سلام خانومای گل
لطفا بگید واسه نی نی چیا واجبه که بخرم
بچه ی دومه میخوام چیزایی که احتیاجه بخرم
لباس چند دست و چه سایزی بخرم؟؟ بچه اولم زمستون بدنیا اومده بود
ولی این وروجک خرداد بدنیا میاد اصلا تجربه ندارم
چون هوا گرمه چی بپوشونم چی کار کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



232
1400/11/12



