Ooma
پرسش (1403/05/02):

پریودشدم لکه بینی دارم

سلام خانم ببخشید من تیرماه با5روزتخیرپریودشدم هفت روزپریودشدم ازبعدازخونریزی تابه امروزلکه بینی قهوه‌ای بایدچکارکنم یاچی بخورم که لکه بینیم قطع شودودوچهاروزدیگ تاپریودم مانده امروزدوروزمیشه سمت راستم تخمدان دردمی کنه وتیرتورحم می کشه

خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه