Ooma
پرسش (1401/04/26):

سلام‌خانم دکتر و خانمای گل تو شیردهی ریزش مو شدید گرفتم خیلی موهام میریزه

دوطرف جلو موهام ریخته اعصابم خورده خیلی بد شده موهام شامپویی دارویی سراغ ندارید خوب بشه😔😔

آره عزیزم منم شدید ریزش داشتم
یه شامپو ارگان و یه شامپو صبغ گرفتم زدم موهام ریزشش خییییلی کم شده و موهامم داره در میاد دوباره برا من که خیلی خوب بود م
من از اونجاهایی میگیرم که طب سنتی واسلامی کار میکنن
مرسی عزیزم
میشه عکسشو بدی
قربونت عزیزم
داروخانه ها ندارن؟
آره میفرستم
نه داروخونه ها ندارن
نمیدونم کجا طب سنتی هست
طرز استفاده ش چجوریه
اول شامپو ارگان رو میزنی میشوری بعد صبغ و میزنی پنج دقیقه موهاتو ماساژ میدی ولی نباید تو پیشونیت بیاد چون مو در میاری
اون صبغ هم دو مدل من چون موهام چرب برا موی چرب خریدم برا موهای خشک هم داره
ممنون عزیزم
خیلی لطف کردی
قربونت.. چون خودم جواب گرفتم بهت گفتم خودمم افسردگی گرفته بودم از بس موهام ریزش داشت
فداتشم آره بخدا منم دارم افسردگی میگیرم
شما کدوم شهری؟
من اقلید فارس
اگه پیدا کردم پیج این عطاری که کاشان هست برات میفرستم سفارش بده بیارن برات
‌سلام زهره خانوم ریزش موهاتون و کم کرده و موهاتون دوباره داره در میاد و پر پشت میشه؟؟؟
از عطاری هم میشه گرفت و قیمتش چه طوره؟؟
منم موهای پرپشت و بلندی داشتم الان موهام بلند هست اما پر پشت نه واقعا منم افسردگی گرفتم
ممنون عزیزم خیلی لطف کردی
بی زحمت برام بفرست شماره ش رو چون اینستا ندارم
عزیزم قرص کالمرز تقویتی هم خیلی خوبه واسه ریزش مو
مخصوص مو هست؟
پودر پروتئین و پودر ولنس
با شامپو و تونیک هیراکس
استفاده کن
شما استفاده کردی؟
زهره جون عطاری ها هم دارند؟
آره عزیزم موهام مث سبزه عید شده کلللی مو آوردم
باید بپرسین ولی فک کنم عطاری ها ندارن و بیشتر اونجاها که وسایل طب اسلامی میفروشن دارن من دوتاش گرفتم 60 تومن
نگا این جلو موهای منه که کامل ریخته بود الان اینجوری مو اورده
وای چقدر خوب شده خوشبحالت من دارم کچل میشم اینقدر که میریزه
قبلا موهاتون پر پشت بود؟
تقریبا چهل روزه استفاده کردم
نه زياد
موهای منم زیاد پرپشت نبود الانم که داره میریزه هیچی نمونده برام
این موهایی که دارن درمیان قبلا هم بودن؟یا جدیدن؟
نه نداشتم عزیزم این حجم مو رو
ا چه خوب منم میگیرم
تو این سایت داره۳۰ میده
باید هردوتاشم باهم استفاده بشه؟نمیشه به جای ارگان یه چیز دیگه بزنیم؟
چقدر خوب شده خداییش
چه سایتیه؟
منم شدیدااااا ریزش مو داشتم
هیرویت و زینک و مولتی ویتامین اینا خوردم
سلامت مارکت، بالاش نوشته ولی شامپو ارگانو نداره
باید باسلام ببینم داره
خوب شدی؟
مرسی دستتون درد نکنه موهاتون خیلی خوبه من مثلا جایی از سرم مثل جلوی موهام کم نیست که تو ذوق بزنه قبلاً وقتی کسی میخواست موهامو ببافه دستاس درد می‌گرفت آنقدر زیاد بود اما آنقدر از اتو مو و شامپوهای مختلف استفاده کردم که موهام ریزش گرفت و حجمشم خیلی خیلی کم شده ایشالا که منم نتیجه بگیرم
عوارضی چیزی نداره؟
زهره جان بیا یه دقیقه کارت دارم
عزیزم نترس دوباره درمیاد منم همینطور شدم خیلی ناراحت شدم همش به شوهرم میگفتم دارم کچل میشم بریم دکتر رفتم دکتر گفت نترس اگه کچل بشی هم درمیاد ویتامین ب و اینا داد گفت ولی وزنت و میبره بالا منم نخوردم خودش خوب شد الان قشنگ مثل همین خانوم دراومدن
سیماجان اخه دوستمون میگن این موهایی که دراومده قبل از ریزش اینقدر مو نداشته
جونم عزیزم
تو عکس پروفایلمم پیداس چقد بغل موهام خالی شده بوده
زهره جون میتونی برام شامپو ها رو بگیری پست کنی
اره عکست پیداست از منم دقیقا همینجوری شده
من خودم از کاشان آبجیم می‌خره برام میاره بهش گفتم پیجشو بفرسته یا شمارشو سفارش بده زود به دستت میرسه
دست گلت درد نکنه
پس بی زحمت برام شمارشو بده
خدا خیرت بده الهی
راستی رنگ شامپو سبغ سبزه؟
منم موهام به شدت ریخت دوطرف سرم کامل خالی شد اما بعد از ۶ ماهگی دراومدن. الان توی سرم کلی موی کوتاهه که تازه دارن رشد میکنن.منم خیلی نگران بودم اما هرکی میدید میگفت بعد درمیاد که دراومدن
من از قبل ریخته بود حالا تو دوران شیردهی بدتر شده کچل شدم
خیلی تو روحیه م تاثیر متفی گذاشته
موهامو شونه میکنم گوله گوله مو میاد تو دستم
نه عزیزم سیاه
مرسی گلم
منتظرم بهم شماره بدی عزیزم
پیج هم شد بده میگم‌جاریم اینستا برام بگیره
باشه عزیزم منتظرم آبجیم بفرسته برام
فداتشم
خیلی لطف میکنی عزیزم
خدا برات خوب بخواد الهی
سلام
09377704542
آزانی
این شماره واتس آپ پیامشون بدین بگین میخام از محصولاتتون سفارش بدم چجوری باید سفارش بدم تا عضو گروهتون کنن
یه دنیا ممنون عزیزم
خیلی لطف کردی گلم
خداحفظ کنه پسر نازتو
قربونت عزیزم انشالله که برا شمام جواب بده
ممنون گلم 🥰
امید خدا
نه من مو داشتم ریخت باز دراومد
سلام به روی قشنگتون مامان جان
چه مکمل هایی مصرف می‌کنید ؟ بعد زایمان چکاپ انجام شده ؟
سلام‌ اول برو ی چکاب بده شاید ویتامین دی یا اهن بدنت کم شده
من یکسال ریزش مو شدید داشتم چکاب دادم همه ویتامین بدنم پایین بود زینک و اهن و ویتامین دی میخورم دوماه هست موهام نمیریزه بهترشده
سلام گلم من مشاوره پوست موام شمارمو میزارم اگ خواستی واتساپ پی ام بده ک کمکت کنم
09359540896
شرفیان هستم گلم
چه با نمک
خوشبحالت ک بهت ساخته
کاش عکس اینارو ک دادی منم استفاده کنم بهم بسازه😢
پری منم تواین شرایطم دورتا دور سرم اونجاهایی ک ریخته بود ازعید دارن درمیان بدتر رومخن
کوتاهن فرمیخورن پشت گوشام اصلا ی وضعین.من ریزش شدید داشتم.
قرص هیر ویت خوردم خیلی زود ریزشم قطع شد و دراومدن موهام
فرق سرمو ک باز میکردم قشنگ ی ردیف پرپشت مث ریش مردا دراومده بودن سیخ بودن الان بلند شدن دیگه بهتره یکم
خب زهرا منم ی مدت شامپو هلث نوشن لدورا استفاده کردم واقعا خوب بودم بهم افتاد
ولی بعد از ی سال انگار ریزششون برگشت دو برابر میریختن قطعش کردم دیگه الان شامپو صدفی اوه میزنم😂😂
این قرص ها هم باید ببینم بهم میسازه یا ن چون ب هرکسی نمیسازه
ببین 😄
ببین 😄
😂😂😂😂
اول ببین علت ریزش موهات چیه
من یکی شیر دهی بود یکیم کرونا
دورتا دور کلم جاهای ک مو رشد میکنه همین شکلیه
بااااز خوبه الان بلند شدن عید سیخ بودن همه روهوا عین ریش شوهرم😮‍💨😮‍💨
باید برم چکاب
فک کنم تیروییدمه
ولی تو کرونا وحشدناک شدم گوه تو کرونا ک هرکیو میبینم میگه تو کرونا بدتر شدن ریزش موها😑
اره انگار برق گرفتن ولی بلند ک بشن خوب میشن😂
اره ازاونم میشه
ماهممون کرونا گرفتیم هممون ریزش موشدید داشتیم
من نصف موهام ریخت
در کل هم آب ها افتضاحن
دیگه مثل قدیما خالص و تمیز نیستن
سرب دارن😑
ولی بری دکتر بهتره بنظرم
زهرا من تموم شدم🤪گود نایت مای دییر😴😴❤
شب بخیر عزیزم🥰😘
سلام خانم دکتر عزیز من فقط قرص آهن خوردم آزمایش خون دادم فرتین خونم زیاد شده
از وقتی شیرمیدم ریزش موهام شروع شده
قبلا اصلا موهام نمیریخت
ممنون عزیزم
عزیزم سطح ویتامین دی چک شده؟. تیروئید چطور؟
بعله خانم دکتر تیرویید ندارم ویتامین دی هم خوب بوده
فقط قرص آهن خوردم فرتین خونم بالا بود
بقیه چیزا خوب بوده
عزیزم بنابراین صبوری کنید موهایی که در بارداری در دوره استراحت بوده اند در حال ریزش هستند و به گذشت زمان شرایط بهتر خواهد شد ،اگر شدت ریزش زیاد بود بیوتین بپانتین بزنید💜
ممنون‌خانم دکتر عزیز و مهربون
خدا پایدارتون کنه🥰
خواهش میکنم مامان مهربان و ممنونم از دعای زیباتون ❤️امیدوارم که همیشه لبخند بر لب باشید 💗💗
stk: |~|11|~|103_col
فداتون
ممنونم ازشما
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه