بچه ها همراه ادرارم ازم خون خارج شد و اندازه یه عدس لخته خون
فکر کنم اینم افتاد بعد از دوتا سقط امیدم به این بود ولی نشد 😭😭😭
پرسش (1401/05/06):
افتادم به خونریزی بیاین 😭😭
1967
84
1401/05/06
سوال کننده
2
1401/05/06
S .R
لخته به اندازه یه نخود که نشونه سقط نیست دختر خوب
3
1401/05/06
S .R
ممکنه هماتوم داشته باشی
0
1401/05/06
سوال کننده
تو سونوگرافی چند وقت پیش نگفت هماتوم داری بهش گفتم هماتوم دارم گفت نه
0
1401/05/06
مامان محمد حسین

0
1401/05/06
سوال کننده
خانم علیپور اخه اول لکه قهوه ای بود از اون هفته الان شد خون رنگ همون خونی که خودت رو دستمال گذاشته بودی همراه با اون لخته خون
0
1401/05/06
مامان محمد حسین
قرمز روشن و میگن هماتوم هست
0
1401/05/06
مامان محمد حسین
من ۳۰ تیر سونو دادم هماتوم نبود
۴ مرداد سونو دادم گفت هماتومه
۴ مرداد سونو دادم گفت هماتومه
0
1401/05/06
مامان محمد حسین

0
1401/05/06
مامان محمد حسین
داخل این منم یکی دوتا اندازه عدس پیدا کردم
0
1401/05/06
سوال کننده
الان دارم میرم سونو خسته شدم دیگه 😭
1
1401/05/06
Kimiya 💛
انشاءالله چیزی نیست عزیزم به خدا توکل کن❤️
0
1401/05/06
مامان محمد حسین
برو سونو ایشالله که خیره
0
1401/05/06
شبزاد ۷۱ms
هیچی نیست بچه سقط نمیشه چن بار میخواهید سونو بدین یکم آروم باشین همه ما لک و خون و لخته رو دیدیم اینجوری بدتر به بچه آسیب میزنی
0
1401/05/06
Kimiya 💛
چیشد الناز خبر ندادی نگرانت شدم
9
1401/05/06
سوال کننده
بچه ها خداروشکر هماتوم بود ضربان قلب شده ۱۱۰
11
1401/05/06
سوال کننده
خدایا شکرت
2
1401/05/06
Kimiya 💛
خداروشکررر😍😍 دیدی الکی نگران بودی
الانم استراحت کن برای دستشویی فقط پاشو
الانم استراحت کن برای دستشویی فقط پاشو
2
1401/05/06
ماه 💙
خداروشکر عزیزم
6
1401/05/06
ستاره 🥀
چقد بارداریا سخت و پر استرس شدن
از همون لحظه اول تا روز آخرش همش تنشه
مخصوصا این خونریزیا و لکه بینی های اول بارداری
از همون لحظه اول تا روز آخرش همش تنشه
مخصوصا این خونریزیا و لکه بینی های اول بارداری
0
1401/05/06
مامان محمد حسین
خوبه خداروشکر
عکس سونوتو داری بفرستی؟؟؟عکس هماتوم و ببینم
تو عکس خودم تشخیص نمیدم کدومه
عکس سونوتو داری بفرستی؟؟؟عکس هماتوم و ببینم
تو عکس خودم تشخیص نمیدم کدومه
0
1401/05/06
🌱❣happymam ..
بچه ها چرا انقد هماتوم زیاااد شده ازده تابارداری هفتاشون خونریزی دارن و هماتوم
0
1401/05/06
سوال کننده
خانم علیپور کلا خارجی نوشته بفرستم براتون
0
1401/05/06
سوال کننده

1
1401/05/06
سوال کننده
نازگلم ایشالا برای خودت عزیزکم
0
1401/05/06
مامان محمد حسین
سونو توهم مثل برا من ۶ هفته و ۴ روز زده😃😃
0
1401/05/06
مامان محمد حسین
نه عکس منظورم بود
من از رو عکسش هماتوم و ندونستم کدومه
من از رو عکسش هماتوم و ندونستم کدومه
0
1401/05/06
مامان محمد حسین

0
1401/05/06
سوال کننده

0
1401/05/06
سوال کننده

7
1401/05/06
فریده فروتن
باهر تایپیک خونریزی من استرس میگیرم انگار ک خودم باردارم و خونریزی دارم خدا کنه همه باردارا ب سلامت بگیرن بغلشون کوچولوشونو و اینقد استرس نگیرن
0
1401/05/06
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/05/06
سوال کننده
احتمالا زایمانمون باهم دیگست به امید خدا
0
1401/05/06
مامان محمد حسین
چقدر تیره هست صفحش همش مشکیه🤦♀️🤦♀️
0
1401/05/06
مامان محمد حسین
آره ایشالله به سلامتی توکل به خدا🤲🙏
0
1401/05/06
سوال کننده
خاتم علیپور دکتر به من گفت همون شبی یک شیاف و بزنم برای شما چی داده دکترت
0
1401/05/06
مامان محمد حسین
من از اول دارو هام زیاد بود ای وی اف هستم
دوتا آمپول پروژسترون دوتا شیاف پروژسترون دارم
دوتا آمپول پروژسترون دوتا شیاف پروژسترون دارم
0
1401/05/07
فاطیما 76
اره خیلی اگثر خانومای باردار دارن هماتوم
0
1401/05/07
masoome n
سلیم پیش دکتر مومنی برو سونو هاش عالیه
0
1401/05/07
سوال کننده
دیروز فقط این خانمه بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت سقط با درد و بدون خونریزی چیست ؟
- ی سوال راجب کورتاژ کردم اگ کسی میتونه راهنماییم کنه بیاد
- کیا بعد سه ماه از سقط با اولین اقدام باردار شدن؟
- سلام این طبیعیه یا باز علائم سقطه؟
- دکتر اوما کمک کنید
- ای خدا دارم دیونه میشم هرکی تجربه داره کمک کنه😭
- آزمایش سقط مکرر و اسید فولیک
- بارداری سریع بعد از سقط
- نزدیکی درهفته پنجم بارداری
- کیا بعد از سقط راحت بدون زود دارو باردار شدن




