سلام
من الان ۳ هفته س زایمان کردم
سزارین بودم و بخیه جذبی
از همون بیمارستان خونریزیم خیلی کم و در حد چن قطره بود و الان ی هفته هست ک کلا قطع شده
سوالام اینه از چ زمانی رابطه رو میشه شروع کرد
ی سری میگن بعد از اینکه خونریزی قطع شد ی سری میگن بعد از ۴ هفته ی سری هم میگن بعد ۴۰ روز
از کی میشه دقیقا؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



832
1401/05/13










