سلام . پسرم سه روزه تب و اسهال داره . با شربت و قطره و شیاف کنترلش کردم . اما اشتها اصلا نداره . میخوره هم خیلی کم . شیرش هم کم شده . موندم چیا بدم بخوره ک هم مقوی باشه هم گرم . . شیر هم ک کلا مدتیه انگار دیگه دوس نداره . خیلی ضعیف شده .
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



377
1401/05/17



