با سلام خدمت پزشک اوما و مامانایه گل..ببخشید میگم که حساسیت غذایی چه جوری مشخص میشه ؟یه علائمی داره دیگه درسته ؟
چون بنده ب سه تا دکتر مختلف مراجعه کردم دوتاشون گفتن ک همه غذاها رو میتونی بخوری ..در صورتی نباید خورد ک تو مدفوع نوزاد خون بیینی ک من اصلا خداروشکر ندیدم .. ولی یه دکتر کلا منو از همه چی منع کرده ..!!چیکار کنم ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



500
1401/05/19




