دکترای عزیزمن هماتوم دارم یه لخته خونم دفع کردم الان لکه بینی دارم ولی جنین سالمه با استراحت و شیاف رفع میشه چه کارهای باید انجام بدم لطفا کمکم کنین
0
1401/05/05
مامان النا
سلام عزیزم آره با استراحت رفع میشه منم داشتم رفع شد شیاف استفاده کن
0
1401/05/05
سوال کننده
سلام گلم روزی چندتا استفاده میکردی
0
1401/05/05
مامان النا
من یک شب در میان مقعدی
0
1401/05/05
سوال کننده
من خودم چون سابقه سقط داشتم از اول بارداری هرشب استفاده میکردم شیاف مقعدی اما بازم بااین حال هماتومو گرفتم
0
1401/05/05
سوال کننده
چند وقت طول کشید
0
1401/05/05
حورا جانان💏👼👼
اره هم دفع هم ممکنه جذب بشه
0
1401/05/05
سوال کننده
خیلی ترسشو دارم
0
1401/05/05
sahariii 🌹
سلام عزیزم من دوهفته استراحت کردم و خداروشکر هماتومم رفت..انشاالله برا شمام میره
0
1401/05/05
مامان محمد حسین
عکس سونو رو که توش هماتوم و نشون داده بود میشه بفرستین؟
چون منم هماتوم دارم تو عکس سونو گیج شدم
چون منم هماتوم دارم تو عکس سونو گیج شدم
0
1401/05/05
مامان محمد حسین
بعد آره با استراحت و رعایت کردن یا دفع میشه یا جذب
0
1401/05/05
مامان محمد حسین
چند سی سی هست هماتوم شما؟؟
0
1401/05/05
سوال کننده

0
1401/05/05
سوال کننده
اول یک بود الان بیشتر شده
0
1401/05/05
مامان محمد حسین
چرا برا من cc نوشته برا شما م.م😐😐فرق داره یعنی،؟
0
1401/05/05
مامان محمد حسین
رعایت میکنی؟ استراحت میکنی؟؟؟؟
0
1401/05/05
سوال کننده
منم سنو اول زد یک سی سی
0
1401/05/05
سوال کننده
اره همش دراز کشیدم
0
1401/05/05
مامان محمد حسین

دیروز منم رفتم سونو این بود
0
1401/05/05
سوال کننده
خیلی کمه
0
1401/05/05
سوال کننده
رعایت کن رفع میشه
0
1401/05/05
sahariii 🌹
خیلی کمه با استراحت و شیاف میره
0
1401/05/05
مامان محمد حسین

هماتوم من توی این عکس دایره سمت چپی هست؟؟؟
0
1401/05/05
مامان محمد حسین
نه راستی🙄
0
1401/05/05
سوال کننده
نه اینقدر که بزرگ نیست
0
1401/05/05
سوال کننده
دوقلو نیستن ؟
0
1401/05/05
مامان محمد حسین
آره چند نفرم بهم گفتن هماتوم ۷ دهم سی سی آنقدری کمه ک یه کوچولو هست
این دایره سمت راستی نمیدونم چیه اصلا
دربارش توی برگه سونو هم هیچی ننوشته
این دایره سمت راستی نمیدونم چیه اصلا
دربارش توی برگه سونو هم هیچی ننوشته
0
1401/05/05
مامان محمد حسین
آخه تو برگه سونو هیچی دربار ننوشت
اگه بچه بود حداقل باید مینوشت ساک خالی
اگه بچه بود حداقل باید مینوشت ساک خالی
0
1401/05/05
سوال کننده
همین یه سنو رو داری؟
0
1401/05/05
مامان محمد حسین
من خودمم خیلی فکرم میره به دو قلو بودن
ولی میگم اگه یه درصد بود دکتر مینوشت دیگه توی کاغذش
ولی میگم اگه یه درصد بود دکتر مینوشت دیگه توی کاغذش
0
1401/05/05
سوال کننده
هماتوم اصلا تو عکس مشخص نیست
0
1401/05/05
سوال کننده
انگار دوتا ساک داری
0
1401/05/05
مامان محمد حسین
توی این قلب تشکیل شده
یه سونو هم ۳۰ هم دادم یکی هم ۲۹ ام
که فقط یدونه ساک بود اونم ساک خالی بود
یه سونو هم ۳۰ هم دادم یکی هم ۲۹ ام
که فقط یدونه ساک بود اونم ساک خالی بود
0
1401/05/05
مامان محمد حسین
خیلی تو عکس دنبال هماتوم بودم نیافتم🥺فقط این دایره راستی برام جدید بود
0
1401/05/05
سوال کننده
از دکتری بپرس این عکسو نشون بده
0
1401/05/05
مامان محمد حسین
میگم اگه دوتا باشه چرا دکتر سونو هیچی دربارش ننوشت؟؟؟
0
1401/05/05
مامان محمد حسین
۱۵ ام میرم پیش دکتر خودم
0
1401/05/05
سوال کننده
سنوتو پیش دکترت بردی؟
0
1401/05/05
مامان محمد حسین
زنگ زدم داروهامو همون مثل قبلی گف بخورم
آخه چن روز قبلش لک داشتم زنگ زدم گفت بم
آخه چن روز قبلش لک داشتم زنگ زدم گفت بم
0
1401/05/05
سوال کننده
اگه شمارشو داری عکسشو واسش بفرست
1
1401/05/05
سوال کننده
اشکال نداره منم اول لکه داشتم
0
1401/05/05
مامان محمد حسین
۲۸ ام تیر دکتر خودم یه ساک دید و خالی بود
۳۰ ام تیر رفتم کمالی باز یه ساک دید و خالی بود
دیروزم رفتم توی کاغذش یه سال نوشت با جنین و قلب
۳۰ ام تیر رفتم کمالی باز یه ساک دید و خالی بود
دیروزم رفتم توی کاغذش یه سال نوشت با جنین و قلب
0
1401/05/05
مامان محمد حسین
نه فقط زنگ و جواب میده
سونو و نگاه نمیکنه میگه بیا خودم سونو میکنم
سونو و نگاه نمیکنه میگه بیا خودم سونو میکنم
0
1401/05/05
سوال کننده
اون موقع سن بارداریت کم بوده فقط ساک تشکیل شده
0
1401/05/05
سوال کننده
من واسه تشکیل قلب ۸ هفته و سه روز رفتم
0
1401/05/05
مامان محمد حسین

این سونو سی ام تیر بود
0
1401/05/05
مامان محمد حسین

0
1401/05/05
سوال کننده
سن بارداریت کم بوده
0
1401/05/05
مامان محمد حسین
اینجا نسبت به اندازه ی ساک سن بارداری زده
ساکم بزرگ بوده
وگرنه سی ام تیر سن بارداری ۵ هفته و ۷ روز بود
یدونه ساک دید
ساکم بزرگ بوده
وگرنه سی ام تیر سن بارداری ۵ هفته و ۷ روز بود
یدونه ساک دید
0
1401/05/05
سوال کننده
واسه قلب اکثرا ۸هفته میرن من گفتم ۸تموم شد رفتم گفتم دیگه کامل رشد کنه چیزی بهم نگن استرس بگیرم
0
1401/05/05
سوال کننده
۵هفته اصلا قلب تشکیل نشده فقط ساک بارداریه
0
1401/05/05
مامان محمد حسین
خوب کردی دیر رفتی برا من دکترم گفت یه هفته بعد مثبت شدن بیا سونو برا همون رفتم
بعدشم لک داشتم رفتم کمالی
دیروزم ک خون قرمز بود رفتم
بعدشم لک داشتم رفتم کمالی
دیروزم ک خون قرمز بود رفتم
0
1401/05/05
سوال کننده
نترس چیزی نیست
0
1401/05/05
مامان محمد حسین
نه میدونم زود بوده مشکلم قلب نیست
این دایره که تو عکس هست
میگم اگه ساک بود
توی سونو های اولی هم نبود..یهو درست شده؟
این دایره که تو عکس هست
میگم اگه ساک بود
توی سونو های اولی هم نبود..یهو درست شده؟
0
1401/05/05
سوال کننده
ای کدوم دکتر میگه بعد ازمایش اولین سنو هر زن ۸ هفتس من خودم چون دل درد داشتم دکتر گفت سنو بده شاید خارج رحم باشه ۴ هفته بودم سنو شکمی معلوم نبود واژینال ازم گرفتن اصلا تا ۸ هفته هیچ سنوی نداری مگه دردی مشکلی چیزی باشه بعد خون قرمزم به خاطر هماتومته منم اینطور بودم
0
1401/05/05
مامان محمد حسین
نه عزیزم من ای وی اف بودم پورسه درمانش کلا برا همه این مدلیه برا همه یه هفته بعد از میگن بیا سونو🙄🤔
0
1401/05/05
سوال کننده
بعضی دوقلو ها یکی شون دیر تر تشکیل میشه یا شایدم دوقلون یکی شون تشکیل شده اون یکی پوچ باشه این دیگه نگرانی نداره
0
1401/05/05
سوال کننده
اها پس بخاطر همین بوده هم سن هستیم چرا ای وی اف بودی
0
1401/05/05
مامان محمد حسین
مشکل از همسرم بود
1
1401/05/05
سوال کننده
ایشالا موفق بشی سالم بغل بگیریش
0
1401/05/05
سوال کننده
چندساله ازدواج کردی
0
1401/05/05
مامان محمد حسین
مرسی عزیزم همچنین
0
1401/05/05
مامان محمد حسین
۶ سال شایدم بیشتر
0
1401/05/05
سوال کننده
فدات
0
1401/05/05
سوال کننده
منم ۵سال
0
1401/05/05
سوال کننده
چقدهزینت شد
0
1401/05/05
مامان محمد حسین
نمیدونم فک کنم۵۰ بشه
0
1401/05/05
مامان محمد حسین
شوهرمم عمل داشت آخه برا اون یکم بالا رف
0
1401/05/05
سوال کننده
یاخدا بزار بیاد اینقدر اذیتت کنه خخ
0
1401/05/05
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم باتوجه به ابعاد هماتوم استراحت رو به مطلق داشته باشید، از پله تا حد امکان بالا پایین نروید، سفر و پیاده روی طولانی برای شما ممنوع است و به علاوه نزدیکی و دخول و همچنین به ارگاسم رسیدن و تحریک سینه ها نیز برای شما ممنوع هستند. فعلا شیاف را هر 12 ساعت یکی استفاده کرده و حتما با پزشکتان در مورد روال درمانی مشورت کنید نگران نباشید با رعایت این نکات مشکل برطرف خواهد شد🌷🌷
عزیزم باتوجه به ابعاد هماتوم استراحت رو به مطلق داشته باشید، از پله تا حد امکان بالا پایین نروید، سفر و پیاده روی طولانی برای شما ممنوع است و به علاوه نزدیکی و دخول و همچنین به ارگاسم رسیدن و تحریک سینه ها نیز برای شما ممنوع هستند. فعلا شیاف را هر 12 ساعت یکی استفاده کرده و حتما با پزشکتان در مورد روال درمانی مشورت کنید نگران نباشید با رعایت این نکات مشکل برطرف خواهد شد🌷🌷
0
1401/05/05
سوال کننده
مرسی
0
1401/05/05
سوال کننده
دکترم شبی یدونه شیاف واژینال تجویز کرده بنظرتون چه کارکنم
0
1401/05/06
پزشک اوما
عزیزم فعلا تا وقتی لکه بینی کم شود هر 12 ساعت یکی مصرف کنید 🌷
1
1401/05/06
سوال کننده
مرسی
0
1401/05/06
پزشک اوما
خواهش میکنم 🌷
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- هماتومی ها بیاید سریع
- دوستان هماتوم چیه.کسی اطلاعاتی داره بهم بده
- سلام برای درمان هماتوم در بارداری چه باید کرد ایا داروی خاصی دارد؟
- توروخدا یکی به دادم برسه 😢
- هماتوم بارداری و لکه بینی
- هماتوم در بارداری خطرناکه؟
- شیاف پروژسترون برای هماتوم
- مصرف قرص آسپیرین در بارداری
- لکه بینی و خون ریزی
- خانوما بیاین خوواهشا ی لحظه



526

