سلام عزیزم نه خونریزی طبیعی نیست
تا حدودی که استراحت کنی خوب بشه آره
ولی برای خونزیزی حتما تا دیرنشده برو دکتر مشکل جدی نباشه
به نظرمن بایدبری دکتر حالا بازم بزار دکتربیاد نظربده
برو دکتر شاید بهت شیاف بده
سلام مامان جان
خیر خونریزی در بارداری طبیعی نبوده و در همراهی با کمردرد و پادرد به ما هشدار میدهد که باید شرایط شما را به دقت مورد ارزیابی دهیم، همین امروز سونوگرافی انجام دهید ، لخته خون کوچک و بزرگ ندارد در بارداری خطرناک است و ممکن است منجر به از دست رفتن بارداری شود، لطفا تعلل نکرده و همین امروز مراجعه کنید