سلام خانم دکتر عزیز
من دخترم الان ۴ ماه و ۱۷ روزشه و موقع غذا خوردن خیلی نگاه میکنه به دهن ما . برا همون بعضا اگر غذا ابکی باشه یه کوچولو به زبونش میزنم .
جمعه باغ بودیم که ابگوشت بود برا نهار و در حد دو سه قطره بهش دادم . که بعد یکی دو دقیقه یکم بالا اورد .
بعد از شنبه عصر اینا بازوهاش اینجوری دونه صورتی زده .
فک کنم حساسیت هست . نیاز هست دارو یا کرم خاصی بزنم به دستاش؟
یا خودش برطرف میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



666
1401/05/10



