سلام بچهها من این ماه پریودم ۴ روز طول کشید و کمتر بود مقدار خونریزیام از ماه پیش.من خونریزیام زیاد بود همیشه.اقدامم نداشتم چون مجردم.میخوام ببینم طبیعیه خونریزیت کمتر باشه یه دفعه؟ این ماه خیلی استرس داشتم میتونه برای استرس باشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



318
1400/12/20





