سلام امروز رفتم سونو گفتن ۵هفته و ۴روز ولی جنین رویت نشد نوشته دوهفته دیگه برای قلب برم زود رفتم یعنی ؟
0
1401/05/02
مامان محمد حسین
شکمی رفتی یا وارینال؟؟
0
1401/05/02
مامان محمد حسین
آره زوده دو هفته دیگه برو ایشالله همه چی اوکی هست
منم باید دو هفته دیگه برم
منم باید دو هفته دیگه برم
0
1401/05/02
Kimiya 💛
عزیزم تو این هفته فقط ساک دیده میشه انشاءالله دو هفته دیگه برو قلب کوچولوشم تشکیل شده😍
0
1401/05/02
سوال کننده
شکمی عزیز
0
1401/05/02
سوال کننده
انشاالله
0
1401/05/02
مامان دخملی
خیلی زود رفتی...بعدم تا ده هفته سونو واژینال میکنن برای دیدن جنین
شایدم دکترت وارد نبوده
شایدم دکترت وارد نبوده
0
1401/05/02
سوال کننده
هنوز نرفتم تحت نظر خواهر همینطوری رفتم سونو
0
1401/05/02
مامان محمد حسین
عزیزم ۵ هفته درسته ساک دیده میشه
باز هم وقت هست برا دیده شدن ساک
ولی شکمی دیر تر نشون میده تا واژینال
باز هم وقت هست برا دیده شدن ساک
ولی شکمی دیر تر نشون میده تا واژینال
0
1401/05/02
مامان محمد حسین
بتا دادی اولش جند بود؟؟؟
بتا اگه بالای ۱۵۰۰ _۲۰۰۰ بشه ساک دیده میشه
اگع بتات پایینه...با بتای پایین ساک دیده نمیشه سونو نرو
بتا اگه بالای ۱۵۰۰ _۲۰۰۰ بشه ساک دیده میشه
اگع بتات پایینه...با بتای پایین ساک دیده نمیشه سونو نرو
0
1401/05/02
سوال کننده
الان فقط ساکو دید
0
1401/05/02
سوال کننده
بتای اول ۲۲۹
0
1401/05/02
سوال کننده
۵روز بعد ۲۷۸۰
0
1401/05/02
مامان محمد حسین
خب پس ساکو دیده اوکی هست دیگه😃😃
جنین هم هنوز وقت هست برا تشکیل شدن
منم ۵ هفته و ۶ روز بود فک کنن رفتم
گفت ساک و فقط میبینم
اونم از حد نرمال بزرگ تره..بخاطر بزرگیش احتمال پوچ هم بهم داد حالا
ولی تا دوهفته دیگه وقت هست ایشالله که تشکیل میشه😇
جنین هم هنوز وقت هست برا تشکیل شدن
منم ۵ هفته و ۶ روز بود فک کنن رفتم
گفت ساک و فقط میبینم
اونم از حد نرمال بزرگ تره..بخاطر بزرگیش احتمال پوچ هم بهم داد حالا
ولی تا دوهفته دیگه وقت هست ایشالله که تشکیل میشه😇
0
1401/05/02
مامان محمد حسین
بمون ۸_۹ هفته برو برا قلب
ایشالله که میگن همه چیش اوکی هست
صدای قلبشم میشنوی و میای😃🥰
ایشالله که میگن همه چیش اوکی هست
صدای قلبشم میشنوی و میای😃🥰
0
1401/05/02
سوال کننده
عزیزم بعدش رفتی اکی بودی؟
0
1401/05/02
سوال کننده
خداروشکر خدا بهت ببخشه
0
1401/05/02
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
بله بسیار زود بوده است ما در سونوگرافی هفته 5 بارداری فقط توقع تعیین محل ساک بارداری را داریم و دیده نشدن جنین و قلب او کاملا طبیعی است،، صبوری کرده و سونوگرافی را در زمان مناسب تکرار کنید🌸
بله بسیار زود بوده است ما در سونوگرافی هفته 5 بارداری فقط توقع تعیین محل ساک بارداری را داریم و دیده نشدن جنین و قلب او کاملا طبیعی است،، صبوری کرده و سونوگرافی را در زمان مناسب تکرار کنید🌸
1
1401/05/04
سوال کننده
خیلی لطف کردین دکتر جان
1
1401/05/04
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ❤️❤️
1
1401/05/04
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



682

