Ooma
پرسش (1401/05/06):

افتادم به خونریزی بیاین 😭😭

بچه ها همراه ادرارم ازم خون خارج شد و اندازه یه عدس لخته خون
فکر کنم اینم افتاد بعد از دوتا سقط امیدم به این بود ولی نشد 😭😭😭

لخته به اندازه یه نخود که نشونه سقط نیست دختر خوب
ممکنه هماتوم داشته باشی
تو سونوگرافی چند وقت پیش نگفت هماتوم داری بهش گفتم هماتوم دارم گفت نه
خانم علیپور اخه اول لکه قهوه ای بود از اون هفته الان شد خون رنگ همون خونی که خودت رو دستمال گذاشته بودی همراه با اون لخته خون
قرمز روشن و میگن هماتوم هست
من ۳۰ تیر سونو دادم هماتوم نبود
۴ مرداد سونو دادم گفت هماتومه
داخل این منم یکی دوتا اندازه عدس پیدا کردم
الان دارم میرم سونو خسته شدم دیگه 😭
انشاءالله چیزی نیست عزیزم به خدا توکل کن❤️
برو سونو ایشالله که خیره
هیچی نیست بچه سقط نمیشه چن بار میخواهید سونو بدین یکم آروم باشین همه ما لک و خون و لخته رو دیدیم اینجوری بدتر به بچه آسیب میزنی
چیشد الناز خبر ندادی نگرانت شدم
بچه ها خداروشکر هماتوم بود ضربان قلب شده ۱۱۰
خدایا شکرت
خداروشکررر😍😍 دیدی الکی نگران بودی
الانم استراحت کن برای دستشویی فقط پاشو
خداروشکر عزیزم
چقد بارداریا سخت و پر استرس شدن
از همون لحظه اول تا روز آخرش همش تنشه
مخصوصا این خونریزیا و لکه بینی های اول بارداری
خوبه خداروشکر
عکس سونوتو داری بفرستی؟؟؟عکس هماتوم و ببینم
تو عکس خودم تشخیص نمیدم کدومه
بچه ها چرا انقد هماتوم زیاااد شده ازده تابارداری هفتاشون خونریزی دارن و هماتوم
خانم علیپور کلا خارجی نوشته بفرستم براتون
افتادم به خونریزی بیاین 😭😭
نازگلم ایشالا برای خودت عزیزکم
سونو توهم مثل برا من ۶ هفته و ۴ روز زده😃😃
نه عکس منظورم بود
من از رو عکسش هماتوم و ندونستم کدومه
افتادم به خونریزی بیاین 😭😭
افتادم به خونریزی بیاین 😭😭
باهر تایپیک خونریزی من استرس میگیرم انگار ک خودم باردارم و خونریزی دارم خدا کنه همه باردارا ب سلامت بگیرن بغلشون کوچولوشونو و اینقد استرس نگیرن
مرسی عزیزم
احتمالا زایمانمون باهم دیگست به امید خدا
چقدر تیره هست صفحش همش مشکیه🤦‍♀️🤦‍♀️
آره ایشالله به سلامتی توکل به خدا🤲🙏
خاتم علیپور دکتر به من گفت همون شبی یک شیاف و بزنم برای شما چی داده دکترت
من از اول دارو هام زیاد بود ای وی اف هستم
دوتا آمپول پروژسترون دوتا شیاف پروژسترون دارم
اره خیلی اگثر خانومای باردار دارن هماتوم
سلیم پیش دکتر مومنی برو سونو هاش عالیه
دیروز فقط این خانمه بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه