سلام رفتم دکتر و این دارو ها رو نوشت
۱. دیگه نیازی به مصرف فولیک اسید جداگانه نیست؟
۲.بهترین زمان مصرفشون کی هست؟
۳.امگا ۳ ای که داروخانه داده بدون جیوه است؟
پرسش (1401/05/09):
نسخه جدید دکترم رو براتون میفرستم لطفا راهنمایی کنید
395
31
1401/05/09
سوال کننده
0
1401/05/09
سوال کننده

0
1401/05/09
سوال کننده

0
1401/05/09
سوال کننده

0
1401/05/09
سوال کننده

0
1401/05/09
سوال کننده

1
1401/05/09
مهدیس مامان راستین
سلام دوست خوبم داخل مکمل ها اسید فولیک هست و همونا کافیه نیاز به اسید فولیک جداگانه نیست
0
1401/05/09
سوال کننده
مرسی عزیزم روش نوشته فولیک اسید + آهن
1
1401/05/09
nazi ❄️
گلم قرص آهن رو قبل از خواب بخور
ویتامین دی رو همراه غذا
مولتی ویتامین رو هم من یک ساعت قبل ناهار میخورم چون وقتی میخورمش شدیدا گشنم میشه
کلسیم و امگا رو صبح تا ظهر میخورم فقط دقت کن کلسیم با آهن ۸ ساعت فاصله داشته باشه
ویتامین دی رو همراه غذا
مولتی ویتامین رو هم من یک ساعت قبل ناهار میخورم چون وقتی میخورمش شدیدا گشنم میشه
کلسیم و امگا رو صبح تا ظهر میخورم فقط دقت کن کلسیم با آهن ۸ ساعت فاصله داشته باشه
0
1401/05/09
سوال کننده
مرسی عزیزم لطف کردی😘😘😘😘😘
0
1401/05/09
پزشک اوما
سلام جانم
غذاهای دریایی یا گردو اصلا نمیخورید؟
غذاهای دریایی یا گردو اصلا نمیخورید؟
0
1401/05/09
سوال کننده
خیر خانم دکتر
0
1401/05/09
سوال کننده
مگه چطور؟
0
1401/05/09
سوال کننده
فقط بادام و پسته میخورم
0
1401/05/09
سوال کننده
چون روی بوی ماهی حساس شدم و گردو هم میگن باعث سقط میشه ولی الان ماهی خریدم میخوام بخورم
0
1401/05/09
سوال کننده

0
1401/05/09
سوال کننده

0
1401/05/09
سوال کننده

0
1401/05/09
سوال کننده
اینم آزمایشاتمه
0
1401/05/09
پزشک اوما
مامان جان :
1. اسیدفولیک مجزا دیگر لازم نیست مولتی ویتامین کفایت میکند.
2. بهترین زمان مصرف ویتامین D همراه با غذا و به ویژه غذای چرب است. مولتی ویتامین صبح ها با معده خالی مصرف گردد. اگر اذیت شدید، همراه با صبحانه یا وعده ظهر خورده شود.
زمان مصرف قرص آهن آخر شب ها است و بهتر است با فاصله حداقل یک الی دو ساعت از شیر غذا و چای مصرف کنید. مکمل کلسیم نیز بعد از غذا مصرف شود. می توانید آن را همزمان با ویتامین دی بخورید.
اما در مورد امگا، برایم جای تعجب دارد چرا الان تجویز شده چون باید از هفته 28 به بعد بخورید ، فعلا با مصرف مناسب ماهی، میگو و گردو و. سایر منابع امگا نیاز بدن را تامین کنید، چه کسی گفته گردو باعث سقط میشود؟! به اندازه بخورید برای هوش جنین عالی است.
1. اسیدفولیک مجزا دیگر لازم نیست مولتی ویتامین کفایت میکند.
2. بهترین زمان مصرف ویتامین D همراه با غذا و به ویژه غذای چرب است. مولتی ویتامین صبح ها با معده خالی مصرف گردد. اگر اذیت شدید، همراه با صبحانه یا وعده ظهر خورده شود.
زمان مصرف قرص آهن آخر شب ها است و بهتر است با فاصله حداقل یک الی دو ساعت از شیر غذا و چای مصرف کنید. مکمل کلسیم نیز بعد از غذا مصرف شود. می توانید آن را همزمان با ویتامین دی بخورید.
اما در مورد امگا، برایم جای تعجب دارد چرا الان تجویز شده چون باید از هفته 28 به بعد بخورید ، فعلا با مصرف مناسب ماهی، میگو و گردو و. سایر منابع امگا نیاز بدن را تامین کنید، چه کسی گفته گردو باعث سقط میشود؟! به اندازه بخورید برای هوش جنین عالی است.
1
1401/05/09
سوال کننده
یک دنیا ممنون خانم دکتر عزیز و مهربون 😘😘😘😘😘🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
1
1401/05/09
سوال کننده
stk: |~|11|~|107_col
1
1401/05/09
سوال کننده
stk: |~|11|~|110_col
1
1401/05/10
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 🥰🥰🥰🥰
1
1401/05/10
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




