سلام به روی قشنگتون مامان جان
متاسفانه در عکس خیلی مشهود نیست ، دانه ها آبدار هستند؟
نه دکتر جان آبدار نیستن فقط انگار قرمزن بهتر از این نمیشه تو عکس .
حتی با دست لمس هم میکنم نه زبرن نه برامده .
فقط نقطه نقطه پراکنده قرمزه
عزیزم در قدم اول احتمال حساسیت مطرح است فعلا خربزه و میوه های مشابه را ندهید، روی دانه ها کالاندولا بزنید و اگر خارش یا بی قراری دارد زادیتن روزی دوبار، 2 سی سی در هر نوبت بدهید اگر شرایط بهتر نشد حتما مراجعه کنید 🌸
نه دکتر جان خارش و بی قراری ام نداره .
فقط من موقع تعویض لباسش دیدم قرمزه گفتگ احتمالا یا گرمیه،یا از خربزه اس ک طبعش گرم بوده .
چشم دیگه نمیدم ببینم خوب میشه یانه .
خوب نشد میرم دکتر حضوری ببینه
ممنونم 💞💫
بسیار هم عالی عزیزم ، بنابراین صبوری کرده و خوراکی های حساسیت زا ندهید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود 🌸❤️🌸