دوطرف جلو موهام ریخته اعصابم خورده خیلی بد شده موهام شامپویی دارویی سراغ ندارید خوب بشه😔😔
پرسش (1401/04/26):
سلامخانم دکتر و خانمای گل تو شیردهی ریزش مو شدید گرفتم خیلی موهام میریزه
1051
124
1401/04/26
سوال کننده
0
1401/04/26
زهره(مهرسام) 💜
آره عزیزم منم شدید ریزش داشتم
یه شامپو ارگان و یه شامپو صبغ گرفتم زدم موهام ریزشش خییییلی کم شده و موهامم داره در میاد دوباره برا من که خیلی خوب بود م
یه شامپو ارگان و یه شامپو صبغ گرفتم زدم موهام ریزشش خییییلی کم شده و موهامم داره در میاد دوباره برا من که خیلی خوب بود م
0
1401/04/26
زهره(مهرسام) 💜
من از اونجاهایی میگیرم که طب سنتی واسلامی کار میکنن
0
1401/04/26
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/04/26
سوال کننده
میشه عکسشو بدی
0
1401/04/26
زهره(مهرسام) 💜
قربونت عزیزم
0
1401/04/26
سوال کننده
داروخانه ها ندارن؟
0
1401/04/26
زهره(مهرسام) 💜
آره میفرستم
نه داروخونه ها ندارن
نه داروخونه ها ندارن
0
1401/04/26
سوال کننده
نمیدونم کجا طب سنتی هست
0
1401/04/26
زهره(مهرسام) 💜

0
1401/04/26
سوال کننده
طرز استفاده ش چجوریه
0
1401/04/26
زهره(مهرسام) 💜
اول شامپو ارگان رو میزنی میشوری بعد صبغ و میزنی پنج دقیقه موهاتو ماساژ میدی ولی نباید تو پیشونیت بیاد چون مو در میاری
0
1401/04/26
زهره(مهرسام) 💜
اون صبغ هم دو مدل من چون موهام چرب برا موی چرب خریدم برا موهای خشک هم داره
0
1401/04/26
سوال کننده
ممنون عزیزم
خیلی لطف کردی
خیلی لطف کردی
0
1401/04/26
زهره(مهرسام) 💜
قربونت.. چون خودم جواب گرفتم بهت گفتم خودمم افسردگی گرفته بودم از بس موهام ریزش داشت
0
1401/04/26
سوال کننده
فداتشم آره بخدا منم دارم افسردگی میگیرم
0
1401/04/26
سوال کننده
شما کدوم شهری؟
0
1401/04/26
زهره(مهرسام) 💜
من اقلید فارس
0
1401/04/26
زهره(مهرسام) 💜
اگه پیدا کردم پیج این عطاری که کاشان هست برات میفرستم سفارش بده بیارن برات
0
1401/04/26
مهسا مامان ماهورا🌺
سلام زهره خانوم ریزش موهاتون و کم کرده و موهاتون دوباره داره در میاد و پر پشت میشه؟؟؟
از عطاری هم میشه گرفت و قیمتش چه طوره؟؟
از عطاری هم میشه گرفت و قیمتش چه طوره؟؟
0
1401/04/26
مهسا مامان ماهورا🌺
منم موهای پرپشت و بلندی داشتم الان موهام بلند هست اما پر پشت نه واقعا منم افسردگی گرفتم
0
1401/04/26
سوال کننده
ممنون عزیزم خیلی لطف کردی
0
1401/04/26
سوال کننده
بی زحمت برام بفرست شماره ش رو چون اینستا ندارم
0
1401/04/26
🌹sara 🌹
عزیزم قرص کالمرز تقویتی هم خیلی خوبه واسه ریزش مو
0
1401/04/26
سوال کننده
مخصوص مو هست؟
0
1401/04/26
maman mahed 👼
پودر پروتئین و پودر ولنس
با شامپو و تونیک هیراکس
با شامپو و تونیک هیراکس
0
1401/04/26
maman mahed 👼
استفاده کن
0
1401/04/26
سوال کننده
شما استفاده کردی؟
0
1401/04/26
سوال کننده
زهره جون عطاری ها هم دارند؟
0
1401/04/26
زهره(مهرسام) 💜
آره عزیزم موهام مث سبزه عید شده کلللی مو آوردم
باید بپرسین ولی فک کنم عطاری ها ندارن و بیشتر اونجاها که وسایل طب اسلامی میفروشن دارن من دوتاش گرفتم 60 تومن
باید بپرسین ولی فک کنم عطاری ها ندارن و بیشتر اونجاها که وسایل طب اسلامی میفروشن دارن من دوتاش گرفتم 60 تومن
2
1401/04/26
زهره(مهرسام) 💜

0
1401/04/26
زهره(مهرسام) 💜
نگا این جلو موهای منه که کامل ریخته بود الان اینجوری مو اورده
0
1401/04/26
مامان ایلیا و اهورا
وای چقدر خوب شده خوشبحالت من دارم کچل میشم اینقدر که میریزه
0
1401/04/26
مامان ایلیا و اهورا
قبلا موهاتون پر پشت بود؟
0
1401/04/26
زهره(مهرسام) 💜
تقریبا چهل روزه استفاده کردم
0
1401/04/26
زهره(مهرسام) 💜
نه زياد
0
1401/04/26
مامان ایلیا و اهورا
موهای منم زیاد پرپشت نبود الانم که داره میریزه هیچی نمونده برام
0
1401/04/26
مامان ایلیا و اهورا
این موهایی که دارن درمیان قبلا هم بودن؟یا جدیدن؟
1
1401/04/26
زهره(مهرسام) 💜
نه نداشتم عزیزم این حجم مو رو
0
1401/04/26
مامان ایلیا و اهورا
ا چه خوب منم میگیرم
0
1401/04/26
مامان ایلیا و اهورا

0
1401/04/26
مامان ایلیا و اهورا
تو این سایت داره۳۰ میده
0
1401/04/26
مامان ایلیا و اهورا
باید هردوتاشم باهم استفاده بشه؟نمیشه به جای ارگان یه چیز دیگه بزنیم؟
0
1401/04/26
سوال کننده
چقدر خوب شده خداییش
0
1401/04/26
سوال کننده
چه سایتیه؟
0
1401/04/26
مامان آروشا کوچولو
منم شدیدااااا ریزش مو داشتم
0
1401/04/26
مامان آروشا کوچولو
هیرویت و زینک و مولتی ویتامین اینا خوردم
0
1401/04/26
مامان ایلیا و اهورا
سلامت مارکت، بالاش نوشته ولی شامپو ارگانو نداره
0
1401/04/26
سوال کننده
باید باسلام ببینم داره
0
1401/04/26
سوال کننده
خوب شدی؟
0
1401/04/26
مهسا مامان ماهورا🌺
مرسی دستتون درد نکنه موهاتون خیلی خوبه من مثلا جایی از سرم مثل جلوی موهام کم نیست که تو ذوق بزنه قبلاً وقتی کسی میخواست موهامو ببافه دستاس درد میگرفت آنقدر زیاد بود اما آنقدر از اتو مو و شامپوهای مختلف استفاده کردم که موهام ریزش گرفت و حجمشم خیلی خیلی کم شده ایشالا که منم نتیجه بگیرم
0
1401/04/26
مهسا مامان ماهورا🌺
عوارضی چیزی نداره؟
0
1401/04/26
سوال کننده
زهره جان بیا یه دقیقه کارت دارم
0
1401/04/26
سیما sima
عزیزم نترس دوباره درمیاد منم همینطور شدم خیلی ناراحت شدم همش به شوهرم میگفتم دارم کچل میشم بریم دکتر رفتم دکتر گفت نترس اگه کچل بشی هم درمیاد ویتامین ب و اینا داد گفت ولی وزنت و میبره بالا منم نخوردم خودش خوب شد الان قشنگ مثل همین خانوم دراومدن
0
1401/04/26
مامان ایلیا و اهورا
سیماجان اخه دوستمون میگن این موهایی که دراومده قبل از ریزش اینقدر مو نداشته
0
1401/04/26
زهره(مهرسام) 💜
جونم عزیزم
0
1401/04/26
زهره(مهرسام) 💜
تو عکس پروفایلمم پیداس چقد بغل موهام خالی شده بوده
0
1401/04/26
سوال کننده
زهره جون میتونی برام شامپو ها رو بگیری پست کنی
0
1401/04/26
سوال کننده
اره عکست پیداست از منم دقیقا همینجوری شده
-1
1401/04/26
زهره(مهرسام) 💜
من خودم از کاشان آبجیم میخره برام میاره بهش گفتم پیجشو بفرسته یا شمارشو سفارش بده زود به دستت میرسه
0
1401/04/26
سوال کننده
دست گلت درد نکنه
پس بی زحمت برام شمارشو بده
پس بی زحمت برام شمارشو بده
0
1401/04/26
سوال کننده
خدا خیرت بده الهی
0
1401/04/26
سوال کننده
راستی رنگ شامپو سبغ سبزه؟
0
1401/04/26
لیلی .
منم موهام به شدت ریخت دوطرف سرم کامل خالی شد اما بعد از ۶ ماهگی دراومدن. الان توی سرم کلی موی کوتاهه که تازه دارن رشد میکنن.منم خیلی نگران بودم اما هرکی میدید میگفت بعد درمیاد که دراومدن
0
1401/04/26
سوال کننده
من از قبل ریخته بود حالا تو دوران شیردهی بدتر شده کچل شدم
0
1401/04/26
سوال کننده
خیلی تو روحیه م تاثیر متفی گذاشته
0
1401/04/26
سوال کننده
موهامو شونه میکنم گوله گوله مو میاد تو دستم
0
1401/04/26
زهره(مهرسام) 💜
نه عزیزم سیاه
0
1401/04/26
سوال کننده
مرسی گلم
0
1401/04/26
سوال کننده
منتظرم بهم شماره بدی عزیزم
پیج هم شد بده میگمجاریم اینستا برام بگیره
پیج هم شد بده میگمجاریم اینستا برام بگیره
0
1401/04/26
زهره(مهرسام) 💜
باشه عزیزم منتظرم آبجیم بفرسته برام
0
1401/04/26
سوال کننده
فداتشم
خیلی لطف میکنی عزیزم
خیلی لطف میکنی عزیزم
0
1401/04/26
سوال کننده
خدا برات خوب بخواد الهی
0
1401/04/26
زهره(مهرسام) 💜
سلام
09377704542
آزانی
09377704542
آزانی
1
1401/04/26
زهره(مهرسام) 💜
این شماره واتس آپ پیامشون بدین بگین میخام از محصولاتتون سفارش بدم چجوری باید سفارش بدم تا عضو گروهتون کنن
0
1401/04/26
سوال کننده
یه دنیا ممنون عزیزم
0
1401/04/26
سوال کننده
خیلی لطف کردی گلم
خداحفظ کنه پسر نازتو
خداحفظ کنه پسر نازتو
0
1401/04/26
زهره(مهرسام) 💜
قربونت عزیزم انشالله که برا شمام جواب بده
0
1401/04/26
سوال کننده
ممنون گلم 🥰
امید خدا
امید خدا
0
1401/04/26
سیما sima
نه من مو داشتم ریخت باز دراومد
0
1401/04/26
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟ بعد زایمان چکاپ انجام شده ؟
چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟ بعد زایمان چکاپ انجام شده ؟
0
1401/04/26
khatoon mahdavi
سلام اول برو ی چکاب بده شاید ویتامین دی یا اهن بدنت کم شده
من یکسال ریزش مو شدید داشتم چکاب دادم همه ویتامین بدنم پایین بود زینک و اهن و ویتامین دی میخورم دوماه هست موهام نمیریزه بهترشده
من یکسال ریزش مو شدید داشتم چکاب دادم همه ویتامین بدنم پایین بود زینک و اهن و ویتامین دی میخورم دوماه هست موهام نمیریزه بهترشده
0
1401/04/28
asal Sh
سلام گلم من مشاوره پوست موام شمارمو میزارم اگ خواستی واتساپ پی ام بده ک کمکت کنم
0
1401/04/28
asal Sh
09359540896
0
1401/04/28
asal Sh
شرفیان هستم گلم
0
1401/04/28
Parisa ♡🦋
چه با نمک
خوشبحالت ک بهت ساخته
کاش عکس اینارو ک دادی منم استفاده کنم بهم بسازه😢
خوشبحالت ک بهت ساخته
کاش عکس اینارو ک دادی منم استفاده کنم بهم بسازه😢
1
1401/04/28
🍃🌵Zahra🌱 .
پری منم تواین شرایطم دورتا دور سرم اونجاهایی ک ریخته بود ازعید دارن درمیان بدتر رومخن
کوتاهن فرمیخورن پشت گوشام اصلا ی وضعین.من ریزش شدید داشتم.
قرص هیر ویت خوردم خیلی زود ریزشم قطع شد و دراومدن موهام
فرق سرمو ک باز میکردم قشنگ ی ردیف پرپشت مث ریش مردا دراومده بودن سیخ بودن الان بلند شدن دیگه بهتره یکم
کوتاهن فرمیخورن پشت گوشام اصلا ی وضعین.من ریزش شدید داشتم.
قرص هیر ویت خوردم خیلی زود ریزشم قطع شد و دراومدن موهام
فرق سرمو ک باز میکردم قشنگ ی ردیف پرپشت مث ریش مردا دراومده بودن سیخ بودن الان بلند شدن دیگه بهتره یکم
0
1401/04/28
Parisa ♡🦋
خب زهرا منم ی مدت شامپو هلث نوشن لدورا استفاده کردم واقعا خوب بودم بهم افتاد
ولی بعد از ی سال انگار ریزششون برگشت دو برابر میریختن قطعش کردم دیگه الان شامپو صدفی اوه میزنم😂😂
این قرص ها هم باید ببینم بهم میسازه یا ن چون ب هرکسی نمیسازه
ولی بعد از ی سال انگار ریزششون برگشت دو برابر میریختن قطعش کردم دیگه الان شامپو صدفی اوه میزنم😂😂
این قرص ها هم باید ببینم بهم میسازه یا ن چون ب هرکسی نمیسازه
1
1401/04/28
🍃🌵Zahra🌱 .

ببین 😄
0
1401/04/28
Parisa ♡🦋
😂😂😂😂
1
1401/04/28
🍃🌵Zahra🌱 .
اول ببین علت ریزش موهات چیه
من یکی شیر دهی بود یکیم کرونا
من یکی شیر دهی بود یکیم کرونا
1
1401/04/28
🍃🌵Zahra🌱 .
دورتا دور کلم جاهای ک مو رشد میکنه همین شکلیه
بااااز خوبه الان بلند شدن عید سیخ بودن همه روهوا عین ریش شوهرم😮💨😮💨
بااااز خوبه الان بلند شدن عید سیخ بودن همه روهوا عین ریش شوهرم😮💨😮💨
0
1401/04/28
Parisa ♡🦋
باید برم چکاب
فک کنم تیروییدمه
ولی تو کرونا وحشدناک شدم گوه تو کرونا ک هرکیو میبینم میگه تو کرونا بدتر شدن ریزش موها😑
فک کنم تیروییدمه
ولی تو کرونا وحشدناک شدم گوه تو کرونا ک هرکیو میبینم میگه تو کرونا بدتر شدن ریزش موها😑
0
1401/04/28
Parisa ♡🦋
اره انگار برق گرفتن ولی بلند ک بشن خوب میشن😂
1
1401/04/28
🍃🌵Zahra🌱 .
اره ازاونم میشه
ماهممون کرونا گرفتیم هممون ریزش موشدید داشتیم
من نصف موهام ریخت
ماهممون کرونا گرفتیم هممون ریزش موشدید داشتیم
من نصف موهام ریخت
0
1401/04/28
Parisa ♡🦋
در کل هم آب ها افتضاحن
دیگه مثل قدیما خالص و تمیز نیستن
سرب دارن😑
دیگه مثل قدیما خالص و تمیز نیستن
سرب دارن😑
1
1401/04/28
🍃🌵Zahra🌱 .
ولی بری دکتر بهتره بنظرم
0
1401/04/28
Parisa ♡🦋
زهرا من تموم شدم🤪گود نایت مای دییر😴😴❤
0
1401/04/28
🍃🌵Zahra🌱 .
شب بخیر عزیزم🥰😘
0
1401/04/28
سوال کننده
سلام خانم دکتر عزیز من فقط قرص آهن خوردم آزمایش خون دادم فرتین خونم زیاد شده
0
1401/04/28
سوال کننده
از وقتی شیرمیدم ریزش موهام شروع شده
قبلا اصلا موهام نمیریخت
قبلا اصلا موهام نمیریخت
0
1401/04/28
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/04/28
پزشک اوما
عزیزم سطح ویتامین دی چک شده؟. تیروئید چطور؟
0
1401/04/28
سوال کننده
بعله خانم دکتر تیرویید ندارم ویتامین دی هم خوب بوده
0
1401/04/28
سوال کننده
فقط قرص آهن خوردم فرتین خونم بالا بود
بقیه چیزا خوب بوده
بقیه چیزا خوب بوده
0
1401/04/29
پزشک اوما
عزیزم بنابراین صبوری کنید موهایی که در بارداری در دوره استراحت بوده اند در حال ریزش هستند و به گذشت زمان شرایط بهتر خواهد شد ،اگر شدت ریزش زیاد بود بیوتین بپانتین بزنید💜
1
1401/04/29
سوال کننده
ممنونخانم دکتر عزیز و مهربون
خدا پایدارتون کنه🥰
خدا پایدارتون کنه🥰
1
1401/04/29
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان مهربان و ممنونم از دعای زیباتون ❤️امیدوارم که همیشه لبخند بر لب باشید 💗💗
0
1401/04/29
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
0
1401/04/29
سوال کننده
فداتون
ممنونم ازشما
ممنونم ازشما
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




