الان ۷ روز از زایمان من میگذره
شاید رحمت هنوز خودش جمع نکرده.
یا توشکمت هنوز خون هست ک باید دفع بشه
من ازفردا بیمارستان تا۱۰ شبانه روز شکم بند پشمی فرم بستم.کلاشکمم مث قبل شد.البته من لاغربودم توبارداری هم خیلی تغییر نکردم
شکمم بزرگنشدع بود تو بارداری
مطمنی ۷۲بودی
اخه ۳کیلو نوزادت
رحمم نیم تا یک کیلو
کیسه آمنینون و کلی خون
جفت هم هس کم کم بعد زایمان باید همونروز ۵تا۶ کیلو کم کنی
عزیزم هنوز خیلی زوده واسع تغییرات مخصوصا اینکه به حالت قبل برگردی زمان میبره، بدن با بدن هم فرق داره، نگران نباش گلم
شکم بند ببند
فعلا خیلییی زوده بخوای مث قبل بشی زمان میبره
زمان میبره تا شکمت بره.برای من ک چند ماه بعد از زایمان کم کم رفت .تازه چون شیر خودمم دادم هی لاغر تر شدم.من از روز اول ام شکممو بستم خیلی خوب بود.
سلام مامان جان
عزیزم نکته اول اینکه احتمال خطا در اندازه گیری وجود دارد و نکته دوم اینکه قرار نیست با زایمان معجزه رخ دهد. صبور باشید با گذشت زمان شرایط بهتر میشود میتوانید از فردا شکم بند هم ببندید تا عضلات شکمی نگه داشته شده و جمع شوند 💜