Ooma
پرسش (1401/04/29):

سونو گرافی قلب بارداری

سلام خسته نباشید خانم دکتر من امروز رفتم سونو نوشته کیست ۴۹ میلی متر خطرناکه؟ باید چیکار کنم دارو مصرف کنم؟ ضربان قلب جنین پایین نیست؟

سونو گرافی قلب بارداری
سلام عزیزم مبارکه احتمالا تازه قلبش تشکیل شده بخاطر همین ضربانش پایینه نگران نباش
خیلی خوبه ان‌شاالله زودی لگداشم احساس می‌کنی
هشت هفته هستی؟؟🤔
برا همه با دو هفته فاصله نشون میده..؟
یعنی الان من ۶ هفته ام
۴ هفته هستم؟؟؟
۶ هفته رو تازه شروع کردی
خب قلبش تازه تشکیل شده
میره بالا نگران نباش
سلام مرسی عزیزم اره فکر کنم تازه تشکیل شده
سلام عزیزم‌مرسی فدات همچنین خودت
نمیدونم عزیزم برای من احتمالا لقاح دیر گرفته
برای کیست خیلی نگرانم
عزیزم منم تو اولین سونوام کیست ۳۵ میلی متر داشتم که دکترم گفت مهم نیست به تدریج خودش برطرف میشه تا الانم اندازه اش کوچیک شده
خدا خیرت بده جواب دادی داشتم‌ از نگرانی میمردم
دارو هم لازم نیست
عه هیچی دارو نمیخواد؟
نه پزشک زنانم گفت کیست دارو نمیخواد اینا مهم نیستند نیاز به دارو نداره و خودش با بالا رفتن سن بارداری برطرف میشه
الانم سایز کیستم کوچیک شده
سلامت باشی ایشالله به راحتی این دوران رو بگذرونی ♥️♥️♥️
سلام عزیزم سونو که انجام دادی واژینال بود یا شکمی؟
سلام عزیزم شکمی
سلام گلم مبارک باشه
کیست خودش جذب میشه
منم سونو قلب کیست نشون داد تا ان تی کم شده بود انومالی از بین رفته بود نگران نباش
منم هفته ۷ رفتم ضربان ۱۱۵ بود آن تی رفتی ۱۶۱
نگران نباش
مرسی مریم جان همچنین خودت عزیزم
سلام مرسی عزیزدلم
خیلی استرس داشتم الان دیگه خیالم راحت شد
تو گوگل نوشته تو هفته شیش باید از ۱۲۰ بالاتر باشه 🥺🥺
مبارک باشه خانومی
گوگل رو ولش کنین توروخدااا
همممش استرس و اضطراب وارد میکنه فقط
به لطف گوگل و نی نی سایت سه چهارماه اول بارداریم فقققط تو استرس گذشت
مرسی عزیزمم😘😘
آره بخدا تازه اروم شده بودم تو گوگل سرچ کردم باز استرس گرفتم دیگه هیچیو تو گوگل سرچ نمیکنم🤦🏻‍♀️
قربانت
نکن خواهشا. چون تنها کاری که میکنه فقط استرس وارد میکنه
بهترین کارو میکنی. ان شاالله بارداری خوب و راحتی داشته باشی و نی نی رو صحیح و سلامت تو آغوش بگیری💐
سلام عزیزم سونوشکمی بود یا واژینال؟؟
چشم
مرسی عزیزدلم‌همچنین خودت
سلام گلم شکمی بود
چرا یک هفته اختلاف داره😕منم شنبه میرم سونو ولی خب فککنم بااین حساب۵هفتم
آخرین پریودیت کی بود؟؟؟
نمیدونم تا ۲هفته اختلاف طبیعیه
۷خرداد
اگه برای قلب میری الان نرو خیلی زوده بزار ۸ هفته بشی
برا من دقیق بود البته بی بی زود مثبت شد برام
سلام به روی ماهتون مامان جان
زنده باشید ❤️
عزیزم ضربان قلب جنین در هفته 6 از 90 طبیعی در نظر گرفته می شود و بنابراین ضربان قلب دلبندتان کاملا در محدوده طبیعی قرار دارد نگران نباشید. بابت کیست هم هیچ درمانی لازم نیست اغلب این کیست ها با گذشت زمان به مرور خود به خود برطرف خواهند شد فقط باید در سونوگرافی ها ابعادشان مورد ارزیابی قرار بگیرد، فقط جهت اطمینان کار سنگین نکنید، چرخش ناگهاني نداشته باشید و استراحت خود را افزایش دهید 🌸
کلا چکاب نشدم برم ازمایشم بنویسه واسم خودمم میدونم زوده واسه قلب
سلام مرسی خانم دکتر مهربون
استراحتم در چه حد باشه؟ کار خونه مجاز انجام بدم یا منظورتون استراحت مطلقه؟
خانم دکتر من وقتی زیاد سرپا باشم ترشحاتم خیلییی زیاد میشه مشکلی نداره؟
بعد اینکه ما خونمون پله داره، پله خطرناکه زیاد استفاده کنم؟ روزی یک بار زیاده یا هفته ای یک بار از پله استفاده کنم؟
ببخشید سوالام زیاد شد خیلی ممنونم از پاسخگوییتون❤️❤️❤️😘😘😘😘
خواهش میکنم مامان گل ❤️
استراحت نسبی کافی است و کارهایی که به شکم و لگن فشار وارد می‌کند انجام ندهید. ترشحاتتون چه ویژگی دارند عزیزم؟
وقتی استراحت میکنم سفید کش دار وقتی فعالیت میکنم زرد کشدار
عزیزم ترشحاتتان با بوی بد همراه هستند؟ زرد تیره یا روشن و ملایم؟ سوزش و خارش ندارید؟
نه بوی بد نمیده ولی همیشه نه بعضی وقتا یکم سوزش دارم
زرد تیره
عزیزم لباس زیر را منظم روزانه تعویض کرده و از پد بهداشتی روزانه استفاده نکنید. حتما بعد از هر بار استفاده از سرویس بهداشتی خود را با دستمال کاغذی با یک حرکت یک طرفه از سمت واژن به مقعد خشک کنید.
سفیکسیم 400 میلی گرم روزی یک عدد تا یک هفته مصرف کنید.
بابت پله هم بله روزی یک بار زیاد است هرچقدر کمتر استفاده کنید بهتر است 💚
چشم خانم دکتر خیلی ممنونم ازتون که انقد با صبر و حوصله پاسخ میدین❤️❤️❤️❤️😘😘
چشم هاتون بی بلا گل من 💜💜
خداروشکر که مشاوره برایتان مفید هست جان دلم و چنین حسی دارید 😊❤️😊
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه