چه جالب که بچه ی منم زینکمیخوره ولی نمیخوابه
بعدم طبیعیه زینک هم اشتها رو باز میکنه هم خوابو زیاد تا نوزاد رشد کنه
بچه منم میخوره ولی نمیخوابه
منم ۱ سی سی میدم
تازه نوزاد من نارس دنیا اومده
نکنه ب بچه من نمیسازه؟؟!؟ ممکنه
شاید بدن بچه من نیاز نداره استرس گرفتم. بچم همین ک میخوره انگار مسکن خورده ده دقیقه بعد میخوابه. چند ساعتم خواب عمیقه
ن جدیدا همینو میدم. قشنگ ده دقیقه بعد خوابه. تو هر حالتی باشه. قبلا روز میدادم میخوابیدم. امشب اومدم ی کم پیش ترا دادمش الان خوابه! در صورتی ک هر شب تا 5 گریه میکنه
سلام عزیزم دکترپسرم به من گفتinfantiri بدم به پسرم برای وزن گیری دوست داشتی بده بهش
خوب بده تا بخوابه بچه بخوابه وزن میگیره
سلام میشه عکس دارو بفرستی
سلام مامان جان
عزیزم عکس مکمل تجویزی را برایم ارسال می کنید تا ببینم؟
اشکال نداره من دارم همچنان بهش میدم همچنانم بعد خوردنش خواب میره. بچم چشمک میزد. از وقتی این دارو رو میخوره خیلی بهتر شده. در حدی ک روزی دوسه بار بیشتر نمیزنه. ولی نمیدونم چرا خواب میره بعد خوردنش
خانوم دکتر مشکلی نداره بدم بهش؟
عزیزم اگرچه کمبود زینک باعث اختلالات خواب می شود، اما توقع نداریم مکمل آن اثر خواب آور داشته باشد و بهتر است نوع مکمل را تغییر دهید. نئوزینک را امتحان کنید 🌹