سلام دوستان و پزشک محترم دخترم از ۱ ماه و نیم اسپاسم شیرخوارگی میگرفت قبلن روزی ۷ تا ۸ بار بود بردمش دکتر مغز و اعصاب براش فنوباربیتیال ۱۵ نوشت یک نصفه صبح و یک نصف شب ۳ ماه تحت نظر بود ولی خوب نشد با این قرص میگرفتش ولی ۱ تا ۲ بار ..بردمش پیش یه دکتر دیگه براش لوبل نوشت ۶ روز اصلن نگرفتش و بعد ۶ روز خیلی خفیف گرفتش دوباره بردم پیش دگتر جدیدش براش سابریل ۵۰۰ نوشته روزی یه نصف صبح یه نصفه شب کسی نوزادش استفاده میکنه؟؟؟و اینکه دکتر جان عوارض داره؟؟؟ طفلی بچه م خیلی اذیت میشه ناله میکنه وقتی اسپاسم میگیرتش عوارض سابریل رو خوندم میترسم بهش بدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1063
1401/03/14



