سلام این قرصا دکتر تجویز کردن یادم رف بگم تا کی بخورم
اسم قرصا میگید
هنو نخریدم ثبت سیستم شده
پرسش (1401/04/25):
اسم قرصا میشه بگید چیه؟
419
53
1401/04/25
سوال کننده
0
1401/04/25
سوال کننده

2
1401/04/25
مامان محمد حسین
اولی قرص کلومیفن هست
دومی دگزامتازون
سومی لووتیروکسن هست
دومی دگزامتازون
سومی لووتیروکسن هست
2
1401/04/25
مامان محمد حسین
آمپول ها
پنج قاعدگی
ششم قاعدگی
پنج قاعدگی
ششم قاعدگی
1
1401/04/25
مامان محمد حسین
لووتیروکسن از امروز بخور
اولین و دومی قرص هم از روز سوم قاعدگی
اولین و دومی قرص هم از روز سوم قاعدگی
0
1401/04/25
سوال کننده
سلام عزیزم
من هفته دیگ پریود میشم اینارو همون هفته بخورن
این هفته چیزی نخورم هنو نخریدم بهم گف هفته دیگ بخر مصرف کن امپول هم چ پریود شدی چ نشدی بایذ بزنی
من هفته دیگ پریود میشم اینارو همون هفته بخورن
این هفته چیزی نخورم هنو نخریدم بهم گف هفته دیگ بخر مصرف کن امپول هم چ پریود شدی چ نشدی بایذ بزنی
0
1401/04/25
سوال کننده
قرص پرگناکر کانسپشن گف این هفته بخور
0
1401/04/25
سوال کننده
مرسی عزیزم خیلی لطف کردید🌼
2
1401/04/25
مامان محمد حسین
لووتیروکسن فک کنم برای تیروئید هست
نوشته از امروز بخوری
نوشته از امروز بخوری
1
1401/04/25
مامان محمد حسین
خواهش😇
2
1401/04/25
مامان محمد حسین
آمپول هارو نوشتهه روز ۵ و ۶ پریودی
0
1401/04/25
سوال کننده
تیروئیدم ۴هستش زیاده؟
1
1401/04/25
سمیه 💙
لووتیروکسین معمولافقط ناشتااستفاده میشه
0
1401/04/25
سوال کننده
سلام عزیزم
من تیروئیدم ۴هس خوبه؟
من تیروئیدم ۴هس خوبه؟
1
1401/04/25
سمیه 💙
سلام گلم اول باید رنج تیروئیدتو توی جواب آزمایش ببینی مقایسه کنی
اگه پزشک دیده وبراین اساس لووتیروکسین تجویزکرده پس حتما کم کاری داری
اگه پزشک دیده وبراین اساس لووتیروکسین تجویزکرده پس حتما کم کاری داری
1
1401/04/25
mahtab ...
لووتروکسین از امروز و کلومیفن و دگزا از روز سوم قاعدگی
1
1401/04/25
mahtab ...
لووتروکسین باید ناشتا باشی
1
1401/04/25
mahtab ...
کلومیفن هم راس ساعت مشخص مصرف بشه
1
1401/04/25
mahtab ...
آمپول هارو هم پنجم و ششم قاعدگیت میزنی
1
1401/04/25
mahtab ...
روز ۱۲ هم میری یونو
0
1401/04/25
سوال کننده
توی ازمایش ۴هستش
دگزامتازون هم ک الان سرچ کردم ک پوکی استخوان میاره 🤔
دگزامتازون هم ک الان سرچ کردم ک پوکی استخوان میاره 🤔
1
1401/04/25
mahtab ...
سونو😑😑😑
1
1401/04/25
سمیه 💙
رنجش ازچندتاچنده؟
0
1401/04/25
سوال کننده
فقط ۴ زده توی ازمایش
1
1401/04/25
سمیه 💙
مگه قراره یه عمراستفاده کنی
همه کورتونهااین عوارضودارن
همه کورتونهااین عوارضودارن
1
1401/04/25
سمیه 💙
عکسشوبفرست
0
1401/04/25
سوال کننده

0
1401/04/25
سوال کننده
فرستاذم عزیزم
0
1401/04/25
سوال کننده
مرسی عزیزم🌼🤍
1
1401/04/25
سمیه 💙
لب مرزه نگرانی نداره خیلیامصرف میکنن حتی توبارداری مشکلی نداره
0
1401/04/25
سوال کننده
مرسی عزیزم 🍃🌼
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




