سلام خانم دکتر
با توجه به اینکه دو قلو باردار بودم ولی تو یکی از ساک های بارداری ضربان قلب رویت نشد و ی هماتوم دو سی سی مشاهده شد در سونو، میخواستم ازتون بپرسم هماتوم در کنار کدوم ساک بارداری قرار دارد، با توجه به اینکه ای وی اف هم هستم دکتر داروهامو زیاد نکرده
دو تا امپول پروژسترون و یک شیاف پروژسترون دارم، نیازی به اضافه کردن دارو هست؟
پرسش (1401/02/03):
بارداری دو قلویی و هماتوم 2سی سی
2492
64
1401/02/03
سوال کننده
0
1401/02/03
سوال کننده

0
1401/02/03
سوال کننده

0
1401/02/03
سوال کننده

0
1401/02/03
سوال کننده

1
1401/02/03
. مامان بهار
سلام اصلا نگران نباش دفع میشه من ان تی دفع شده بودفقط نیازبه استراحت هس
0
1401/02/03
. مامان بهار
دکترخیلی ترسوندم
0
1401/02/03
ماه 💙
شمام دوقلو داشتی عزیزم؟
0
1401/02/03
. مامان بهار
نه عزیزم فرقی نداره یه قل یادوقل اکثراهماتوم دارن مامانای باردار
1
1401/02/03
ماه 💙
اره منم داشتم ،فک کردم منظورتون دوقلو بودنه
0
1401/02/03
سوال کننده
من لکه بینی ام چند ساعت اصلا نیست دوباره میاد
0
1401/02/03
سوال کننده
این بیشتر نگرانم میکنه، شمام اینجوری بودید؟
0
1401/02/03
سوال کننده
برای شما اندازه اش چند بود؟
0
1401/02/03
. مامان بهار
نمیدونم سنوگرافیموبفرسم میفهمی خودت؟
0
1401/02/03
. مامان بهار
من اصلا لکه بینی نداشتم
0
1401/02/03
. مامان بهار

1
1401/02/03
فرزانه مامان شازده والا
منم دوقلو داشتم
یکیش هماتوم داشت و اطراف ساک پر از خون بود ولی سالم موند الحمدا..
اونیکی که خونی دورش نبود و سالم بود ایست قلبی کرد
یکیش هماتوم داشت و اطراف ساک پر از خون بود ولی سالم موند الحمدا..
اونیکی که خونی دورش نبود و سالم بود ایست قلبی کرد
0
1401/02/03
سوال کننده
خیلی دوران پر استرسی هست؟
برای چقدر زمان برد جذب شد
برای چقدر زمان برد جذب شد
0
1401/02/03
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
سلام منم کنار یکی از جنین هام هماتوم بود ولی تا ان تی جذب شد استراحت داشته باش چیزی نمیشه
0
1401/02/03
سوال کننده
عزیزم شما لکه بینی داشتید؟
0
1401/02/03
سوال کننده
چی مصرف میکردید؟
0
1401/02/03
مامان بچه ها m
سلام منم لکه بینی داشتم زیاد و دقیقا هشت هفته ک سونو رفتم ببینم هماتوم در چ حاله دکتر گفت یکی جنینا رشد نکرده و گفت احتمالا هماتوم پشت همون بوده برا سونو ان تی ک رفتم اصلا اثری ازش نبود
0
1401/02/03
مامان بچه ها m
من امپول پروژسترون هرروز و اونکسا هرروز و دوتا شیاف با اسپرین ۸۰
1
1401/02/03
سوال کننده
خداروشکر انشاا.. سالم بغل بگیری نی نی ات رو
0
1401/02/03
سوال کننده
انوکسا به من نداده
0
1401/02/03
سوال کننده
اسپرین هم گفت قطع کن
0
1401/02/03
سوال کننده
لکه بینی ات تا کی بود عزیرم؟
0
1401/02/03
MaMaNe Deniz❤Delana
عزیزم دکترت گفت هردو ضربان قلب دارند؟
0
1401/02/03
سوال کننده
نه یکیشون نداره عزیزم
0
1401/02/03
MaMaNe Deniz❤Delana
اره فکر کردم نمیدونی میخواستم ببینم دکترت بهت گفته
0
1401/02/03
MaMaNe Deniz❤Delana
انشاالله بسلامتی بغلش بگیری🥰
0
1401/02/03
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/02/03
سوال کننده
ده روزه لکه دارم خیلی نگرانم
1
1401/02/04
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
نه لکه بینی نداشتم
داروهامم روزی یک آسپرین دوتا آمپول پروژسترون ۵۰
چهار تا قرص استرادیول
داروهامم روزی یک آسپرین دوتا آمپول پروژسترون ۵۰
چهار تا قرص استرادیول
1
1401/02/04
مامان بچه ها m
کمکم از بین میره منم حدود ی هفته بود چون هماتومه یا جذب میشه یا دفع
1
1401/02/04
ساجده غلامی
سلام منم بارداری دوقلویی دارم هفته6 هماتوم داشتم تاnt رفتم کلا جذب شده بود اصلا جای نگرانی نیست.. من فقط شیاف استفاده کردم.
1
1401/02/04
پزشک اوما
سلام مامان جان
عزیزم طبق گزارش بنظر مجموعا یک ساک بارداری با دو جنین دیده شده است. در سونوگرافی قبلی شرایط چطور گزارش شده بود؟
عزیزم طبق گزارش بنظر مجموعا یک ساک بارداری با دو جنین دیده شده است. در سونوگرافی قبلی شرایط چطور گزارش شده بود؟
0
1401/02/04
سوال کننده
نه دکتر دوتا ساک جداگانه یوده
0
1401/02/04
سوال کننده
الانم دو تا ساک رو جداگانه عکسش رو سونو کردن
0
1401/02/04
سوال کننده
یکی از ساک ها اندازه اش
9
یکی اندازه اش 5
9
یکی اندازه اش 5
0
1401/02/04
سوال کننده
این ساک اول
0
1401/02/04
سوال کننده
این ساک دوم هست دکتر
0
1401/02/04
سوال کننده
خانم دکتر اگه ی ساک باشه و یکی از بین بره اون یکی هم از بین میره؟
0
1401/02/04
سوال کننده
من فک کنم گزارش رو اشتباه نوشتن چون دکترم گفت دوتا ساک داری ولی یکیش جنین هست فقط اون یکی ساک ی کم چروکیده شده
0
1401/02/04
سوال کننده
چون خانم دکترم واژینال سونو کرد گفت شاید اون یکی ساک که چروک شده دفع بشه نگران نباش،
1
1401/02/04
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم ، بله بنظر گزارش خوب نوشته نشده، اگر اینطور باشد هماتوم اطراف ساکی است که جنین درون آن فاقد ضربان قلب است اما مجموعاً باید در نظر داشته باشید که هماتوم اطراف هر یک از ساک ها که باشد فرقی نداشته و شما باید یکسری نکات احتیاطی را رعایت کنید از جمله اینکه استراحت مطلق داشته باشید ، داروهای داده شده توسط پزشک را به صورت منظم مصرف کنید، از رابطه جنسی پرهیز کرده و تحریک و دستکاری سینه ها انجام نشود. همچنین خودتان با سایر روش ها به ارگاسم نرسید تا این دوران به سلامت و با کمترین خطر سپری شود نیازی به اضافه کردن دوز داروها هم نیست نگران نباشید🌹
1
1401/02/04
سوال کننده
ممنون خانم دکتر مهربون
خدا بهترین هارو نصیبتون کنه که تو این شرایط استرس زا کنارمون هستید
خدا بهترین هارو نصیبتون کنه که تو این شرایط استرس زا کنارمون هستید
1
1401/02/04
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ، ممنونم از دعای خیرتون که باعث دلگرمی من است و من هم برایتان بهترین ها را آرزومندم 💗
0
1401/02/04
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- هماتومی ها بیاید سریع
- دوستان هماتوم چیه.کسی اطلاعاتی داره بهم بده
- سلام برای درمان هماتوم در بارداری چه باید کرد ایا داروی خاصی دارد؟
- توروخدا یکی به دادم برسه 😢
- هماتوم بارداری و لکه بینی
- هماتوم در بارداری خطرناکه؟
- شیاف پروژسترون برای هماتوم
- مصرف قرص آسپیرین در بارداری
- لکه بینی و خون ریزی
- خانوما بیاین خوواهشا ی لحظه




