سلام خدمت پزشک عزیز
نوزادم چند روز بی قراری میکنه
نمیدونم چهمشکلی داره.
همشدستش رو مشت میکنه و باز و بسته میکنه انگشتانشرو
شیر هم که میخوره همینطوره بی قراری میکنه.شیر رو گاهی به سختی قورت میده
ولی هرکاری کردم بازمبی قراری و گریه های شدید پزشک دوستان راهنمایی کنید توروخدا
پرسش (1400/11/22):
بی قراری نوزاد نمیدونم دردش چیه
474
72
1400/11/22
سوال کننده
0
1400/11/22
نسیم م
برای منم زیاد پیش اومده، وقتی اینطوری میکنه وضعیتش رو تغییر میدم، مثلاً شیردادن رو متوقف میکنم، اگر خوابیده بلندش میکنم، دکتر گفته روزی چهار وعده دو سی سی بهش آب بده، این مواقع آب میدم دقیقاً میشه آب روی آتیش
2
1400/11/22
❤نگین ❤
سلام عزیزم دختر منم همینجوری بود رفلاکس پنهان داره
0
1400/11/22
طیبه مامان آریان💙 .
سلام عزیزم شاید گوشش عفونت کرده با دستت گوشش رو فشار بده ببین گریه میکنه یا نه؟ یه آزمایش ادرارم ازش بگیر
0
1400/11/22
نسیم م
البته عزیزم گریه شدید میتونه از کولیک و ریفلاکس باشه، من برای غر زدن و نق نق گفتم
0
1400/11/22
سوال کننده
همش دست و پاهاش رو تند تند تکون میده با گریه
0
1400/11/22
سوال کننده
ممنونم گلم یعنی میشه آب داد
0
1400/11/22
Sahar @
بزور شیر میخوره رفلاکس پنهان داره.شیر مادر میخوره یا شیر خشک؟
0
1400/11/22
سوال کننده
منم فکر میکنم همینه دارم دارو میدم قبلشم می دادم ولی چند روز اینجوری شده
0
1400/11/22
سوال کننده
ممنونم گلم الان چک میکنم
0
1400/11/22
سوال کننده
حتی غور و نق هم میزنه
0
1400/11/22
سوال کننده
شیر مادر خوب میخوره ولی مرتب میخوره اما موقع شیر خوردن بیشتر وقتا گریه میکنه و بی قرار این چند روز
0
1400/11/22
Sahar @
رفلاکس پنهان داره .ماکارانی سویا،کنجد،ارده،ماهی یه چند تا غذای دیگه نخور
0
1400/11/22
سوال کننده
ممنونم گلم.
الان چیکار کنم؟ چیزی میشه بهش بدم
الان چیکار کنم؟ چیزی میشه بهش بدم
0
1400/11/22
Sahar @
آب زیر ۶ ماه خوب نیست بدی بچه
0
1400/11/22
Sahar @
وقتی شیر میدی ۲۰ دقیقه عمودی نگهش دار، زير سرشو ۳۰ تا ۴۵ درجه بالاتر بدنش بذار
1
1400/11/22
Sahar @
کم کم شیرش بده بزور بهش شیر نده .هر ساعتی یه کم بده .ولی جوری نشه فشارش بیوفته مرتب بهش بده
0
1400/11/22
سوال کننده
مرسی خواهر
2
1400/11/22
نسیم م
پزشک بچه من گفت روزی چهار بار و هربار دو سی سی آب بده، جوشیده سرد.
البته که شرایط هر بچه ای با دیگری متفاوته و منم فکر میکردم اصلا نباید آب بدم!!
البته که شرایط هر بچه ای با دیگری متفاوته و منم فکر میکردم اصلا نباید آب بدم!!
0
1400/11/22
سوال کننده
چشم ممنونم
0
1400/11/22
Sahar @
شیر خودتو میدی ؟
0
1400/11/22
نسیم م
اینا دوره داره، میگذره، درکل نگران نباش و استرس نگیر
0
1400/11/22
نسیم م
تا دوماهگی دادم
0
1400/11/22
Sahar @
روند رشدشو مرتب چک کن اگه نمودار رشدش کم بود حتما باید بری دکتر دارو بده برای رفلاکس
0
1400/11/22
سوال کننده
هر پزشکی یه نظر داره منم فردا ببرمش دکتر ببینم چیکار میکنه
1
1400/11/22
نسیم م
موافقم عزیزم
0
1400/11/22
سوال کننده
کاش زود بگذره دلم می سوزه...با بغض گریه میکنه☹
ممنونم عزیزم
ممنونم عزیزم
0
1400/11/22
yasi
دکتر یاسینم گفت چون شیرخشک میدی و متاسفانه یاسین رفلاکس پنهانش شدیده آب بده حتما
0
1400/11/22
سوال کننده
چجوری چک کنم
0
1400/11/22
سوال کننده
سمیرا تویی عزیزم؟پسر گلت چطوره😍😘
0
1400/11/22
Sahar @
من مرتب فوق تخصص میبرم میگن آب باعث دفع مواد مفید شیر میشه خوده شیر مادر آب بدنشو تامین میکنه .برای اینکه بفهمی آب بدنش خوبه جیشش رو چک کن اگه چند ساعت گذشت جیش نداشت یعنی آب بدنش کمه. پسر من کلی عرق میکنه به دکتر گفتم آب بدمش آب بدنش کم نشه گفت نباید زیر ۶ ماه آب بدی
0
1400/11/22
❤نگین ❤
دارو چی میدی؟
1
1400/11/22
❤نگین ❤
آب میتونی بدی تا روزی ده سی سی مشکل نداره یوبوستم نمیگیره
0
1400/11/22
Sahar @
وزنشو بگیر اگه مرتب اضافه میکنه یعنی خوبه اگه اضافه نمیکنه کم میکنه یعنی دارو میخواد
0
1400/11/22
سوال کننده
یه دارویی روش کولیک نوشته
و پدی لاکت
و پدی لاکت
0
1400/11/22
yasi
آره عزیزم،شکرخدا بهتره
0
1400/11/22
Sahar @
کولیکید نیست؟
0
1400/11/22
yasi
کولیک ایز؟
0
1400/11/22
❤نگین ❤
دختر منم رفلاکس پنهان داشت وزن گیریشم خوب بود هر چی میبردم دکتر هی میگفتن هیچی نیست تا اینکه دیگه خیلی بی قرار شد بردم پیش ی دکتر متخصص خوب تشخيص رفلاکس پنهان داد خداروشکر الان با ی اس امپرازول کاملا خوب شده
0
1400/11/22
Sahar @
پدی لاکت رو بگیر خوبه باکتریه مفیده پروبیوتیکه
0
1400/11/22
❤نگین ❤
لرا دختر منم میدادن ولی فایده نداشت
0
1400/11/22
سوال کننده
یبوست نداره اصلا
1
1400/11/22
❤نگین ❤
میگم کلا جلوگیری میکنه از یوبوست
0
1400/11/22
نسیم م
درست میگی نگین جان
نکته خوبی بود
نکته خوبی بود
0
1400/11/22
حورا جانان💏👼👼
اگه ساعت خاصی در روز هست کولیک داره و تو این دوره سنی طبیعیه
0
1400/11/22
سوال کننده
خداروشکر عزیزم
0
1400/11/22
سوال کننده
آره عزیزم
0
1400/11/22
❤نگین ❤
فدات عزیزم
0
1400/11/22
سوال کننده
اتفاقا تا دو هفته پیش وزنش خوب بود چند روز اینجوری شده
0
1400/11/22
سوال کننده
چشم عزیزم ممنونم
0
1400/11/22
سوال کننده
سلام عزیزم خوبی.بچه هات خوبن
نه ساعت مشخص نیست
نه ساعت مشخص نیست
0
1400/11/22
حورا جانان💏👼👼
قربونت عزیزم
1
1400/11/22
مامان فارا 🍒❤
عزیزم احتمالا کولیک داره ،حتما باد روده شو بگیر بعد شیر خوردن و اینکه خودتم اصلا چیزای نفاخ نخور
1
1400/11/22
zizi ا
منم بهش از ده روزگی آب جوشیده سرد شده دارم
1
1400/11/22
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
بی قراری یک علامت است و می تواند ناشی از رفلاکس، دل درد، نفخ و یا حتی عفونت گوش و... باشد. باتوجه به تداوم مشکل حتما معاینه به صورت حضوری توسط متخصص اطفال لازم است و فعلا نمیتوان درمانی را ارائه داد💜
بی قراری یک علامت است و می تواند ناشی از رفلاکس، دل درد، نفخ و یا حتی عفونت گوش و... باشد. باتوجه به تداوم مشکل حتما معاینه به صورت حضوری توسط متخصص اطفال لازم است و فعلا نمیتوان درمانی را ارائه داد💜
0
1400/11/22
سوال کننده
ممنونم عزیزمچشم
0
1400/11/22
سوال کننده
منم یه مقدار بهش دادم
...
...
1
1400/11/22
سوال کننده
ممنونم پزشک عزیزم🌹🌹🌹
0
1400/11/22
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 💗💗
0
1400/11/22
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- 💥خانومای باردار ۳۵ هفته ی لحظه بیاین💥
- درد در هفته هفت بارداری
- چند روزه پوست شکمم درد میکنه و احساس کشیدگی پوست دارم
- بچه ها من دردام شروع شد
- علت درد تخمدان بعد از تزریق آمپول اچ سی جی
- درد درهنگام پیاده روی
- سلام خوبید من هفته ۹ هستم امروز رفتم پیاده روی راهپیمایی
- هفته ششم بارداری دردسمت راست
- سلام من هفته ۱۱ هستم ۲ روز
- زانو درد و پا درد موقع خوابیدن




