سلام دکتر عزیز هفته ۳۷ هستم امروز موقع رفتم دسشویی خودمو خشک کردم رو دستمال کاغذی یکم ابه صورتی بود دستمال یکم صورتی شد علاعم زایمانه ؟؟مامانا کسی بوده ایجور بوده؟؟؟چندروز طول کشیده تا بعدش زایمان کرده ؟؟
0
1401/05/04
gol barg
عزیزم من از عصر انقباض داشتم ساعت دو ونیم شب خون آبه اومد ازم رفتم بیمارستان ساعت ۱۲ ظهر فرداش سزارین شدم
0
1401/05/04
gol barg
البته من سزارین میخواستم قبل رفتن به اتاق عملم کیسه آبم پاره شده بود تو فرآیند زایمان بودم
0
1401/05/04
الهام الییی
ااااره یواش یواش میخوای زایمان کنی 😍
0
1401/05/04
الهام الییی
من ۳۷ هفته و ۶ روز زایمان کردم
0
1401/05/04
الهام الییی
حدود دو هفته قبلش ترشح موکوسی داشتم بی رنگ .
0
1401/05/04
الهام الییی
بعدشم که یکی دو بار رابطه بدون جلوگیری داشتم و ۳۷ هفته و ۵ روز لکه بینی شروع شد .و فرداشم زایمان کردم
0
1401/05/04
سوال کننده
اهان بسلامتی..من طبیعی هستم
0
1401/05/04
سوال کننده
زایمان اولم ۴۰ هفته با درد بود برا همین از ترشحات و خونابه چیزی نمیدونم
0
1401/05/04
سوال کننده
یجوری شدم😻😻🥺🥺🥺نمیدونم ذوق کنم یا استرس ازاینکه هنوز ۲۰ روز به تاریخی ک سونو داده مونده
0
1401/05/04
سوال کننده
وای منم همش ترشح دارم
0
1401/05/04
سوال کننده
منم بهم گفت مامام برو نوار قلب بگیر و معاینه همونحا زایشگاه یگم معاینه کنه
0
1401/05/04
سوال کننده
حالا نگران کیسه ابم صبی یکم خیس شدم میگم نکنه کیسع ابو پاره شده
0
1401/05/04
سوال کننده
طبق ان تی ؟؟؟
0
1401/05/04
Hana Hana
منم سه چهار روز آخر لکه بینی داشتی قهوه ای
0
1401/05/04
سوال کننده
پس این خونابه نسونه اینه تا چمدروز دیگ زایمان میکنم ؟
0
1401/05/04
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم خونابه میتواند علامتی از در راه بودن زایمان باشد اما به هر حال از انجام که لکه بینی و خونریزی در بارداری نیازمند ارزیابی هستند همین امروز به بیمارستان برای معاینه و بررسی شرایط مراجعه کنید ❤️
عزیزم خونابه میتواند علامتی از در راه بودن زایمان باشد اما به هر حال از انجام که لکه بینی و خونریزی در بارداری نیازمند ارزیابی هستند همین امروز به بیمارستان برای معاینه و بررسی شرایط مراجعه کنید ❤️
0
1401/05/04
سوال کننده
بله رفتم بیمارستان نوار قلب گرفتم گفتن خوبه معاینه هم انجام دادن گفتن نیم سانتی بازه دهانه رحمم
0
1401/05/04
سوال کننده
چقد طول میکشه تا زایمان تا روز اخر ینی ممکنه زایمان نکنم یا زودتر میشه؟؟
0
1401/05/04
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم ، بنابراین اگر 37 هفته تمام شده پیاده روی داشته باشید، دوش آب گرم بگیریدگ با همسرتان نزدیکی کرده و به ارگاسم برسید تا ابن روند تسریع شود در غیر این صورت صبوری کرده و در حد روزمره فعالیت داشته باشید، چون پیشبینی زمان زایمان فعلا ممکن نیست 🌷
0
1401/05/04
سوال کننده
۳۶ هفته و ۵ روزم فعلا پس پیاده روی رو میزارم کنار تا یه هفته
0
1401/05/04
سوال کننده
ممنون از پاسخگوییتون 💓💓
0
1401/05/05
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ، بله فعلا در حد همان فعالیت های روزمره کفایت میکند ❤️❤️
0
1401/05/05
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- با پارکی درجه ۳ امکان بخیه دوباره هست ؟
- لطفا درباره ی زایمان طبیعی و سزارین اگه تجربه دارید بگید کدوم بهتره
- تهوع از هفته ۳۸ بارداری؟؟؟
- کلاس بارداری و نتایج ان
- دوستایی که گفتن زایمان طبیعی راحت میخان من یه چیزیو یادم رفت بگم
- دوستان کرجی خواهش میکنم راهنماییم کنید
- اقدامات زمان دنیا امدن بچه
- پریود طولانی بعد از زایمان طبیعی است؟
- خانوما یه لحظه بیاین بخونین خالی از لطف نیست
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی



530

