منم این کیست دارم ولی اینکه دلیل سقط باشه نمیدونم به منم گفتن بهتر جراحی نشه
من درد نداشتم ولی تو آخرین پریودیم تو دفع ادرار مشکل داشتم ...شما تو پریودی درد لگن و ادرار کردنی درد ندارید؟
سلام جان دلم
عزیزم با توجه مجموعه شرایط اگر قرار باشد جراحی کنید، بهتر است فریز تخمک صورت گیرد، زیرا در طی جراحی احتمال کاهش ذخیره تخمدانی وجود دارد. قبل از اقدام به بارداری هم حتی اگر جراحی صورت نگیرد بهتر است داروهایی مانند دانازول برای کمک به کاهش سایز کیست داده شوند. مم توصیه میکنم با چندین متخصص در این حوزه مشورت کنید. دلیل سقط بعید است این مساله باشد و ارتباطی ندارند 🌸
سلام عزیزم شما کیست آندومتریوما عمل کردین؟
برا من سایز 7 سانتی متر
تشخیص دکتر اشتباه بود آندومتریوما نبود