
اینم آمپولم
من آمپول رو سروته میکنم
و تزریق میکنم
هواش توش میمونه تا آخر نمیزنمش
من اصلا هواشو خالی نمیکردم همینجوری میزدم
نه هواشو نباید خالی کنی
اینا آماده ی تزریقن باید تا ته بزنی
خودمم قبلیارو اینکارو میکردم این جدیدا با اون ضربه ها چن قطرش خالی میشه 🤕
ینی با هوا و همه چی دیگه بروشر زده اینو ها باز گفتم مطمعن بشم ممنون عزیزم
سلام خوبی؟امپول انوکسا برای چیه؟
توی دارو های سقط مکرر دیدم درست میگم؟
سلام عزیزم هوا خالی نکن اینا اماده هستن نگران نباش اصلا
عزیزم واسه خونرسانی بهتر ب جنین
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم طبق دستورالعمل شرکت سازنده عمل کنید، نیازی به تخلیه هوا نیست، زیرا هم احتمال خروج دارو و کاهش دوز وجود دارد و هم احتمال کبودی بعد تزریق چندین برابر خواهد شد🌹
من هم بخاطر سقط مکرر هم بخاطر اینکه ای وی اف کردم اینبار
منم جدید خریدم همینه....هواشو خالی نکن
دکترم گف میشه رو ران و بازوام بزنی شماها فقط دور ناف میزنید ؟؟
میشه عزیزم
فقط جاشو هم مالش نده بعد تزریق که کبود نشه پنبه رو آروم فقط روش بزار
سلام خوبی تا چند هفته این امپولو زدی