پسرم هفت ماهو نیمشع . ویروس گرفته و تب داره و اسهال فراوون . لطفا راهنمایی کنین چیکار کنم . جون تو تن بچم نیست دیگه . هیچی هم نمیخوره ب زور شیرو اب و سرلاک برنج بهش میدم .
0
1401/02/18
elham na
پاشویش کن
0
1401/02/18
elham na
قطره تب بر بهش بده
0
1401/02/18
سوال کننده
پاشویه میکنم . قطره استامینوفن هم میدم .
0
1401/02/18
elham na
نبردیش دکتر
0
1401/02/18
سوال کننده
ولی باز شکم و پیشونیش داغه
0
1401/02/18
elham na
لباس نپوشونش زیاد
0
1401/02/18
سوال کننده
چرا بردم دیروز امروزم بیمارستان مفید بردم اما هیچ نکردن
0
1401/02/18
elham na
کلاه سرش نزار
0
1401/02/18
سوال کننده
ن یه تیشرت شلوارک پاش کردم
0
1401/02/18
elham na
دو برابر وزنش قطره بهش دادی
0
1401/02/18
سوال کننده
اره
0
1401/02/18
سوال کننده
رفتم شیاف گرفتم میگن نده چون بدتر اسهالش میندازه
0
1401/02/18
elham na
اره
0
1401/02/18
elham na
شیر خشکش بده
0
1401/02/18
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
بزای اسهال چای پر رنگ بده خوبه کته ماست بده خوبه کپسول یوموگی بگیر پودرشو بریز رو یک بند انگشت موز قاطی کن بده بخوره چون اسهالش شدیده یدونه صبح یدونه شب بهش بده.....اب فراوون بده تا اب بدنش تامین بشه
0
1401/02/18
نسترن ..
خدا بچه ها لی انصافی مریض بشن زبون ندارن😔
0
1401/02/18
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
برای تبش هم لباس کمتر تنش کن اب ولرم روبه خنکی بکش رو کشاله رانش گردنش زیر بغلش اگر خیلی شدید تره ببر بزارش تو لگن اب ولرم رو به خنکی
0
1401/02/18
نسترن ..
ان شالله کوچولوت زودتر خوبشه
0
1401/02/18
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
کاش بهش سرم بزنن بدنش کم اب نشه
1
1401/02/18
سوال کننده
خیلی مچکرم واقعا
0
1401/02/18
سوال کننده
بردم ولی نزدن .
0
1401/02/18
فاطمه 👩👧❤
هم اسهال هم تب آب بدن رو کم میکنه.خطرناکه عزیزم پیش دکتر خودش ببر ببین تشخیصش چیه
0
1401/02/18
فاطمه 👩👧❤
تا میتونی آب جوشیده سرد شده بهش بده
0
1401/02/18
فافا مامان دیاکو🐣
سلام پسر منم چندروز خیلی شدید بالا میاره امروزن اسهال داشن میگن ی ویروسی اومده همه اینجوری میشن
0
1401/02/18
فاطمه 👩👧❤
سیب رنده کن رنگش تیره شد بهش بده
هم اسهالش بند میاد هم فیبر داره خوبه براش
هم اسهالش بند میاد هم فیبر داره خوبه براش
1
1401/02/18
فاطمه 👩👧❤
بچه ۷ ماهه چایی پر رنگ!!
1
1401/02/18
فاطمه 👩👧❤
سیب زمینی و هویج پخته هم خیلی عالیه برای اسهالش
0
1401/02/18
نازبانوجان 👶❤
عزیزم ببردکترکه آزمایش مدفوع بنویسه چون میگی تب هم داره خطرناکه؛پسرمن چندوقت پیش همینطوری شده بودآزمایش دادیم معلوم شداسهال عفونی شده وآنتی بیوتیک وداروهای دیگه خوردخوب شد
0
1401/02/18
نازبانوجان 👶❤
چیزای شیرین بهش نده؛اب فراوون بده بخوره ؛جاشوخنک کن؛دفعات شیردهی روزیادکن
0
1401/02/18
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
اصلا ماهشو ندیده بودم وگرنه هیچوقت نمیگفتم چایی
0
1401/02/18
فاطمه 👩👧❤
آره منم تعجب کردم🙂❤
0
1401/02/19
پزشک اوما
سلام جانم
چه داروهایی به دلبندتان داده شده؟
چه داروهایی به دلبندتان داده شده؟
0
1401/02/19
سوال کننده
موتیلومید . استامینوفن . از این مخلول های او ار اس .
0
1401/02/19
سوال کننده
ولی هیچ اثری ندارع
0
1401/02/19
سوال کننده
الان بچم دوبار هم بالا اورد
0
1401/02/19
سوال کننده
مدفوع هنوزم ابکی
0
1401/02/19
سوال کننده
چیکارش کنم .
0
1401/02/19
سوال کننده
پری روزم یه امپول زدیم گفتن یک سومشو بزنیم.
0
1401/02/19
پزشک اوما
عزیزم برای بهبود اسهال پدی لاکت را شروع کنید.
تب با استامينوفن هر 4 ساعت کنترل نشده؟
تب با استامينوفن هر 4 ساعت کنترل نشده؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



735

