سلام من روز سه شنبه میرم برا زایمان که البته سزارین میشم میخوام بدونم میتونم از امروز قطره شیرافزا بخورم سربچه اولم دو روز طول کشید تا شیرم اومد پسرمخیلی گریه میکرد و اینکه یه مارک خوب از شیرافزا بهم معرفی کنید ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



570
1401/03/01




