سلام خسته نباشید خانم دکتر من امروز رفتم سونو نوشته کیست ۴۹ میلی متر خطرناکه؟ باید چیکار کنم دارو مصرف کنم؟ ضربان قلب جنین پایین نیست؟
0
1401/04/29
سوال کننده

1
1401/04/29
ماه 💙
سلام عزیزم مبارکه احتمالا تازه قلبش تشکیل شده بخاطر همین ضربانش پایینه نگران نباش
0
1401/04/29
ئایه💐 ....
خیلی خوبه انشاالله زودی لگداشم احساس میکنی
0
1401/04/29
مامان محمد حسین
هشت هفته هستی؟؟🤔
برا همه با دو هفته فاصله نشون میده..؟
یعنی الان من ۶ هفته ام
۴ هفته هستم؟؟؟
برا همه با دو هفته فاصله نشون میده..؟
یعنی الان من ۶ هفته ام
۴ هفته هستم؟؟؟
0
1401/04/29
مامان محمد حسین
۶ هفته رو تازه شروع کردی
خب قلبش تازه تشکیل شده
میره بالا نگران نباش
خب قلبش تازه تشکیل شده
میره بالا نگران نباش
0
1401/04/29
سوال کننده
سلام مرسی عزیزم اره فکر کنم تازه تشکیل شده
0
1401/04/29
سوال کننده
سلام عزیزممرسی فدات همچنین خودت
0
1401/04/29
سوال کننده
نمیدونم عزیزم برای من احتمالا لقاح دیر گرفته
0
1401/04/29
سوال کننده
برای کیست خیلی نگرانم
1
1401/04/29
مامان نیلا 🌻🌻
عزیزم منم تو اولین سونوام کیست ۳۵ میلی متر داشتم که دکترم گفت مهم نیست به تدریج خودش برطرف میشه تا الانم اندازه اش کوچیک شده
0
1401/04/29
سوال کننده
خدا خیرت بده جواب دادی داشتم از نگرانی میمردم
0
1401/04/29
مامان نیلا 🌻🌻
دارو هم لازم نیست
0
1401/04/29
سوال کننده
عه هیچی دارو نمیخواد؟
2
1401/04/29
مامان نیلا 🌻🌻
نه پزشک زنانم گفت کیست دارو نمیخواد اینا مهم نیستند نیاز به دارو نداره و خودش با بالا رفتن سن بارداری برطرف میشه
1
1401/04/29
مامان نیلا 🌻🌻
الانم سایز کیستم کوچیک شده
0
1401/04/29
مامان نیلا 🌻🌻
سلامت باشی ایشالله به راحتی این دوران رو بگذرونی ♥️♥️♥️
0
1401/04/29
🍃somayye 🍃
سلام عزیزم سونو که انجام دادی واژینال بود یا شکمی؟
0
1401/04/29
سوال کننده
سلام عزیزم شکمی
1
1401/04/29
Azi 💖 ...
سلام گلم مبارک باشه
کیست خودش جذب میشه
منم سونو قلب کیست نشون داد تا ان تی کم شده بود انومالی از بین رفته بود نگران نباش
کیست خودش جذب میشه
منم سونو قلب کیست نشون داد تا ان تی کم شده بود انومالی از بین رفته بود نگران نباش
0
1401/04/29
زنبق امیر
منم هفته ۷ رفتم ضربان ۱۱۵ بود آن تی رفتی ۱۶۱
نگران نباش
نگران نباش
0
1401/04/29
سوال کننده
مرسی مریم جان همچنین خودت عزیزم
0
1401/04/29
سوال کننده
سلام مرسی عزیزدلم
خیلی استرس داشتم الان دیگه خیالم راحت شد
خیلی استرس داشتم الان دیگه خیالم راحت شد
0
1401/04/29
سوال کننده
تو گوگل نوشته تو هفته شیش باید از ۱۲۰ بالاتر باشه 🥺🥺
0
1401/04/29
nafas 🌺🌸
مبارک باشه خانومی
گوگل رو ولش کنین توروخدااا
همممش استرس و اضطراب وارد میکنه فقط
به لطف گوگل و نی نی سایت سه چهارماه اول بارداریم فقققط تو استرس گذشت
گوگل رو ولش کنین توروخدااا
همممش استرس و اضطراب وارد میکنه فقط
به لطف گوگل و نی نی سایت سه چهارماه اول بارداریم فقققط تو استرس گذشت
0
1401/04/29
سوال کننده
مرسی عزیزمم😘😘
آره بخدا تازه اروم شده بودم تو گوگل سرچ کردم باز استرس گرفتم دیگه هیچیو تو گوگل سرچ نمیکنم🤦🏻♀️
آره بخدا تازه اروم شده بودم تو گوگل سرچ کردم باز استرس گرفتم دیگه هیچیو تو گوگل سرچ نمیکنم🤦🏻♀️
0
1401/04/29
nafas 🌺🌸
قربانت
نکن خواهشا. چون تنها کاری که میکنه فقط استرس وارد میکنه
بهترین کارو میکنی. ان شاالله بارداری خوب و راحتی داشته باشی و نی نی رو صحیح و سلامت تو آغوش بگیری💐
نکن خواهشا. چون تنها کاری که میکنه فقط استرس وارد میکنه
بهترین کارو میکنی. ان شاالله بارداری خوب و راحتی داشته باشی و نی نی رو صحیح و سلامت تو آغوش بگیری💐
0
1401/04/29
سارینا🧚 🤍🍓
سلام عزیزم سونوشکمی بود یا واژینال؟؟
1
1401/04/29
سوال کننده
چشم
مرسی عزیزدلمهمچنین خودت
مرسی عزیزدلمهمچنین خودت
0
1401/04/29
سوال کننده
سلام گلم شکمی بود
0
1401/04/29
سارینا🧚 🤍🍓
چرا یک هفته اختلاف داره😕منم شنبه میرم سونو ولی خب فککنم بااین حساب۵هفتم
0
1401/04/29
سارینا🧚 🤍🍓
آخرین پریودیت کی بود؟؟؟
0
1401/04/29
سوال کننده
نمیدونم تا ۲هفته اختلاف طبیعیه
0
1401/04/29
سوال کننده
۷خرداد
0
1401/04/29
سوال کننده
اگه برای قلب میری الان نرو خیلی زوده بزار ۸ هفته بشی
0
1401/04/29
ارزو مامان اردلان و نیکان
برا من دقیق بود البته بی بی زود مثبت شد برام
0
1401/04/29
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
زنده باشید ❤️
عزیزم ضربان قلب جنین در هفته 6 از 90 طبیعی در نظر گرفته می شود و بنابراین ضربان قلب دلبندتان کاملا در محدوده طبیعی قرار دارد نگران نباشید. بابت کیست هم هیچ درمانی لازم نیست اغلب این کیست ها با گذشت زمان به مرور خود به خود برطرف خواهند شد فقط باید در سونوگرافی ها ابعادشان مورد ارزیابی قرار بگیرد، فقط جهت اطمینان کار سنگین نکنید، چرخش ناگهاني نداشته باشید و استراحت خود را افزایش دهید 🌸
زنده باشید ❤️
عزیزم ضربان قلب جنین در هفته 6 از 90 طبیعی در نظر گرفته می شود و بنابراین ضربان قلب دلبندتان کاملا در محدوده طبیعی قرار دارد نگران نباشید. بابت کیست هم هیچ درمانی لازم نیست اغلب این کیست ها با گذشت زمان به مرور خود به خود برطرف خواهند شد فقط باید در سونوگرافی ها ابعادشان مورد ارزیابی قرار بگیرد، فقط جهت اطمینان کار سنگین نکنید، چرخش ناگهاني نداشته باشید و استراحت خود را افزایش دهید 🌸
1
1401/04/30
سارینا🧚 🤍🍓
کلا چکاب نشدم برم ازمایشم بنویسه واسم خودمم میدونم زوده واسه قلب
0
1401/04/30
سوال کننده
سلام مرسی خانم دکتر مهربون
استراحتم در چه حد باشه؟ کار خونه مجاز انجام بدم یا منظورتون استراحت مطلقه؟
خانم دکتر من وقتی زیاد سرپا باشم ترشحاتم خیلییی زیاد میشه مشکلی نداره؟
بعد اینکه ما خونمون پله داره، پله خطرناکه زیاد استفاده کنم؟ روزی یک بار زیاده یا هفته ای یک بار از پله استفاده کنم؟
ببخشید سوالام زیاد شد خیلی ممنونم از پاسخگوییتون❤️❤️❤️😘😘😘😘
استراحتم در چه حد باشه؟ کار خونه مجاز انجام بدم یا منظورتون استراحت مطلقه؟
خانم دکتر من وقتی زیاد سرپا باشم ترشحاتم خیلییی زیاد میشه مشکلی نداره؟
بعد اینکه ما خونمون پله داره، پله خطرناکه زیاد استفاده کنم؟ روزی یک بار زیاده یا هفته ای یک بار از پله استفاده کنم؟
ببخشید سوالام زیاد شد خیلی ممنونم از پاسخگوییتون❤️❤️❤️😘😘😘😘
0
1401/04/30
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ❤️
استراحت نسبی کافی است و کارهایی که به شکم و لگن فشار وارد میکند انجام ندهید. ترشحاتتون چه ویژگی دارند عزیزم؟
استراحت نسبی کافی است و کارهایی که به شکم و لگن فشار وارد میکند انجام ندهید. ترشحاتتون چه ویژگی دارند عزیزم؟
0
1401/04/30
سوال کننده
وقتی استراحت میکنم سفید کش دار وقتی فعالیت میکنم زرد کشدار
0
1401/04/31
پزشک اوما
عزیزم ترشحاتتان با بوی بد همراه هستند؟ زرد تیره یا روشن و ملایم؟ سوزش و خارش ندارید؟
0
1401/04/31
سوال کننده
نه بوی بد نمیده ولی همیشه نه بعضی وقتا یکم سوزش دارم
زرد تیره
زرد تیره
0
1401/04/31
پزشک اوما
عزیزم لباس زیر را منظم روزانه تعویض کرده و از پد بهداشتی روزانه استفاده نکنید. حتما بعد از هر بار استفاده از سرویس بهداشتی خود را با دستمال کاغذی با یک حرکت یک طرفه از سمت واژن به مقعد خشک کنید.
سفیکسیم 400 میلی گرم روزی یک عدد تا یک هفته مصرف کنید.
بابت پله هم بله روزی یک بار زیاد است هرچقدر کمتر استفاده کنید بهتر است 💚
سفیکسیم 400 میلی گرم روزی یک عدد تا یک هفته مصرف کنید.
بابت پله هم بله روزی یک بار زیاد است هرچقدر کمتر استفاده کنید بهتر است 💚
1
1401/05/01
سوال کننده
چشم خانم دکتر خیلی ممنونم ازتون که انقد با صبر و حوصله پاسخ میدین❤️❤️❤️❤️😘😘
1
1401/05/01
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا گل من 💜💜
خداروشکر که مشاوره برایتان مفید هست جان دلم و چنین حسی دارید 😊❤️😊
خداروشکر که مشاوره برایتان مفید هست جان دلم و چنین حسی دارید 😊❤️😊
0
1401/05/01
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوگرافی 35 هفته بارداری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی
- سلام آیا سونو مشکل داره ؟؟؟
- سونو واژینال طول سرویکس در سی هفته
- شرایط سونو واژینال چجوریه
- کسی بیداره عایاااا؟ میخوام برم ازمایش هورمونی بدم بیاین کمک سوال دارم😂😂😂
- سونو تشکیل قلب
- لطفا سونوی منو تفسیر کنید خانم دکتر عزیزم



847

