سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌸
تالاسمی مینور ندارید؟
سلام دکتر جان اره تالاسمی مینور دارم
حالا با توجه به مینور بودنم چه قرصی باید مصرف کنم
به دکتر دسترسی نداشتم فقط رفتم بهداشت بهم گفت روزی دوتا قرص فروس سولفات مصرف کنم آیا درسته؟
اسیدفولیک با چه دوزی میخورید؟
چون سابقه کم کاری تیروییدم دارم
جدیدا آزمایش تیروییدم دادم شنبه جوابش میاد
عزیزم همان فولیک اسید را به همراه دو عدد فروس سولفات برای یک ماه بخورید مناسب است و بعد آزمایش را تکرار کنید. بابت عفونت هم دارو دریافت کنید💗
خیلی ممنون دکتر جان مهربون بابت راهنمایتون خدا شما رو حفظ کنه و همیشه تنتون سلامت باشه 🌹😘❤❤
خواهش میکنم مامان دوست داشتنی و مهربان ❤️یادتان باشد در نوبت بعدی سطح فریتین چک شود، از دعای خیرتون ممنونم و امیدوارم که همیشه شاد باشید 💗💗