اکثرشون را گشتم یه مارک روژان بود که اونم باز میگن بی اعتبار تر از مدیکوره
عزیزم اگه بزاری از وقت پری بگذره بی بی ها درست نشون میدن.کاذب هم نمیشه.😖
با مارک دیگه امتحان کن مثلا وندفو
من هم حالت تهوع داشتم . هم سرگیجه . هم لرز . هم خواب آلودگی و تکرر ادرار. و ترشح
واقعا مسخره اس این همه تبلیغ میکنن،بچه بیارید بعد یه بی بی چک معتبرم ندارن که با یه بار یه دوبار زدن مشخص شه
خبببببب.منفی بود؟؟؟؟
بله😁
من که به علایم اعتنایی نکردم ولی واقعا مسخره اس که بی بی چک ها هم الکی شدن
ایشالا ایندفعه مثبت میشه گلم
وندفو که اصلا نیست هرچی گشتم میگم به جز مدیکور چیز دیگه ای ندارن
هرچی خدا بخواد همونه،ممنون
فردا هم پریود نشدی دوباره بیبی بزن اگر هاله بود بذار شنبه یا یکشنبه برو بتا
بازم ممنونم
واقعا من نمیدونم وقتی نمیتونن یک کیت بارداری معتبر درست کنند چجوری یک کیت تشخیص کرونا درست میکنند🤔
خواهش انشاالله ک بارداری
اونم معتبر نیس😂😂
کلا خودشون عامل ایجاد استرس و اضطرابن
عزیزم مدیکور جدیداً خیلی کاذب داره
ماه پیش بیبی من از این پر رنگتر بود ولی پریود شدم
آره خیلیا میگن بعضیام میگن نه هاله اش کاذب نیست ... بعد از موعد استفاده کردی یا قبلش
بازم صبر میکنم ببینم پریود میشم یا نه اگر نشدم میرم آزمایش میدم ...
برای منم هیچوقت پررنگ نشد...اگه خودت هاله میبینی بزار ازپریودت بگذره برو آزمایش بده
کاشکی عزیزان اینو بدونن ک هورمون بارداری اول تو خون ترشح میشه و بعدش تو ادرار.

یعنی آزمایش خون زودتر از بی بی چک نشون میده
عزیزم می‌دونم اما برام سوال بود که آیا باید پررنگ بشه یا نه
درسته هرکس تجربه متفاوتی داره انشاالله که خدا بخواد و بشه
من ی هاله میبینم انشالله ک حامله ای عزیزم
منم صبح زدم ی هاله زد،امروز 12روزه اچ سب جی تزریق کردم ،انشالله براجفتمون مثبت باشع
انشاالله که صلاحه و هست اگر بودی بیا بگو خوشحال شیم🌹
چرا بی بی چک اگر باردارم پررنگ نمیشه
عزیزم من دیروز پریوذ شدم با نه روز تاخیر و این بی بی مدیکور
یعنی جای شک‌نداشت که باردارم🥲🥲🥲🥲
حس می کنم هاله کاذبه
ولی دیروز پریود شدم😏
انشاالله پریودی اخره ماه بعد بی بی مثبت😍😍
انتقال دارم این ماه🤩🤩🤩🤩
خب پس صد در صد مثبته😍
ولی بی بی مدیکور خیلی مزخرف شده کلا هاله اولیه اش رو تو همه شرایط داره
من با همون بی بی رفتم از دادم منفی بود🥴🥴🥴
من با نه روز تاخیر مثبت نشون داد ولی کاذب بود🥲🥲🥲🥲
فقط وندفو...
حتی مثبت رو‌منفی نشون میده الکی ذوق نمیکنی😁
این بیبی هام هس، بعد خشک شدن
این بیبی هام هس، بعد خشک شدن
انشالله مال توم مثبت بشع دوستم
فردا ی مارک دیگ میخرم صبح میزنم مدیکور دگ اعتبارنداره همه شاکین
اینم بیبی امروزمه بعد چن دقع اینطور شد
اینم بیبی امروزمه بعد چن دقع اینطور شد
عزیزم شما سابقه تاخیر داشتید یا آمپول تزریق کرده بودید؟
یه مارک دیگه بزن این الکی بعضی وقتا خط میندازه
واسه من درجا خط انداخت خیلی هم واضح بود ولی پری شدم
من تو سیکل انتقالم ۷ تیر پانکچر شدم تاخیر داشتم ولی نه این قدر
مال منم همین مارک بود بالاتر عکسشو‌فرستادم برات
مارک رو‌عوض کن ومدیکور نزن دیگه
من آمپول نزدم هیچ وقت تاخیر نداشتم جلو انداختم اما تاخیر نداشتم .. الآنم دیگه فردا مونده اگر نشدم یه آزمایشه میدم و تمام یا مثبته یا منفی
دیگه همین فردا مونده شدم که هیچ نشدم یه آزمایشه میدم که دیگه راحت شم یا مثبته با منفی
بخواد بشه میشه نخوادم بشه حالا حتی بی بی چک مثبت حتی آزمایش مثبت ممکنه آخراش ازت بگیرش بگه هرچی من بخوام من برام پیش اومده سپردم به خودش اما خوب انسان صبرش کمه شاید همین هم تمرین صبور بودنه
برای من را میگید یا افراد دیگه که تو تایپیک فرستادن
برای من یه دانه نیست سه تا طی سه روز همین مدلیه... حالا دیگه فردا موعدمه خدا بخواد میشه نخوادم نمیشه هرچی خودش بخواد
چون تا حالا هم تاخیر نداشتم تو این سالها که پریود شدم اگر پریود نشم یا لک نبینم شک میکنم
البته علایم دیگه هم دارم اما بهشون اعتنایی نکردم
التماس دعا
پس اینم بی اعتباره من وندفو هم داشتم که هاله انداخته اما پریود شدم کلا دیگه همه چی بی اعتباره فقط آزمایش خون و پریود نشدن معتبره
سلام عزیزم الان زوده برای ازمایش دادن، دوست خودم چند روز پیش دوهفته از موعدش گذشته بود بیبی چک زد دوبار، دوبارشم هاله ی پررنگ انداخت دو روز بعدش پریود شد
درسته اگر کسی سابقه تاخیر پریود داشته باشه باید شک کنه که درسته یا نه
من سابقه جلو افتادن پریود داشتم همیشه مثلا ماه قبل۵روز اومد جلو اما عقب نیفتاده
بازم دیگه فردا مونده اگه پریود شدم که هیچ نشدم به آزمایشه میدم یا مثبته یا منفی دیگه
بازم التماس دعا
ان شاءالله مثبت میشه ازمایشتون
من خودم دو روز مونده ب موعدم همینجوری بیبی چک زدم خط انداخت دیگه نزدم چن روز بعدش رفتم ازمایش دادم اونم مثبت شد
من متوجه شدم بدن با بدن فرق می‌کنه مثلا بدن یه نفر زودتر نشان میده بدن یه نفر دیرتر ... یکی باردار میشه اما بدنش پس میزنع بارداری را یکی قصدش را نداره اما بدنش آمادگیشو داره و حفظ می‌کنه بارداری را .... برمیگرده به نظرم به سیستم عصبی و ساختار بدنی به خاطر همین اینجا نمیشه به استناد قطعی تجربیات را درست دونست اما خوب چون ما صبرمون کمه سوال می‌پرسیم کمی از بی صبریمون کم کنیم و آرامشمون بیشتر بشه ... اما تا خدا نخواد حتی برگ هم از درخت نمیفته به خاطر همین هرچی بخواد همونه بازم ممنونم التماس دعا
فرسادم شوهرمو نداشته،عصرمیرم ی مارک دیگ
انشالله توکل به خدا
مثبت باشه
نتیجه رو بهمون بگو انشالله حاجت روا بشی 🤲🌷
درسته ولی اینکه میگن بزار بگذره از پریودت بعد آزمایش بده واسه اینه که اگه بیبی چک کاذب بود الکی آزمایش نداده باشه طرف
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه