من اشتباه نوشتم پاپ اسمیر🙈
همه چی سالمه فقط عفونت داره
نه مورفولوژی هم نرماله
زده نرمالش باید بیشتر از ۴ درصد باشه که برای این ۳۰ درصده
آنرمالش باید کمتر از ۹۶ درصد باشه که این ۷۰ درصده
به برادر شوهر من گفته بودن عفونت داری شکل اسپرم نرمال نیست
بعد قلیون و مشروب اینا زیاد داشت اونارو گذاشت کنار
برا عفونت هم دارو گرفت اوکی شد
ععع پس خوبه
آخه اون سمت دایره نوشته بود مورفولوژی نرمال۳۰ درصد
غیر نرمال ۷۰ درصد از روی اون گفتم
آره دیگه درسته ۳۰ درصدش نرماله ۷۰ درصدش آنرمال
که هر دو توی رنج هستن
برای ازمایش اسپرم باید نسخه ی دکتر ببریم؟
عزیزم آزمایش همسرت اکیه .اقدام کن توکل به خدا
سلام عزیزجانم
در آزمایش اسپرموگرام انجام شده همه چیز از جمله تعداد اسپرم ها، درصد اسپرمهای متحرک و اسپرم های با شکل نرمال همگی در محدوده طبیعی قرار دارد ، تنها نکته حائز اهمیت بالا بودن تعداد گلبول های سفید است که نشانگر عفونت بوده و بنابراین باید جهت درمان به ارولوژیست مراجعه شود🌸