Ooma
پرسش (1400/01/08):

بی بی چک مارک روژان

سلام خانوما خوبین؟؟
من الان بی بی چک روژان زدم ی هاله خ کم رنگه کم رنگ افتاده ممکن مثبت باشه؟؟؟ 🥺🥺🥺

بی بی چک مارک روژان
عزیزم
😍😍😍
مثبتی به امیدخدا
چند روز به موعدته؟
شما هالرو میبینین؟یا توهم زدم
توهم چیه ، مال من از این خیلی کمرنگ تر بووووووود🤪
بعدش هر دو روز که میزدم پر رنگ تر میشد
خیلی وقته گزشته چون هیچ امیدی نداشتم نرفتم بی بی بگیرم دیگ امروز رفتم ک اگ منفیه برم آمپول بزنم پری بیاد
مثلا چقدر؟
دورم هر ۲۴ روزه الان شده ۳۱ روز
خب بنظرم فردا صبح حتما برو آزمایش
بعدش اگه دور از جون منفی بود
اقدام کن برا آمپول
فردا زود نیس؟
ملوم میکنه؟
مرسی عزیزم
ولی بنظرم بارداری😍
خدا از دهنت بشنوه
نه نسیم جان
من روز موعدم دقیقا تست خون دادم مثبت بود
مرسی گلم 😘😘
از ۶ روز قبلش مثبت میشدن بی بی چکام
اگه همسرت بیرونه
من با ادرار صبم نزدم الان زدم
بگو از داروخانه برات مارک خوب بخره
مبارکه گلم مال من از این هم کمرنگ تر بود
یبار دیگه صبح با اولین ادرارت چک کن
چ مارکی؟
الان اگه خشک بشه معلوم تر میشه
🥺🥺🥺🥺 باورم نمیشه
این برا یه روز قبل موعدمه🥰🌿
این برا یه روز قبل موعدمه🥰🌿
میشه😍😍
😭😭😭😭😭عزیزدلم
حست و خریدارم😍💋😍💋😍💋
جانننن 😍😍😍ایشالا صحیح و سالم بغلش بگیری
مبارکت باشه
بی بی چک مارک روژان
ممنون عزیزم
اینم برا من بود 8روز مونده به موعودم
ایشالا م مثبت باشه
واسه شماام مص من کمرنگه
آره من همون روز رفتم بتا 87بود
مثبته عزیزم با ادرار صبح بزن😍😍😍
مبارکه انشالله سالم بیاد بغلت
از بالا
۶ روز به موعد
۴ روز به موعد
۲ روز به موعد
روز موعد تست خونم ۱۳۴ شد و مثبت بود
۲ روز بعد از موعد از سر دلخوشی دلخوشی🤣🤣🤣
از بالا ۶ روز به موعد ۴ روز به موعد ۲ روز به موعد روز موعد تست خونم ۱۳۴ شد و مثبت بود ۲ روز بعد از موعد از سر دلخوشی دلخوشی🤣🤣🤣
الان دوباره به عکس دیگه بگیر
۶ روز به موعدم و ببین
همه میگفتن منفیه
ولی من میدونستم مثبته چون حاله اش فقط خودم میدیدم🤣
خخخ انشالله سلامتی بغلت بگیری
منم هاله میبینم😍😍😍
انشالله که مثبته
حضرت مهدی عیدی بهت داده، چه عیدی،قربون آقام بشم😍😍😍
وااای مرسی بچه ها 🥺🥺🥺🥺😍
دعا کنین مثبت باشه آزم 🥺🥺
دوس دارم گریه کنم
قشنگ معلومه عزیزم حامله ای شک نکن
الان پر رنگ تر نشده؟
🤲🏼🤲🏼🤲🏼🤲🏼🤲🏼
سلام
ن همون طوریه
مبارکه
التماس دعا
ولی همون دقیقه هاله افتاد
عزیزم مشکلت چی بوده ۱۱ ماه اقدام بودی
مثبته😁😁😁
انشالله صحیح و سالم بیاد بغلت
مرسی عزیزم...
انشاا... شماام امسال مامان میشی ب امید خدا
هیچ مشکلی ولی نمیشده
مطمئن باش مثبته
همچنین برای شما
خداکنهه
برا ماهم دعا کن😁😁
ایشالا همه اقدامیا مامان شن🤲🏼😍
انتظار خ سخته
من ک کاملن ناامید بودم
انشالله
خدا خودش میدونه کی بده
همچنین گلم
آمین
مبارک عزیز جان من ۴ روز به موعد کاملا منفی شد یک هفته بعد موعد ۱۱۰ بود هفته بعدش ۲۰۰
مرسی عزیزم ایشالا ک مثبت باشه...
شماام نی نیتو صحیح و سالم بغل بگیری
مبارکه + هست عزیز
من بارداری اولم با لین بیبی چک بود و باردار بودم یادش بخیر
ما هم قطعاااااا قطعااا بارداری
شما
مرسی عزیزم😍😍😍🥺🥺🥺
انشاا...🤲🏼🥺
انشاا... نی نی تونو صحیح و سالم بغل بگیری
عزیز شما مشکلت چی بود ک ۱۱ ماه اقدامی؟؟
عزیزممممممممم هاله داره

مبارکه بمونه برات انشالله😍😍😍
عزیزم هردومون مشکلی نداشتیم...این دوماه آخرو رازیانه خوردم و سیاهدانه
مرسی عزیزم 🥺😘
انشاا... نی نی شماام صحیح و سلامت ب دنیا بیار
سیاه دونه و عسل خوردی؟دقیقا میگی چی خوردی روزی چقدر خوردی؟
سلام بله هاله هست تیتر بتا بدهید
عزیزم سیاهدانه نیم کوب کردم بلافاصله با س واحد عسل مخلوط کردم گذاشتم تو ظرفی ک در داشته باشه صبح ناشتا ی قاشق خودم میخوردم ی قاشق همسرم...رازیانه ام ی روز درمیون دم میکردم میخوردم فقط ی هفته مونده ب پری نمیخوردم
سلام ممنونم ❤😍
ولی یکی از دلیلاش فک میکنم بیخیال بودنه چون مسافرت بودم و کلن ناامید
انشاا.... همه اقدامیا مامان شن🤲🏼❤🌱
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه