سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشد
گاهی پیش میومد که مدفوع دخترم مخاطی بود اما زود درست میشد الان فکر میکنم دو سه روز شده و همچنان مخاطیه و اینکه تعدادش مثله قبله تقریبا سه چهار بار در روز
و خودم ۸ روزه که سرما خوردم تست خواهرم مثبت دراومد برای کرونا ولی نمیدونم من از ایشون گرفتم یا نه اما حس میکنم سرما خوردگیه سیسوناسمه چون به شدت بوی بدی توی بینیم حس میشه و از دیروز روزی یه دونه سفکسیم میخورم و دیروز یه پاکت شیر خوردم
و اینکه روز ۳ و ۴ سرماخوردگیم دخترم روزی ۷_۸ تا سرفه میکرد و نه تب کرد و نه بی قراری ازش دیدم خداروشکر خواب خوبی داره و روزی ۴ پیمونه هم شیر خشک میخوره . از این ماه نان بهش میدم . البته دو روز بود حس میکردم قشنگ شیر خشک و شیر خودمو نمیخوره اما خواب خوبی داشت و بی قراری اصلا نداشت مگه وقتی خوابش میومد قبلاً با ولع زیاد شیر خشک میخورد اما الان اصلا .فکر میکنم چون بخاطر سینم آبسه داشتم یک ماه آنتی بیوتیک مصرف کردم و شیرم کم شد اما الان شاید سیرش میکنه. واقعا دیگه نمیدونم از چی میتونه باشه
حالا نمیدونم از ۲ روز پیش مدفوع مخاطی شده یا سه روز پیش
سعی کردم شرح حال کامل بدم ممنونم ازتون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



622
1401/05/04


